Ашық сабақ "Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар компьютерлік графика түрлерін еске түсіреді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

6.2-Компьютерлік графика

Мектеп: №35ЖББМ

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Даниярова Индира Сериковна

Сынып:6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.3-растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау

Сабақтың мақсаты

  • компьютерлік графика түрлерін еске түсіреді.

  • растрлықжәневекторлықбейнелердіңерекшеліктерінсалыстырады

  • әр түрлі графикалық бағдарламада тәжірибелік жұмыстарды орындайды

Бағалау критерийі

  • растрлықжәневекторлықбейнелердісалыстырады

  • растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды

Тілдік мақсаттар


Оқытудыңтілдікмақсаты

  • растрлық және векторлық бейнелерді салыстыра алады

Пәндік лексика және терминология

Растрлық, векторлық, пискель,кескінсапасы, пішім, көркем графика

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

  1. Графикалық файлдың пішімі дегеніміз не?

  2. Растрлық пішімге мысал келтріңдер

  3. Суреттер қандай пішімде жиі сақталады?

  4. Графикалық редакторлардың түрлерін ата?

Растрлық суреттерді сығымдау кезінде қандай ақпараттарды қиюға болады

Құндылықтарға

баулу

  • қарым-қатынасжасауқабілеті;

  • шығармашылықжәне сын тұрғысынанойлау;

Пәнаралық

байланыс

Бейнелеу өнері пәнімен программада суреттер салуда байланысады,

Орыстілі мен ағылшын тілі пәндері мен программада жұмыс жасау барысында байланысады.

Алдыңғы білім


Векторлық кескіндерді құра алады











Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру: Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. Түгендеу, сәлемдесу.

Қазақтар қол алысады

Италияда құшақтасады

Бразилияда бір-бірінің иығын қағады

Микарадуада арқасымен

Зимбабелде шынтақпен

Австралияда шапалақ,секіру, бөксемен

Оқушылардың сабаққа белсене қатысу мақсатында орындалатын «Көтеріңкі көңіл күй» тренингін өткіземін

- Көңіл - күйлеріңіз қалай ?

Керемет (қолдарын көтеру)

- Сабаққа дайынсыңдар ма ?

Тамаша (шапалақ)

- Ендеше бастайық.

О – о – о (бас бармақтарын көрсету)

Растрлық және векторлық бейнелердің ерекшеліктерін салыстыра алу мақсатында, суреттер арқылы 2 топқа бөлемін

Оқушыларды жан-жақты дамыту үшін, өткен сабақты қайталауда «Ұшақ» тәсілін пайдаланамын.

Рисунок 1

Ұшақтың бір қанатына сұрақ жазып, бір-біріне ұшырады. Тосып алған білім алушы екінші қанатына жауабын жазады.

-Векторлық графика дегеніміз не?

-Векторлық графика қандай геометриялық обьектілер жинағынан тұрады.

-Векторлық графикаға қандай мысалдар келтіре аласың?

«Болжау стратегиясын» пайдаланып оқушылар топқа бөлінген кездегі алған суреттердің ерекшеліктерін сипаттау бойынша сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын айқындаймын.



(Қ) «Жүрекше» арқылы бағаланады.Қолдарымен жүрек көрсетеді.

Жүрек тік тұрса – өте жақсы

Жүрек көлденең тұрса – жақсы

Жүрек төмен тұрса- нашар



Оқушылар оқу мақсатын айқындай отырып мынадай нәтижелерге қол жеткізуі керек:

  • растрлықжәневекторлықбейнелердісалыстырады

  • растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды




































Суреттер

Қима қағаздар







Қағазан жасалған ұшақ







суреттер

Сабақтың ортасы


(Т) Оқушылар растрлық және векторлық кескіндерге анықтама бере отырып , ерекшеліктерін сипаттау мақсатында«Фрайер моделі»тәсілі арқылы топтық жұмыс жасатамын.

1 топ – Растрлық

2 топ –векторлық

(Қ) «Фейрверг» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

(Ж) Оқушылардың түсінігін айқындау үшін топ оқушыларын екі-екіден жұптастырып «Ойлан, тап» әдісі бойынша,бос орынды толтыру тапсырмасын орындайды



Графика 






Түрлері Қолданылуы

П





айдасы  Зияны

Дескриптор.

Білім алушы:

-Компьютерлік графика түрін еске түсіреді

-графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды


Ақпаратпен тиянақты жұмыс жасау мақсатында «Галереяны шарлау» әдісі арқылы оқушылар компьютерде дербес жұмыс жасауына мүмкіндік беретін тапсырмаларды орындатамын

1 тапсырма: Paintnet графикалық редакторында төмендегі нысанды салу

Дескриптор.

Білім алушы:

-Paintnet графикалық редакторында берілген нысанды салады

-Түстер палитрасын қолданады

2тапсырма

Inkscapeбағдарламасында графикалық кескіндерді пайдалана отырып мемлектіміздің туын салдырамын


Дескриптор.

Білім алушы:

- Inkscapeбағдарламасындаграфикалық кескіндерді пайдаланады

3тапсырма
PowerPoint бағдарламасында фото колладж жасатамын

Дескриптор:

Білім алушы:

-PowerPoint бағдарламасында графикалық кескіндерді пайдаланады, колладж жасайды











плакаттар


Қима қағаздар























Paintnet бағдарламасы









Paintnet бағдарламасы













Inkscape бағдарламасы












PowerPoint бағдарламасы

Сабақтыңсоңы


Оқушылардың алған білімдерін жинақтап қорытындылауы үшін, шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында «Стоп кадр» әдісін пайдаланамын.Бейнефильмді тоқтата отырып, өз болжамдарын сұраймын. Оқушылардың графикалық және векторлық графиканы пайдаланып қандай сурет салғандарын және суреттерінің ерекшеліктерін ататып бағалатамын.

( Қ) Әр топ келесі топтың берген жауаптарын «Басбармақ» әдісімен бағалайды.








Кері байланыс«Рефлексия перамидасы»











Үйге тапсырма: «Растрлық графика мен ве кторлық графиканың ерекшеліктері» тақырыбында реферат жазып келу.












https://youtu.be/ZHiKNGID7l0







Қима қағаздар

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Қолдауды қажет ететін білм алушыға жаңа тақырып бойынша білімдерін айқындау үшін «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы сұрақтар қойып қолдау көрсетемін.

Сүрақтар:

Векторлық графиканың ерекшелігі

Векторлық графикаға өзгеріс енгізе аласыз ба?

Растрлық графиканың ерекшелігі неде?

Растрлық графикада қандай кескіндер қолданады?

Қабілеті жоғары білім алушыларға шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында «Дереккөздер» тәсілін пайдаланып қосымша ресурстар бере отырып. «Компьютелік графиканың мүмкіндіктері» тақырыбында шағын эссе жаздырамын.https://youtu.be/B6Fm38Zo3Z

«Жүрекше» арқылы бағалау

«Фейрверг» әдісі арқылы бағалау

Дескриптор арқылы бағалау

Кері байланыс

«Рефлексия пирамидасы»

Компьютермен жұмыс барысында «Көзге арналған жаттығулар жасай отырып,қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2018
2891
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі