Материалдар / Ашық сабақ Расторлық суреттерді өңдеу 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Расторлық суреттерді өңдеу 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Расторлық суреттерді өңдеу 5 сынып Оқушыларға расторлық суретті өңлеу бойынша редактормен жұмыс жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2021
682
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
А.Байтұрсынұлы атындағы №7 жалпы білім беретін лицей орта мектебі



Қысқамерзімді жоспар

Бөлімі:

2-бөлім. Компьютерлік графика

Педагогтің аты-жөні:

Сыдық А

Күні:

25.11.2021

Сыныбы: 5 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Растрлық суреттерді құру және редакциялау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.2.2.2 растрлық кескіндерді жасау және өңдеу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

  • растрлық графикалық редактордың құралдарын анықтайды.

Көптеген оқушылар:

  • PaintNet редакторының құралдарының қызметін салыстырады.

Кейбір оқушылар:

  • растрлық графикалық редакторды қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

8 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгендеу. Топтастыру

Сыныпта көңілді ахуал орнату.



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Өткен сабақты пысықтау: «Балық аулау» әдісі

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Ауызша мадақтау, ынталандыру.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

30 мин


Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін иртерактивті тақтадан видео көрсетіледі



Саралау: Бұл жерде саралаудың «Ми қозғау» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

  1. Қағазға салған сурет пен компьютерде салған суреттің қандай ерекшелігі бар?

  2. Сурет және кескіндерді компьютерде өңдеу дегенді қалай түсінесіңдер?

  3. Суреттерді компьютерде өңдеу кезінде адам неге тәуелді болады?

Қалыптастырушы бағалау: «Отшашу» әдісі арқылы жүргізіледі.


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Оқулықпен жұмыс

Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Әр топқа «Джигсо» әдісі арқылы тақырып бөлінеді. «Кезбе тілші» әдісі арқылы әр топқа таныстырылады


Қалыптастырушы бағалау: «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүргізіледі.


(бейне жазба, презентация, болады).

Жеке практикалық жұмыс орындау

Практикалық тапсырмаларды орындау барысында геометриялық фигураларды қолдана отырып сурет салу.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Қалыптастырушы бағалау: «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүргізіледі.


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

.

Топтық жұмыс

Paint.NET графикалық редакторы құралдарының (3-сурет) жұмысын талдаңдар. Әрбір құралдың нақты не істейтінін жазыңдар. Бұл құралдарға тінтуірдің көрсеткішін алып барсаңдар, олардың орыс тіліндегі атаулары шығады. Олардың қазақ және ағылшын тіліндегі аудармаларының баламасын ұсыныңдар.

Дескриптор:

-растрлық графикалық редакторлардың құралдарын анықтайды;

-құралдардың қызметін салыстырады.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сергіту сәті

анаграмма

Оқушылар жұптаса отырып сөзді табады



Бекіту

«Түймедақ» әдісі

Сурет салу құралдарын жинақтау



Сабақтың соңы

Ой толғаныс

5 мин



Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

А4 парағы

Компьютер



























































._



















Балық аулау

Графикалық редактор деген не?

Компьютер құрылымы қандай?



Пиксель деген не?



Paint.net қандай редактор?

Расторлық па, векторлық па?



Photo Brush қандай редактор?

Расторлық па, векторлық па?



Бір уақытта бірнеше файлмен

жұмыс істей алатын қандай редактор?



Фотосуреттерді суретке

айналдыратын редактор не

деп аталады?









































































































































image10.png





























Бағалау парақшасы

Оқушы аты жөні

Үй тапсырмасы

Балық аулау

Топтық жұмыс


Практикалық жұмыс

Түймедақ әдісі

Тәртібі

Бағасы
















































Бағалау парақшасы

Оқушы аты жөні

Үй тапсырмасы

Балық аулау

Топтық жұмыс


Практикалық жұмыс

Түймедақ әдісі

Тәртібі

Бағасы



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!