Ашық сабақ репрессия тақырыбына 9 сынып қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ репрессия тақырыбына 9 сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ репрессия тақырыбына 9 сынып қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақстан тарихы

Бөлім: Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде

Күні:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сынып:

8

Пән мұғалімі:


Сабақтың тақырыбы:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? 1-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орналастыру.

Психологиялық ахуал туғызу сыныпта. Ишарат арқылы оқушылармен амандасу.

Өткен білімді еске түсіру:

Үй жұмысын Қ.Р картасына қалалардың логотипін қою арқылы жауап береді.

  1. Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру қай жылы жарияланды? 1927 жылы желтоқсан айы

  2. Қазақстан 1928 жылы ауыл шаруашылығының 2% ұжымдастырылса, 1930 жылы қанша пайызы ұжымдастырылды?56,4 %

  3. Күштеп ұжымдастыру нәтижесінде 1933 жылы қанша мал қалды?4,5 мал қалды

  4. Қазақтың ірі байларын тәркілеу қай жылы іске асырылды? 1928 жылы

  5. Қазақстанда 1929-1931 жж күштеп ұжымдастыруға қарсы қанша халық көтерілістері мен толқулар болды? 372

  6. Ұжымдастыруға қарсы «Көтеріліс бандалары» аталған қылмыстық істерді соттан тыс кімдер қарады? «үштіктер»

AutoShape 1 AutoShape 2



Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Дескриптор:

Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды

Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды;


Карта қолдана отырып,«Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жазады


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


ҚБ Мадақ

тау




ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»


Таратпа суреттер






Тақырып

тық суреттер


Қ.Р картасын пайдалану

Ақпарат

тық тақырып

тық мәтіндер








Тақырыптық суреттер



Жаңа білім




Өткен тақырыпты қорытындылап,жаңа тақырыпқа шығу

«Галереяға саяхат» әдісі арқылы

Оқушылар тақтадағы суреттерге қарап тақырыпты болжайды.

Оқушылардың жауаптарын тыңдап болып,қысқаша тақырып түсіндіру

Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіру

Сабақты әрі қарай тапсырмалармен жалғастыру

І ТАПСЫРМА:

«Жұптас,ойлан,бөліс» әдісі «Жұптық жұмыс» кестемен жұмыс

Лагерлер атауы

Қай жерде орналасты

Кімдер қамалды?











ІІ ТАПСЫРМА: «Досыңа қоңырау шал» әдісі

Жаңа тақырып бойынша кезкелген оқушы сыныптағы өзі қалаған оқушыға жаңа өтілген тақырып бойынша сұрақ қоя алады. ()

ІІІ ТАПСЫРМА

1.ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында қоғамдық саяси өмір...

Оған дәлел...

2.Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің?

3.ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады?
















Дескрипторы:

Лагерлер жүйесінің тәртібін сипаттау







Дескрипторы:

Бүгінгі өтілген тақырып бойынша өзекті мәселелерді анықтайды






Дескрипторы:

1.Қазақ зиялыларына тағылған айыппен келісетінін не келіспейтінін жүйелі түсіндіреді

2.РКФСР-дың Қылмыстық кодексінің 58 бабындағы ақпаратты тиімді қолданады

3.Кеңес үкіметінің ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл саясаты жайлы қортынды ой жазады.





ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


Өзін-өзі бағалау







Кесте




ҚБ парағы


Бекіту





Сабақты қорытындылау

«Зиялыларға «халық жауы» деген айып тағылды» тақырыпқа кезекпе-кезек бір сөзден қосып толық әңгіме жазады.

Үйге тапсырма

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Тик ток әлеуметтік желісі арқылы кері байланыс жасау

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект






































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі