Ашық сабақ "Республика өнеркәсібін қайта құру және одан әрі дамыту" 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Республика өнеркәсібін қайта құру және одан әрі дамыту" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихынан 9 сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға арналған әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пәні: Қазақстан тарихы Ашық сабақ


Сабақтың тақырыбы:$ Республика өнеркәсібін қайта құру және одан әрі дамыту

Мұғалімнің аты-жөні: Тулегенова Аида Досаналиевна

Күні:26.01.18ж.

Өтілетін орын:№17 Ы.Алтынсарин атындағы о.м.

СЫНЫП: 9


Барлық оқушылар саны:17


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Соғыстан кейінгі жылдардағы Қазақстандағы өнеркәсіптің дамуы жайында мағлұмат алады.

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Соғыстан кейінгі жылдары Қазақстан өнеркәсібінің қай салаларының дами бастағанын біледі.

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Соғыстан кейінгі жылдардағы Қазақстанда экономиканы тиімді басқару арқылы өнеркәсіптің даму ерекшеліктерін ажырата алады.

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:

Қазақстан халқының соғыстан кейінгі жылдардағы өнеркәсібінің дамуын қазіргі кезеңмен салыстырып өз ойын ортаға салады.

Тілдік мақсат:

Түсті металлургия- өндіретін, оларды байытатын түсті металдар мен олардың қорытпаларын құйып, өңдейтін ауыр өнеркәсіптің саласы.

Дүние жүзінде 70-тен астам түсті металл балқытылады. Оларды 14 сала өндіреді. Олардың барлығы қосылып, түсті металлургияны құрайды.

Қара металлургия- өзінің негізгі өнімдерін екінші рет қайта өңдеудің аяқталған кезеңін қамтамасыз ететін ғаламат сала және сонымен бірге басқа салалар мен өндірістердің қалдықтарын кәдеге жаратуға қабілетті болып табылады. Қазақстан үшін қара металлургия – екінші дүние жүзілік соғысынан кейінгі жылдары ғана пайда болған ауыр өнеркәсібінің салыстырмалы түрдегі жас сала. Қазақстанда шойын, болат, бұйымдарды илемдеу және ферроқорытпа өндіріледі.

Технология (гр.“techno” - өнер, шебер, білгір және “logos” – ілім, ғылым) – ғылыми-практикалық негізде шикізатты дайын өнімге айналдырудың әдіс-тәсілдерінің жүйесі.

Ғылыми-техникалық прогресс– ғылым мен техниканың бірегей, бір-бірімен сабақтаса, біртіндеп дамуы. Ол 16–18 ғасырлардағы мануфактуралық өндірістен, ғылыми-теориялық және техникалық қызметтер өзара жақындасып, тоғыса түскен кезден бастау алады.

Ресурстар:

АКТ, карта, атлас карта, суреттер.

Пәнаралық байланыс:

География

Алдыңғы оқу:

Саяси қысым жағдайы.

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

40 минут

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер


Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

3 минут

І.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

ІІ.Топқа бөлу«Мозаика» әдісі арқылы 4 топқа бөлу

ІІІ.Топ басшысын сайлау. (БАҒАЛАУ ПАРАҒЫН БЕРЕМІН)


ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

7 минут

«Ойлан тап» ойыны:

 Қашан? Қайда? Қандай оқиға болды

«Ойлан,тап»

Қашан

Қайда?

Қандай

1.«Бекмаханов ісі»




2.«Қазақ КСР тарихы»атты еңбек




3.  Е. Бекмаханов қанша мерзімге бас еркіндігінен айырылды  және қалай ақталды?




4. «Қазақ КСР Ғылым академиясының Тіл және Әдебиет институтының жұмысындағы өрескел саяси қателер туралы» қаулысы




5. КОКП-ның жиырмасыншы  съезі




6. Жазалау әдістері өзгерді






1-5 ұпай






Үй тапсырмасын бір-екі сөйлеммен қорытындылаймын


ЖАҢА САБАҚ

10 минут

  1. Жаңа сабақтың тақырыбын кескін карталар арқылы табу (Қазақстан мемлекетінің алдындағы көлемі жағынан үлкен сегіз елді табу)

  2. Бейне таспа көрсету

  3. Мәтінмен жұмыс: 4 топқа кітапта берілген мәтінді бөліп беремін, оқушылар оқып шығады





Формативті бағалау



САБАҚТЫ БЕКІТУ

10 минут

1-деңгей (білу,түсіну):

Деңгейлік тапсырмалар:


А.«Сәйкестендіру» әдісі.

1.Өскемен қорғасын-мырыш комбинаты 1950 жылы

алғаш рет мырыш шығарды.



2.Көмір өндірудің жылдық көлемі 17,4млн Қарағандыда

тоннаға жетті.


3.Республикада 1,15млрд кВт*сағ электр қуаты Ақтөбеде

өндірілді.


4. Аяқкиім тігу мен шұлық шығаратын 1947 жылы

кәсіпорын қай қалада болды.


5. Ферроқорытпа зауыты қайда орналасты 1945 жылы


В. Картамен жұмыс.Қазақстандағы отын, химия, жеңіл және тамақ өнеркәсіптері қай қалаларда орналасқан? Сол қалаларды картадан белгілеу.


