Бөлім:
|
6.1В Рационал сандар
және оларға амалдар қолдану
|
Педагогтің Тегі,
Аты, Әкесінің аты (бар болса)
|
Батталова Жайрангуль
Кайсановна
|
Пән/Сынып:
|
6 сынып. Қатысқандар
саны: Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Рационал сандарға
арифметикалық амалдар қолдану.
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.1.2.22 рационал сандармен
арифметикалық амалдарды орындау
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
Рационал сандарға арифметикалық
амалдар қолданып есептей алады.
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
2 мин
5
мин
|
Ұйым
дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Рационал сандарға
арифметикалық амалдар қолдану тақырыбын
қарастырамыз
Үй жұмысын
тексеру. «Банкомат»
әдісі

Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-Рационал сандарға арифметикалық амалдар
қолдану ережелерін білу және есеп шығаруда
қолдану
|
Амандасады.
Бір-біріне тілек
айтады
Үй жұмысын
айтады.
|
Оқушының белсенділігіне қарай
мұғалім ауызша бағалауы.
|
Оқулық
Интербелсенді тақта, слайд
|
3 мин
|
Жаңа сабақты бекіту
|
Графикалық диктант. «Иә»,
«Жоқ»
а) Қарама-қарсы сандардың
қосындысы нөлге
тең
иә
ә) Таңбалары бірдей екі санның
көбейтіндісі - оң сан
иә
б) Екі теріс санның қосындысы-
теріс
сан
иә
в) Таңбалары әр түрлі екі
санның көбейтіндісі - теріс сан жоқ
г)
Кез келген теріс сан нөлден
үлкен
жоқ
д)
Оң санның модулі сол санның өзіне
тең
иә
е)
Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң
сан иә
ж)
Теріс санның модулі сол санның өзіне
тең
жоқ
з)
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң
сан
иә
и)
Кез келген теріс сан оң саннан
үлкен
жоқ
Натурал сандар бар өрнектердің
мәндерін табу кезінде қолданылатын қасиеттер мен ережелер рационал
сандарға амалдар қолдануда да
пайдаланылады.
Рационал сандарға амалдар
қолдану үшін әр оқушы мынаны есте ұстауы
керек:
1) Арифметикалық амалдардың
орындалу ретін білу;
2) Рационал сандарға амалдар
қолдануға берілген есептерді шешу әдістерін
білу;
3) Тиімді әдісті таңдай білу
және есептің шешуін математикалық тұрғыдан сауатты жаза
білу;
|
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
Сұрақтарға жауап
береді
|



|
Жалпы білім беретін мектептің
6–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра»
баспасы 2018 жыл
|
10
мин
8 мин
|
Бекіту тапсырмасы
|
Топқа бөлу «Киіз
үй» 
№1. Өрнектің мәнін табыңдар:
«Тарсия» әдісі

1). -96 + (-101)
= -197
6). 9+5.6∙(−0.5)=6.2
2).(−8)∙(−4)−15 = 17
7). -15 ∙ (-6) =90
3). -9 + 4,3=
-4,7
8). -0,8 ∙ 3= -2,4
4). 65 + (-35)
= 30
9). 105 : ( -21)
= -5
5).
3,9:(−1,3)+6= 3
№2. Теңдеуді шешіңдер:
(тақтада)
1.
–х+2,5=7 2.
-m+1,5=4
-х=7-2,5
-m=4-1,5
-х=4,5
-m=2,5
х=-4,5
m=-2,5
3.
8-5x+x=16 4.
4,8-5,7-x=-19
-4x=8
-x=-19+0,9
x=-2
-x=-18,1
x=18,1
Оқулықтан №609,
№613.
|
.
ЕББҚ оқушы тапсырма
орындайды.

Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді
шығарады
|
Дескриптор:
-Рационал сандарға арифметика
лық амалдар қолдануды біледі.
-Таңбалар ережесін
қолданады.
Дескриптор:
-Тақырыпқа қатысты есептер
шығарады, талдайды
|
Интернет
ресурстары.
Жалпы білім беретін мектептің
6–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра»
баспасы 2018 жыл
|
6 мин
|
Жұппен жұмыс
|
«Шыбын»
әдісі
1) -19+(-1)=-20 2)-17+(-2)
=-19 3)-9+(-7)=-16
4
)6 (-3) =-18
5)7 (-5) =-35 6)
3 (-5)=-15
7) -7+2 =-5 8)-6+4=-2
9)-5+15=10
LearningApps
цифрлық қосымшасымен
жұмыс
|
|
|
Көрнекі
құралдар,
Интербелсенді тақта
|
8 мин
|
Жеке жұмыс
|
«Кім
жылдам»
I
|
II
|
1)
-2,75+(-0,25)= -3
2)
-5*(-5):5=5
3)
18+(-10)=8
4)
-8*(-5)=40
5)
100+(-100)=0
-
-13*(-5)=65
-
-12:3=-4
-
-64: 8+34
=26
-
-5*(-1):(-5)=-1
-
-10*10= -100
|
1)
0+(-999)=-999
2)
-0,72*(-1)=0,72
3)
0:100=0
4)
0*(-10)=0
-
-56
–(-35)=-21
-
-18+10=-8
-
-25:(-5)=5
-
-100+99=-1
-
-64: 8+34
=26
-
-5*(-5):(-5)=-5
|
|
Тапсырманы
орындайды
|
Бағалау
критерийі:
9-10 балл –
«5»
7-8 балл –
«4»
1-6 балл –
«3»
|
Карточкалар
|
3
мин
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-Рационал
сандарға арифметикалық
амалдар
қолдану ережелерін
білді.
Рефлексия
: «Принтер»
әдісі 
1. Қандай жаңа нәрсе
үйрендіңдер?
2.
Сабақта не ұнады?
3.
Сабақта не ұнамады?
Сабақ аяқталды. Сау
болыңыздар!
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
Үйге тапсырма.
№614.
|
Кері
байланыс
|
Тақта,
слайд, оқу құралдары;
6 сыныпқа
арналған оқулық
|