Басы
3
мин
|
Ұйымдастыру
сәті
Оқушылармен
амандандасу.
Психологиялық ахуалын
қалыптастыру мақсатында "Би терапиясы" жаттығуын жасайды. Оқушылар
шеңбер жасап 82 5 мин тұрады. Музыка ойнайды. Басқарушы биді
орындайтын дене мүшелерін кезекпен айтып тұрады. -қолдың
саусақтарымен билеу; -қолмен билеу; -баспен билеу; -иықпен билеу;
-ішпен билеу; -аяқпен билеу
Үй тапсырмасын
тексеру
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сыныпқа жалпылама төмендегі сұрақтар
беріледі.
-
Алгоритм
ұғымы «Информатика» пәні үшін қандай маңызы бар деп
ойлайсың?
-
Сызықтық алгоритм дегенді
қалай түсінесің?
-
Рython тілінің әліппесі,
программа синтаксисі қандай ережелерден тұрады?
|
Амандасады
Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады
Әр оқушы өз ойымен
бөліседі
|
«Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Презентация
Интерак тивті тақта
|
Ортасы
5
мин
5
мин
5
мин
10мин
3
мин
5
мин
5
мин
2
мин
|
Жаңа сабақтағы негізгі
ұғымдарды бейнесабақ арқылы және презентация бойынша түсінік
беру
Постер қорғау. Оқулықтағы жаңа
тақырып бойынша үш топқа тақырыпшалар бөліп беріледі. Әр топ өз
тақырыбы бойынша топ ішінде ақылдасып, постерге өз ойларын, нақты
ақпаратты плакатқа түсіреді. Топтар арасында бір-біріне түсіндіру
жұмыстары жүреді.
1 -топ: «Амалдар мен
өрнектер»
2- топ: «Python тілінің
әліппесі»
3- топ: «Python тілінің
синтаксисі»
Сұрақтарға жауап
берейік
-
Тіл әліпбиі деген
не?
-
Тіл синтакисі деген
не?
-
Қандай алгоритмдер сызықтық
деп аталады?
Себебін
анықтайық
Не себепті сөздер дәйекше
немесе тырнақша ішінде адлынып
жазылады?
Компьютерде
орындайық
Екі санның көбейтіндісін
есептейтін программа құрыңдар
Екі таңбалы немесе одан да көп
таңбалы екі санның қосындысын есептейтін программа
құрыңдар
Екі санның арифметикалық
ортасын есептейтін программа
құрыңдар
Сергіту
сәті
Талдап,
салыстырайық
Математика және Информатика
пәндерінде екі санның қосындысын есептеу мысалын
салыстырыңдар
Ұқсастығы мен айырмашылығын
анықтап, кесстені толтырыңдар
Екі санның қосындысын
есептеу
|
Математика
|
Информатика
|
|
|
Дәптерде
орындайық
Анықтамасын
жазыңдар
Тіл
әліпбиі......
Синтаксис.......
Транслятор......
Айнымалылар.........
«Ой
бөлісейік»
Сабақта не
білдіңдер?
Нені
үйрендіңдер?
Алған білім, біліктеріңді
күнделікті өмірде қандай жағдайда қолдануға
болады?
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Топтық
жұмыс
Сұрақтарға жауап
береді
Себебін
анықтайды
Компьютерде жұмыс
(жеке)
Бейнероликтен көз жаттығуын
қайталайды
Талдап
салыстырады
«Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа
тақырыпта кездескен термин сөздерді өз дәптерлеріне жазып
алады
Өз ойларымен
бөліседі
|
«Қошеметтеу»
әдісі
«Қошеметтеу»
әдісі
Ауызша
мадақтау
Бас бармақ
әдісі
|
Бейне
сабақ
https://www.youtube.com/watch?v=SKLlLEn8MKE
Презентация
Оқулық, компьютер
http://www.youtube.com/watch?v=SAWr-KZhD0E
Жұмыс
дәптерлері, Интерактивті тақта
|