|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Бөлім: Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
||||||||||||||||
|
Күні: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сынып: |
8 |
||||||||||||||||
|
Пән мұғалімі: |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? 1-сабақ |
||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орналастыру. Психологиялық ахуал туғызу сыныпта. Ишарат арқылы оқушылармен амандасу. Өткен білімді еске түсіру: Үй жұмысын Қ.Р картасына қалалардың логотипін қою арқылы жауап береді.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Дескриптор: Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды; Карта қолдана отырып,«Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жазады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ Мадақ тау ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап» |
Таратпа суреттер Тақырып тық суреттер Қ.Р картасын пайдалану Ақпарат тық тақырып тық мәтіндер Тақырыптық суреттер |
|||||||||||||
|
Жаңа білім |
Өткен тақырыпты қорытындылап,жаңа тақырыпқа шығу «Галереяға саяхат» әдісі арқылы Оқушылар тақтадағы суреттерге қарап тақырыпты болжайды. Оқушылардың жауаптарын тыңдап болып,қысқаша тақырып түсіндіру Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіру Сабақты әрі қарай тапсырмалармен жалғастыру І ТАПСЫРМА: «Жұптас,ойлан,бөліс» әдісі «Жұптық жұмыс» кестемен жұмыс
ІІ ТАПСЫРМА: «Досыңа қоңырау шал» әдісі Жаңа тақырып бойынша кезкелген оқушы сыныптағы өзі қалаған оқушыға жаңа өтілген тақырып бойынша сұрақ қоя алады. () ІІІ ТАПСЫРМА 1.ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында қоғамдық саяси өмір... Оған дәлел... 2.Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің? 3.ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? |
Дескрипторы: Лагерлер жүйесінің тәртібін сипаттау Дескрипторы: Бүгінгі өтілген тақырып бойынша өзекті мәселелерді анықтайды Дескрипторы: 1.Қазақ зиялыларына тағылған айыппен келісетінін не келіспейтінін жүйелі түсіндіреді 2.РКФСР-дың Қылмыстық кодексінің 58 бабындағы ақпаратты тиімді қолданады 3.Кеңес үкіметінің ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл саясаты жайлы қортынды ой жазады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Кесте
ҚБ парағы
|
|||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Зиялыларға «халық жауы» деген айып тағылды» тақырыпқа кезекпе-кезек бір сөзден қосып толық әңгіме жазады. Үйге тапсырма 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||
|
Кері байланыс |
Тик ток әлеуметтік желісі арқылы кері байланыс жасау |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ репрессия тақырыбына 9 сынып қмж
Ашық сабақ репрессия тақырыбына 9 сынып қмж
|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Бөлім: Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
||||||||||||||||
|
Күні: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сынып: |
8 |
||||||||||||||||
|
Пән мұғалімі: |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? 1-сабақ |
||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орналастыру. Психологиялық ахуал туғызу сыныпта. Ишарат арқылы оқушылармен амандасу. Өткен білімді еске түсіру: Үй жұмысын Қ.Р картасына қалалардың логотипін қою арқылы жауап береді.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Дескриптор: Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды; Карта қолдана отырып,«Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жазады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ Мадақ тау ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап» |
Таратпа суреттер Тақырып тық суреттер Қ.Р картасын пайдалану Ақпарат тық тақырып тық мәтіндер Тақырыптық суреттер |
|||||||||||||
|
Жаңа білім |
Өткен тақырыпты қорытындылап,жаңа тақырыпқа шығу «Галереяға саяхат» әдісі арқылы Оқушылар тақтадағы суреттерге қарап тақырыпты болжайды. Оқушылардың жауаптарын тыңдап болып,қысқаша тақырып түсіндіру Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіру Сабақты әрі қарай тапсырмалармен жалғастыру І ТАПСЫРМА: «Жұптас,ойлан,бөліс» әдісі «Жұптық жұмыс» кестемен жұмыс
ІІ ТАПСЫРМА: «Досыңа қоңырау шал» әдісі Жаңа тақырып бойынша кезкелген оқушы сыныптағы өзі қалаған оқушыға жаңа өтілген тақырып бойынша сұрақ қоя алады. () ІІІ ТАПСЫРМА 1.ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында қоғамдық саяси өмір... Оған дәлел... 2.Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің? 3.ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? |
Дескрипторы: Лагерлер жүйесінің тәртібін сипаттау Дескрипторы: Бүгінгі өтілген тақырып бойынша өзекті мәселелерді анықтайды Дескрипторы: 1.Қазақ зиялыларына тағылған айыппен келісетінін не келіспейтінін жүйелі түсіндіреді 2.РКФСР-дың Қылмыстық кодексінің 58 бабындағы ақпаратты тиімді қолданады 3.Кеңес үкіметінің ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл саясаты жайлы қортынды ой жазады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Кесте
ҚБ парағы
|
|||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Зиялыларға «халық жауы» деген айып тағылды» тақырыпқа кезекпе-кезек бір сөзден қосып толық әңгіме жазады. Үйге тапсырма 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||
|
Кері байланыс |
Тик ток әлеуметтік желісі арқылы кері байланыс жасау |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













