Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2. Білім
алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында
«жүректен — жүрекке» шаттық шеңбері
арқылы жақсы
тілектер айтқызып, сыныпқа психологиялық ахуал
орнату.
3.Ойын
түрлері арқылы екі топқа бөлу.
4.Өткен
тақырыптарды еске түсіру мақсатында «Оқушылардың сұраққа берген
жауаптары» әдісімен «ғажайып ұяшықтар» ойыны арқылы сұрақтарды
қою.
5.Сабақтың
тақырыбын шифрлау әдісі арқылы ашу.
6. Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Шеңбер
құрып, бір-біріне жүрекшені беру арқылы тілек
айтады.
3.Топқа
бөлінеді.
4.Өткен
тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді.
5.Шифрланған
сөзді табады. (сабақтың тақырыбы)
6.Сабақтың мақсатымен
танысады.
|
Мұғалім-
нің
бағалауы:
ҚБ: жасыл
түсті асық – өте
жақсы,
сары түсті
асық – жақсы,
қызыл түсті
асық - төмен
|
https://www.youtube.com/watch?v=oW01YDdrviw
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа
тақырып
Растрлық
кескінді құру және редакциялау
Бейнесабақ
көрсету
Жаңа
тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар беру.
1
тапсырма. Learningapps.org платформасында paint
графикалық редакторы терезесінің интерфейсі мен атауын
сәйкестендір. (Жеке
жұмыс)
Дескриптор:
- рaint
графикалық редакторы терезесінің элементтерін дұрыс атауымен
сәйкестендіреді.
2
тапсырма. Learningapps.org платформасында рaint
графикалық редакторы терезесінің құралдар тақтасы мен атауын
сәйкестендір. (Жеке
жұмыс)
Дескриптор:
-рaint графикалық редакторында
құрал - саймандарды дұрыс атауымен
сәйкестендіреді.
3
тапсырма. Компьютердегі
тәжірибелік жұмыс. (Жұптық
жұмыс)
І топ – «Ханталапай»
тобына тапсырма:
Paint
графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол
фигураның контурының қалыңдығы (орташа) мен түсін таңдайсыңдар.
Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп, CTRL пернесін
басып, жібермей тарта отырып, фигураның бөлек тұратын көшірмесін
сызасыңдар.
ІІ топ – «Бестас» тобына
тапсырма:
Paint
графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол
фигураның контурының қалыңдығы (жіңішке) мен түсін таңдайсыңдар.
Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп, SHIFT пернесін
басып, кез келген бір бағытта тарта отырып, фигураның «ізін
қалдырып» көшіресіңдер.
Сергіту сәті
-оқушыларды
3 топқа бөлу (4 оқушыдан);
-ағылшын
тілінде сандарды айту:
160 - one - hundred
sixty;
175
- one hundred
seventy-five;
180
- one hundred
eighty
-әр топ
оқушылары ағылшын тілінде айтылған сандар бойынша тұруы
керек;
-сол
сандарға байланысты атаулы даталарды айтуы керек.
4
тапсырма. Постер
қорғау. (Топтық
жұмыс)
І топ –
«Ханталапай» тобына тапсырма:
«Ассоциация
әдісі» арқылы рaint графикалық редакторының мүмкіндіктерін
құру
Дескриптор:
-
рaint графикалық
редакторының мүмкіндіктерін жазады
ІІ топ – «Бестас»
тобына тапсырма:
Paint графикалық
редакторының артықшылығы
мен кемшілігін
жазу
Дескриптор:
- рaint графикалық
редакторының артықшылығы мен кемшілігін
жазады
Сабақты
қорытындылау
«Ия, жоқ»
әдісі
Ханталапай
тобына:
-
Paint редакторы растрлық кескінді өңдейді
(ия)
-
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 30
жыл (ия)
-
Paint редакторы сурет салуға арналған
бағдарлама (ия)
-
Компьютерлік графика төртке бөлінеді
(жоқ)
-
Графика гректің «грапо» сөзінен шыққан
(ия)
-
Растр экран бетінде көрсетілетін бейненің
ең кіші элементі (жоқ)
«Бестас»
тобына:
-
Қараша
күздің екінші айы (жоқ)
-
Paint редакторында салынғын суретті сақтау
үшін Файл-Сохранить командасын орындаймыз (ия)
-
Графикалық редактор – графикалық кескіндер
құруға арналған (ия)
-
Paint редакторында суретпен жұмыс істеуге
болады (ия)
-
Екі өлшемді графика төртке бөлінеді
(жоқ)
-
Пиксель
қағазда, мониторда, теледидар экранында кескінді құрайтын
нүктелердің екіөлшемді жиынтығы (жоқ)
|
Бейнесабақты көреді
1 тапсырманы
орындайды
2 тапсырманы
орындайды
3 тапсырманы
орындайды
Ағылшын тілінде айтылған сандарды дұрыс тауып, сол
сандарға байланысты атаулы даталарды айтады
4 тапсырманы
орындайды
|
Оқушылар
бір-бірін бас бармақ әдісі арқылы бағалайды
Дескриптор:
-фигуралардың ішінен сопақша фигураны
таңдайды;
-сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен
түсін таңдайды;
-фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп
алады;
-
CTRL пернесін басып, жібермей
тарта отырып, фигураның бөлек тұратын көшірмесін
сызады.
Дескриптор:
-фигуралардың ішінен сопақша фигураны
таңдайды;
-сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен
түсін таңдайды;
-фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп
алады;
-
SHIFT пернесін басып, кез
келген бір бағытта тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып»
көшіреді.
Мұғалім-
нің бағалауы:
ҚБ: жасыл түсті
асық – өте
жақсы,
сары түсті асық
– жақсы,
қызыл түсті асық
- төмен
Оқушылар
бір-бірін смайлик-
тер арқылы
бағалайды
|
https://www.youtube.com/watch?v=oW01YDdrviw
https://learningapps.org/display?v=pq5rawqu221
https://learningapps.org/display?v=pu4r0dgkk21
Информати-
ка. 5-сынып
оқулық./
Ж.У.Кобдикова,
Г.А.Көпеева,
Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова –
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-42-43
бет
Информати-
ка. 5-сынып
оқулық./
Ж.У.Кобдикова,
Г.А.Көпеева,
Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – Нұр-Сұлтан:
«Арман-ПВ» баспасы, 2020.-34-35 бет
|