Материалдар / Ашық сабақ Рационал сандарды салыстыру 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Рационал сандарды салыстыру 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандардысалыстыруға есептер шығарту арқылы олардың дұрыс, шапшаң,тиімді жолмен шығару тәсілдерін қамтамасыз етеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

Өскемен қаласы әкімдігінің «№ 47 жалпы білім беретін мектебі» КММ

Тақырыбы:

Сабақ

Рационал сандарды салыстыру

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Сейтқазин Елдос Сейтханұлы

Сынып: 6

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.2.8 Рационал сандарды салыстыра білу, оң және теріс сандарды жалпы түрде жаза білу дағдысын жетілдіру

6.1.2.12 Оң және теріс сандарды жалпы түрде жаза білу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Рационал сандардысалыстыруға есептер шығарту арқылы олардың дұрыс, шапшаң,тиімді жолмен шығару тәсілдерін қамтамасыз ете отырып,дағдыланды

Оқушылардың басым бөлігі:

рационал сандарды салыстыру тақырыбы туралы түсінігін кеңейтеді

Кейбір оқушылар:

Рационал сандарды салыстыру тақырыпқа сай берілген есептерді шешу арқылы дағдылары қалыптасады.

Жетістік критерийлері:

Оқушының төменгі жетістігі:қабілетті оқушылармен бірлесе жұмыс істеп,тапсырмаларды орындайды.

Оқушының орташа жетістігі: қарсы топтарға сұрақтар қояды.

Оқушының жоғары жетістігі: танымдық сұрақтарға жауап береді, тақырыпты өмірмен байланыстыра алады.Деңгейлік тапсырмаларды орындай алады.Өкіл қызметін атқарады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

І.Ұйымдастыру:

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

ІІІ.Қайталау.

ІҮ. Бекіту жұмыстары:

Ү. Қорытынды.

ҮІ.Үйге тапсырма

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

І.Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу, әр қатардан көмекшілер бекіту, оларды міндеттерімен таныстыр

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:



326 есеп. Салыстырып, жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қойыңдар:

1) (-5) > (-5,7) онда |-5| < |-5,7|

2) (-7) < (-6,3) онда |-7| > |-6,3|

3) (-2) < (-1,25) онда |-2| >|-1,25|

4) (-9) < (-8,7) онда |-9| >|-8,7|


Сабақтың ортасы (6-35 минут)


.







Оқулық

дәптері

Сабақтың соңы( 36-40мин)


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!