С. Республика өнеркәсібінің дамуын қазіргі кезеңмен салыстырып, өз ойын айту.


Слайд арқылы дұрыс жауабын көрсетіп. Бағалау


3-10 ұпай


2-деңгей

(қолдану, талдау):

3 минут


Сұрақ-жауап әдісі.

Әр топ 2 сұрақтан дайындайды. Сұрақтар келесі топтарға ауыстырылады.


Бағалау. Топ басшылары бағалау парағына ұпайларын белгілейді.

1-5 ұпай


3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

5 минут


Жеке жұмыс. Тест тапсырмалары:

1.1960 жылдардың ішінде тері илейтін,былғары жасайтын кәсіпорын салынған қала:

А) Алмат В) Қостанай С) Жезқазғ D) Ақтөб Е) Жамбыл

2. Өскемен қорғасын-мырыш комбинаты алғашқы өнімін берді:

A) 1953ж. B) 1946ж. C) 1947ж. D) 1943ж. E) 1954ж.

3. Семей ядролық полигонында ең алғашқы сынақ өткізілген жыл:

А) 1948 ж В) 1946 ж С) 1950 ж D) 1945 ж Е) 1949 ж

4. 50-жылдардың екінші жартысында республика бойынша жыл сайын қанша өнеркәсіп орындары мен цехтар іске осылып отырды.

А)жүздеген В)мыңдағанС)елу шақтыD)отызЕ)тоқсанға жуық

5. 1960 жылдардың ортасына дейін Жамбылда салынған зауыт:

А) химия-металлургия зауыты С) титан-магний зауыты В)суперфосфат зауытыD)алюминийзауытыЕ)машина жасау з

6. Кірпіш зауыты қай қалада салынды

А)Маңғыстау В)Павлодар С)Талдықорған D)Ақтау Е)Алматы

7. Алматыда соғыс жылдарында пайда болған зауыт:

А)Трактор зауыты В)Мұнай-химия зауыты С)Суперфосфат з

D)Ферроқорытпа зауыты E)ауыр машина жасау зауыты

8. Электр станциялары бір орталықтан басқарыла бастаған уақыт:

A) 1952ж. басы. B) 1951ж. C) 1950ж. D) 1950ж. екінші жарт. E) 1960ж. екінші жарт.

9. 1945 жылдағы теміржолдың ұзындығы:

A)8122 шақырым B)6258 шақырым C)8212 шақырым

D)4569 шақырым E)9421 шақ.

10. Көмір өндірудің жылдық көлемі соғысқа дейінгіден қанша есеге артты?

А) 5 есе В)3,5 есе С)2 есе D)5,5 есе Е)6,5 есе


Бағалау. Топ басшылары бағалау парағына ұпайларын белгілейді.

1-10 ұпай


ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

2 минут)

1-деңгей (білу, түсіну):

$ Республика өнеркәсібін қайта құру және одан әрі дамыту тақырыбыноқып келу, өзін-өзі тексеру сұрақтарына жауап жазып келу, түсінік айту.


2-деңгей

(қолдану, талдау):

Терминологиялық сөздерді жаттап келу.


3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми - зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

5 сұрақтан тұратын тест құрастырып келу.


БАҒАЛАУ


(Сабақ барысында топ басшы өз тобындағы оқушылардың іс-әркетін бақылап, бағалау парағына жазып отырады.)



КЕРІ БАЙЛАНЫС






Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?






Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?





Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?






Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

(1-5 ұпай)

Деңгейлік тапсырмалар

(3-10 ұпай)

Сұрақтар қойып, шығармашы лықпен айналысу

(1-5 ұпай)

Тест тапсырмасы

(1-10 ұпай)

Қорытынды


15-20 ұпай: « 5»

10-14 ұпай: «4»

5-9 ұпай: «3»


1







2







3







4







5

















А.«Сәйкестендіру» әдісі.



1.Өскемен қорғасын-мырыш комбинаты 1950 жылы

алғаш рет мырыш шығарды.

2.Көмір өндірудің жылдық көлемі 17,4млн Қарағандыда

тоннаға жетті.

3.Республикада 1,15млрд кВт*сағ электр қуаты Ақтөбеде

өндірілді.

4. Аяқкиім тігу мен шұлық шығаратын 1947 жылы

кәсіпорын қай қалада болды.

5. Ферроқорытпа зауыты қайда орналасты 1945 жылы













Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

(1-5 ұпай)

Деңгейлік тапсырмалар

(3-10 ұпай)

Сұрақтар қойып, шығармашы лықпен айналысу

(1-5 ұпай)

Тест тапсырмасы

(1-10 ұпай)

Қорытынды


15-20 ұпай: « 5»

10-14 ұпай: «4»

5-9 ұпай: «3»


1







2







3







4







5

















Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

(1-5 ұпай)

Деңгейлік тапсырмалар

(3-10 ұпай)

Сұрақтар қойып, шығармашы лықпен айналысу

(1-5 ұпай)

Тест тапсырмасы

(1-10 ұпай)

Қорытынды


15-20 ұпай: « 5»

10-14 ұпай: «4»

5-9 ұпай: «3»


1







2







3







4







5






















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
1027
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі