Сабақтың
құрылымы
|
Пайдаланатын
ресурстар
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Өмірді тану, жақсылық жасау,
күнделікті өмірде нақты мәселелерді шешуде адамгершілік
құндылықтарын пайдалану. Дұрыс әрекет
жасау.
|
Мұғалімге арналған
әдістемелік құрал
|
Сабақтың
міндеттері:
|
Білімділік: Рухани және ұлттық
құндылықтарды естен шығармау.
Дамытушылық: қоғамға риясыз қызмет ету,
өмірге, өзіне деген құштарлыққа баулу.
Тәрбиелік
мәні: сүйіспеншілікпен және
шынайылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу
|
Оқу мен жазу арқылы
сыни тұрғыдан ойлауды дамыту бағдарламасы.
|
Күтілетін
нәтижесі:
|
-Рухани және ұлттық
құндылықтардың неге құнсызданып бара жатқанын
түсінеді;
-өмір мәнін, маңыздылығын
түсінеді;
-өз болашағы туралы ой
түйіндейді.
|
Мұғалімге арналған
әдістемелік құрал
|
Дереккөздер
|
Арнайы ғаламтор желісінен
алынған материалдар.
|
Бейнероликтер.
|
Пайдаланатын
материалдар
|
Маркер, А4 прағы, бейнеролик,
бейнетыңдалым, АКТ, ноутбук, стикер. кеспе
парақшалар.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Ой қозғау, СТО, Блум,
ситуациялық сұрақтар, диалог, ментальді карта, топтық жұмыс.
Рефлексия.
|
Сабақтың
жүргізілу барысы
|
Өткізу
кезеңдері
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі.:
|
10
минут
|
Психологиялық ахуал, тыныштық
сәті.
3 топқа
бөлу.
|
Жағымды күйге ену,
топқа бөлінеді.
|
Үй
тапсырмасы: Рухани байлық-игілік
көзі.
1.Қандай құндылықтарды рухани
байлық дейді?
2.Адамгершілік құндылықтары
арқылы рухани
жан дүниені байыту деген
сөйлемнің мағанасы
қандай?
|
Берілген сұрақ
бойынша оқушылар өз жауап берді.
|
Ой
қозғау
|
5
минут
|
Дәйексөз: «Өмір-теңіз, жүзем
онда демеңіз, ізгілікпен жасалмаса кемеңіз»
А.А.Рудаки.
|
Аталған дәйек сөз бойынша
оқушылар ой тұжырымдап
өз пікірлерін
білдіреді.
|
Топтық
жұмыс (Әр топқа
тапсырма)
|
15
минут
|
1-топ: Рухани және ұлттық
құндылық-
тар неге құнсызданып
барады?;
2-топ: Бүгінгі қадам, ертеңгі
менің өмірім;
3-топ: «Менің болашағым» жоба
құру.
(«Мейірімсіз ұрпаққа
ескерту» бейнеролигін көре отырып ой
түйіндеу)
|
Берілген тапсырма бойынша
топта пікірлесе отырып ой тұжырымдап, ментальді карта жасап
қорғайды.
|
Ситуациялық
тапсырмалар
|
15
минут
|
Жағдаятты шешу: әр топ
бір-біріне
ситуатциялық сұрақ
беру.
|
Топ болып, туындаған
жағдаяттарға дұрыс шешім қабылдауға өз пікірлерін
білдіреді.
|
Сабақты
қорытындылау
|
2
минут
|
Бүгінгі сабақтан мен қандай ой
түйдім.
|
Әр топтан бір оқушы,
өз ойларын білдіреді.
|
Бағалау
|
2
минут
|
Мадақтау, ризашылық
білдіру.
|
Өз іс-әрекеттері
бойынша
бағаланады.
|
Үйге
тапсырма
|
1
минут
|
«Мен өмірімнің жарқын болғанын
қалаймын»
|
Эссе жазып
келу.
|
Кері
байланыс
|
5
минут
|
«Бес саусақ әдісі»
бойынша
|
Ой
қорытындылау
|