Ашық сабақ Рационал сандарды салыстыру 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Рационал сандарды салыстыру 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандардысалыстыруға есептер шығарту арқылы олардың дұрыс, шапшаң,тиімді жолмен шығару тәсілдерін қамтамасыз етеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп:

Өскемен қаласы әкімдігінің «№ 47 жалпы білім беретін мектебі» КММ

Тақырыбы:

Сабақ

Рационал сандарды салыстыру

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Сейтқазин Елдос Сейтханұлы

Сынып: 6

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.2.8 Рационал сандарды салыстыра білу, оң және теріс сандарды жалпы түрде жаза білу дағдысын жетілдіру

6.1.2.12 Оң және теріс сандарды жалпы түрде жаза білу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Рационал сандардысалыстыруға есептер шығарту арқылы олардың дұрыс, шапшаң,тиімді жолмен шығару тәсілдерін қамтамасыз ете отырып,дағдыланды

Оқушылардың басым бөлігі:

рационал сандарды салыстыру тақырыбы туралы түсінігін кеңейтеді

Кейбір оқушылар:

Рационал сандарды салыстыру тақырыпқа сай берілген есептерді шешу арқылы дағдылары қалыптасады.

Жетістік критерийлері:

Оқушының төменгі жетістігі:қабілетті оқушылармен бірлесе жұмыс істеп,тапсырмаларды орындайды.

Оқушының орташа жетістігі: қарсы топтарға сұрақтар қояды.

Оқушының жоғары жетістігі: танымдық сұрақтарға жауап береді, тақырыпты өмірмен байланыстыра алады.Деңгейлік тапсырмаларды орындай алады.Өкіл қызметін атқарады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

І.Ұйымдастыру:

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

ІІІ.Қайталау.

ІҮ. Бекіту жұмыстары:

Ү. Қорытынды.

ҮІ.Үйге тапсырма

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

І.Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу, әр қатардан көмекшілер бекіту, оларды міндеттерімен таныстыр

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:



326 есеп. Салыстырып, жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қойыңдар:

1) (-5) > (-5,7) онда |-5| < |-5,7|

2) (-7) < (-6,3) онда |-7| > |-6,3|

3) (-2) < (-1,25) онда |-2| >|-1,25|

4) (-9) < (-8,7) онда |-9| >|-8,7|


Сабақтың ортасы (6-35 минут)


.







Оқулық

дәптері

Сабақтың соңы( 36-40мин)


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2019
473
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі