Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Расторлық суреттерді өңдеу 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
А.Байтұрсынұлы атындағы №7 жалпы білім беретін
лицей орта мектебі
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
2-бөлім. Компьютерлік графика |
Педагогтің аты-жөні: |
Сыдық А |
Күні: |
25.11.2021 |
Сыныбы: 5 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Растрлық суреттерді құру және редакциялау |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.2.2.2 растрлық кескіндерді жасау және өңдеу. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар:
|
Көптеген оқушылар:
|
|
Кейбір оқушылар:
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу. Топтастыру Сыныпта көңілді ахуал орнату.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Өткен сабақты пысықтау: «Балық аулау» әдісі Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Ауызша мадақтау, ынталандыру. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 30 мин |
Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін иртерактивті тақтадан видео көрсетіледі
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Ми қозғау» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады. |
|
Қалыптастырушы бағалау: «Отшашу» әдісі арқылы жүргізіледі. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Оқулықпен жұмыс |
Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Әр топқа «Джигсо» әдісі арқылы тақырып бөлінеді. «Кезбе тілші» әдісі арқылы әр топқа таныстырылады |
|
Қалыптастырушы бағалау: «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүргізіледі. |
(бейне жазба, презентация, болады). |
Жеке практикалық жұмыс орындау |
Практикалық тапсырмаларды орындау барысында геометриялық фигураларды қолдана отырып сурет салу. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Қалыптастырушы бағалау: «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүргізіледі. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. . |
|
Топтық жұмыс |
Paint.NET графикалық редакторы құралдарының (3-сурет) жұмысын талдаңдар. Әрбір құралдың нақты не істейтінін жазыңдар. Бұл құралдарға тінтуірдің көрсеткішін алып барсаңдар, олардың орыс тіліндегі атаулары шығады. Олардың қазақ және ағылшын тіліндегі аудармаларының баламасын ұсыныңдар. |
Дескриптор: -растрлық графикалық редакторлардың құралдарын анықтайды; -құралдардың қызметін салыстырады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Сергіту сәті |
анаграмма |
Оқушылар жұптаса отырып сөзді табады |
|
|
Бекіту |
«Түймедақ» әдісі |
Сурет салу құралдарын жинақтау |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс 5 мин |
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
А4 парағы Компьютер |
._
Балық аулау
Графикалық редактор деген не?
Компьютер құрылымы қандай?
Пиксель деген не?
Paint.net қандай редактор?
Расторлық па, векторлық па?
Photo Brush қандай редактор?
Расторлық па, векторлық па?
Бір уақытта бірнеше файлмен
жұмыс істей алатын қандай редактор?
Фотосуреттерді суретке
айналдыратын редактор не
деп аталады?
Бағалау парақшасы
№ |
Оқушы аты жөні |
Үй тапсырмасы Балық аулау |
Топтық жұмыс |
Практикалық жұмыс |
Түймедақ әдісі |
Тәртібі |
Бағасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парақшасы