Ашық сабақ Рython тілінің әліпбиі.Синтаксис 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Рython тілінің әліпбиі.Синтаксис 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Прогаммалау тілі мен кәдімгі тілдің айырмашылығын ажыратады. Рython тілінің әліппесі, программа синтаксисінің ережелерін қолданады. Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады
Материалдың қысқаша нұсқасы

124 ЖББМ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

__ §16.Тіл әліпбиі.Синтаксис

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

3. Python тілінде прогрраммалау

Мұғалімнің аты-жөні:

Кобебаева Амангайша Ергазыкызы

Күні

26.01.2024ж

Сынып: 6аә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§16.Тіл әліпбиі.Синтаксис

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Оқу мақсаты:

Прогаммалау тілі мен кәдімгі тілдің айырмашылығын ажыратады. Рython тілінің әліппесі, программа синтаксисінің ережелерін қолданады. Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

3 мин

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандандасу.

Психологиялық ахуалын қалыптастыру мақсатында "Би терапиясы" жаттығуын жасайды. Оқушылар шеңбер жасап 82 5 мин тұрады. Музыка ойнайды. Басқарушы биді орындайтын дене мүшелерін кезекпен айтып тұрады. -қолдың саусақтарымен билеу; -қолмен билеу; -баспен билеу; -иықпен билеу; -ішпен билеу; -аяқпен билеу

Үй тапсырмасын тексеру

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сыныпқа жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

  1. Алгоритм ұғымы «Информатика» пәні үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың?

  2. Сызықтық алгоритм дегенді қалай түсінесің?

  3. Рython тілінің әліппесі, программа синтаксисі қандай ережелерден тұрады?


Амандасады

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады




Әр оқушы өз ойымен бөліседі












«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Презентация











Интерак тивті тақта

Ортасы

5 мин


5 мин















5 мин




10мин







3 мин




5 мин











5 мин







2 мин

Жаңа сабақтағы негізгі ұғымдарды бейнесабақ арқылы және презентация бойынша түсінік беру

Постер қорғау. Оқулықтағы жаңа тақырып бойынша үш топқа тақырыпшалар бөліп беріледі. Әр топ өз тақырыбы бойынша топ ішінде ақылдасып, постерге өз ойларын, нақты ақпаратты плакатқа түсіреді. Топтар арасында бір-біріне түсіндіру жұмыстары жүреді.

1 -топ: «Амалдар мен өрнектер»

2- топ: «Python тілінің әліппесі»

3- топ: «Python тілінің синтаксисі»

Сұрақтарға жауап берейік

  1. Тіл әліпбиі деген не?

  2. Тіл синтакисі деген не?

  3. Қандай алгоритмдер сызықтық деп аталады?

Себебін анықтайық

Не себепті сөздер дәйекше немесе тырнақша ішінде адлынып жазылады?

Компьютерде орындайық

Екі санның көбейтіндісін есептейтін программа құрыңдар

Екі таңбалы немесе одан да көп таңбалы екі санның қосындысын есептейтін программа құрыңдар

Екі санның арифметикалық ортасын есептейтін программа құрыңдар

Сергіту сәті




Талдап, салыстырайық

Математика және Информатика пәндерінде екі санның қосындысын есептеу мысалын салыстырыңдар

Ұқсастығы мен айырмашылығын анықтап, кесстені толтырыңдар

Екі санның қосындысын есептеу

Математика

Информатика




Дәптерде орындайық

Анықтамасын жазыңдар

Тіл әліпбиі......

Синтаксис.......

Транслятор......

Айнымалылар.........


«Ой бөлісейік»

Сабақта не білдіңдер?

Нені үйрендіңдер?

Алған білім, біліктеріңді күнделікті өмірде қандай жағдайда қолдануға болады?

Жаңа тақырыпты меңгеру



Топтық жұмыс











Сұрақтарға жауап береді



Себебін анықтайды


Компьютерде жұмыс (жеке)







Бейнероликтен көз жаттығуын қайталайды


Талдап салыстырады









«Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа тақырыпта кездескен термин сөздерді өз дәптерлеріне жазып алады


Өз ойларымен бөліседі







«Қошеметтеу» әдісі
















«Қошеметтеу» әдісі











Ауызша мадақтау








Бас бармақ әдісі





Бейне сабақ

https://www.youtube.com/watch?v=SKLlLEn8MKE

Презентация


















Оқулық, компьютер




http://www.youtube.com/watch?v=SAWr-KZhD0E












Жұмыс дәптерлері, Интерактивті тақта

Соңы

2 мин

рефлексия

Үйге тапсырма

Күнделікті өмірде кездесетін сызықтық алгоритмдерге мысалдар құрастырып келіңдер





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.03.2024
235
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі