Ашық сабақ. Рационалды тамақтану

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Рационалды тамақтану

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып жаратылыстану пәнінен ашық сабақ . Рационалды тамақтану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қ ысқа мерзімді сабақ жоспары.


Бөлім:

Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:

Тенькебаева Ж.К.

Күн: 29.01.25

Сыныбы : 6

Қатысушылар саны:20 Қатыспағандар саны:0

Тақырыбы:

Тамақтану рационы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру

Сабақтың мақсаты:

  • тағамның құрамындағы адам ағзасына қажетті заттармен танысу;

  • қоректік заттардың тәуліктік мөлшерін анықтау;

Құндылықтар

Құзыреттілік: азаматтық борыш және парасаттылық

Заң және тәртіп:

құқықтық жүйе мен адам құқығы негіздерін білу;

тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;

қоғамды қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу;

Пәнаралық байланыс

биология

Алдыңғы білім

Ағзалардың қоректенуі


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) «Кубик» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады.




в) «Жемістер» арқылы 3 топқа бірігуге нұсқау береді.

«Кубик» әдісі арқылы бір біріне жылы лебіздерін білдіреді, сыныпта жағымды ахуал орнатады .

«Жемістер» арқылы топтарға бірігеді.

Әр топқа телефон бағалау беріледі. .

Презентация, кубик

5мин

ІІ Үй тапсырмасы

Цифрлық платформа арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру және тақырып бойынша білімдерін бағалау


Тірі ағзалардың қоректенуі

https://wordwall.net/resource/63875111


« 4 сурет, 1 сөз» тәсілі арқылы сабақ тақырыбын ашады.







Цифрлық платформа арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.



« 4 сурет, 1 сөз» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.


Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Жеке бағалау


Презентация,


Сабақтың ортасы


15 мин

Мұғалімнің түсіндіруі

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат бейнебаян көреді. топтық талқылау жұмысын ұйымдастырады.

https://youtu.be/gkkd1w1GSeY

https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA

1-топ «Үйлестірілген тағам дегеніміз не?»

2-топ «Оқушының дұрыс тамактануы»

3-топ «Дұрыс тамақтану рационы» туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті талдап , өз ойларымен бөлісуді ұсынады.


Сергіту сәтті. «Көңілді күн»


Оқушылар .берілген тақырыптар бойынша оқулықтан тамақтану рационы» туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті талдап, өз ойларымен бөліседі, таныстырылым жасайды







Топтар арасында бір-бірін бағалайды.



А4 парағы

суреттерпластилин, қатты қағаз,

маркер,

түрлі түсті қағаздар

15

Сабақты бекіту тапсырмалары

1-тапсырма

Жасанды интелект арқылы бейнебаянда тапсырманы түсіндіреді.

(а) Оқушы мектеп асханасынан таңғы ас ішті. Таңғы ас мәзірінде астық дақылдарынан тұратын ботқа, сүт және жаңғақ болды. Биология сабағында мұғалім оқушыға осы тамақтардың құрамында қандай органикалық заттар бар екенін анықтауды тапсырды. Оқушы әр азықпен тәжірибе жүргізді. Тәжірибенің жағдайын сипаттаңыз және оқушы әр тәжірибеде не байқады? Жауабыңызды кестеге жазыңыз.

Азық түлікте органикалық заттарды анықтау тәжірибесі

Азық түлік

Тәжірибе жағдайы

/реактивтер

Байқалған құбылыс

Ботқа



Сүт



Жаңғақ



(b) Жұмысты қорытындылаңыз:



2-тапсырма. (барлығына және ЕБК)

Үйлестірілген тағам май, көмірсу және нәруыздың сәйкестігін анықтап, бос шаршыға толтырыңдар





Көмірсуларды анықтаудағы байқау құбылысын сипаттайды.

Нәруыздарды анықтаудағы байқау құбылысын сипаттайды.


Майларды анықтаудағы байқау құбылысын сипаттайды.









Алынған нәтиже бойынша қорытынды жасайды.

Май, көмірсу және нәруыздың сәйкестігін анықтап, бос шаршыға толтырады.

Дескриптор:

көмірсуларды анықтаудағы байқау құбылысын сипаттайды; нәруыздарды анықтаудағы байқау құбылысын сипаттайды; майларды анықтаудағы байқау құбылысын сипаттайды; алынған нәтиже бойынша қорытынды жасайды.

Жалпы балл-8




Дескриптор : май, көмірсу және нәруыздың сәйкестігін анықтап, бос шаршыға толтырады;

Жалпы балл-2

А4 парағы, маркер, тапсырма жазылған парақтар т.б
















Сабақтың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Алма ағашы» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Алма ағашы» арқылы кері байланыс жасайды


Алма ағашы

1 мин

Үй тапсырмасы § 36 Дұрыс тамақтану режимін құру




.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
19.10.2025
76
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі