Материалдар / Ашық сабақ Роботтехника тарихы және перспективалары.5 сынып

Ашық сабақ Роботтехника тарихы және перспективалары.5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Роботтехника тарихы және перспективалары. «Робот» ұғымына анықтама береді. Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді. Робот техникасының тарихын және болашағын біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қырқүйек 2024
209
1 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Робототехника

Педагогтың аты-жөні

Кадыргалиев Кудаиберген Мухитович

Күні


Сынып: 5 а

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Роботтехника тарихы және перспективалары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.4.3 – робототехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Робот» ұғымына анықтама береді. Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді. Робот техникасының тарихын және болашағын біледі.

Көптеген оқушылар:

Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді. «Робот» терминінің мағынасын анықтап, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері қандай екенін біледі.

Кейбір оқушылар:

Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасымен танысады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. «Көңіл күй шаттығы». Оқушылар смайлик арқылы сыныпқа кіреді. Үш тілде амандасу.

2.Үй тапсырмасын қайталау. Сұрақтарға тез жауап беру.

1.Робот деген не?

2.Роботтың неше саласы бар?

3.Роботтың салаларын ата?

3.Жаңа тақырып. «Ойланып көрейік»

Бүгінгі қандай тақырып қарастырамыз?

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатын қарастырайық.

«БББ» әдісі. Оқушылар таратылады

«Робот» дегенде біздің көз алдымызға көбінесе ғылыми-фантастикалық фильмдер мен кітаптарда бейнеленген роботтар келеді.

Робот –бүгінгі таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние. Оған кіржуғыш мәшине, авиалайнер және минатазалаушылар сияқты көптеген мысал келтіруге болады.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сұрақтарға жауап береді

3. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Сабақтың мақсаттарымен танысады.




Мадақтау әдісі

Смайлик






Дәптер

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Бүгінде робот біздің өміріміздің түрлі салаларына еніп кетті. Олар ғарышқа ұшады, басқа ғаламшарларды зерттейді, әскери мақсаттарда қолданылады.

Роботтехника тарихы Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі атомдық өндірістің пайда болуымен де байланысты. Роботтың әлем мойындаған туған күнін 1966 жыл деуге болады. Бұл күні С.А.Лавочкин атындағы мәшине-құрылыс зауытында алғаш рет «Луноход-1» роботы жасалды. «Луноход-1» роботы -1970 жылы автоматты стансылар құрамында Ай бетінде сәтті жүріп өткен тарихтағы алғашқы ақпарат.


Жұптық жұмыс. Алдарыңыздағы смайлик арқылы жұпқа бөліну.

1-тапсырма.Ноутбук арқылы learningapps.org

Тапсырмасын орындау.


Дискриптор: Роботтар салаларын суреттерге сәйкестендіреді.

ҚБ: Мадақтау әдісі./5 балл


2-тапсырма.

Дескриптор:

-Адам мен роботтың қасиеттерін салыстырады.


ҚБ: стикер /4 балл/

Мұғалімді тыңдайды
















1-тапсырманы орындайды














2-тапсырманы орындайды




























Мадақтау әдісі














Стикер

4 балл











Презентация

















Ноутбук















Карточка











Шығармашылықты қалыптас тыру




3 тапсырма.LEGO MINDSTORMS Education EV3 бөлшектерімен робот құрастыру.

Дискриптор: Конструктормен жұмыстану

ҚБ: стикер

4 тапсырма Kahot бағдарламасымен тест орындау

Робот құрастырады







Тест орындау

Стикер








Мадақтау

Конструктор







Телефон

Сабақтың соңы

1.Оқушыларды бағалау.

2.Кері байланыс: «БББ» әдісі

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

Білдім кезеңін толтыру

бағалау.


Үлестірме материал



Үй тапсырмасы

Параграф 17 оқу














































Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!