Сабақтың
басы
10
минут
|
Жағымды көңіл-күй туғызу,
оқушылармен амандасу
Хат әдісі арқылы топқа
бөлу.
Топ ережесімен
таныстыру.
Оқушыларды
түгендеу.
Үй
тапсырмасы:
«Wordwall» сайты арқылы
оқушыларды кездейсоқ таңдау арқылы қайталау сұрақтарын қою, сол
арқылы өткен тақырыптарды еске түсіру.
Мұғалім сабақ тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
«Түстеу әдісі» арқылы
сөздердің мағынасын ашып, өлең мазмұнын
болжайды.
Тыңдалым. Оқушыларға
бейнебаян көрсетіледі.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Топқа
бөлінеді
Оқушылар мұғалім қойған
сұрақтарға жауап берелі
Дескрипторы:
-оқушылар сөздердің мағынасын
ашып, өз ойларын айтады.
- сөздер бойынша өлең
мазмұнына болжам жасайды.
- болжамдарын өлең мазмұнымен
салыстырып, дұрыстығын тексереді.
|
Оқушылар бір-бірін
«Дұрыс/бұрыс» әдісімен бағалайды.
Мадақтау сөздерімен
бағалау
|
Слайдтар
Оқулық
Ғаламтор
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
|
Тыңдалым
тапсырмасы
1-топ «Әдебиет лотосы» әдісі
бойынша берілген кестені толтырады.
2-топ. «Пирамида» әдісі
бойынша өлеңнің сюжеттік желісін
анықтайды.
3-топ. «Балық қаңғасы» әдісі
арқылы көтерілген мәселе, дәлелдер, қорытынды
жазады.
Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма
«Талқылау» сұрақтары
әдісі
«Фонарик» әдісі арқылы парақта
жасырылған мақал-мәтелдерді табады
Оқулықпен
жұмыс
1-топ «Екі түрлі түсініктеме»
күнделігі
Өлеңнен
үзінді
|
Менің
түйгенім
|
|
|
2-топ Венн
диаграммасы
ХХ ғасыр жастары ХХІ ғасыр
жастары
3-топ «Веер»
әдісі
|
Дескриптор:
1-топ. Шығарманың тақырыбы,
идесын анықтайды; жанрын табады, өлең құрылысына талдайды;өлеңнің
тәрбиелік мәнін ашады.
2-топ. әдеби шығарманың
жанрына байланысты сюжеттік желілерін
талдайды
3-топ. Өлеңде көтерілген
мәселені анықтап, дәлелдер келтіреді, қорытынды
шығарады.
Дескрипторы:
сұрақтарға жауап
береді;шығарма құрылымындағы ерекшеліктердің оқырманға әсерін
талқылайды;автордың пролог пен эпилогты шығарма сюжетіне енгізуіне
түсінік береді;ойын жүйелі, көркем тілмен
жеткізеді.
Мұғалім ұсынған парақтағы
мақал-мәтелдерді фонарик көмегімен оқиды
Дескриптор:
1-топ Өлеңнен өзіне ерекше
әсер еткен үзіндіні табады, пәкір
білдіреді.
2-топ. Венн диаграммасында
алыстыру жұмысын жасайды, айырмашылығы мен ұқсастығын
табады.
3-топ. Өлең мазмұнына сай 3-4
сұрақ құрастырады, жауабын топ оқушылары кезектесіп жауап
береді
|
Дескрипторға сай
бағалау
«Бас бармақ» арқылы
бағалау
Қолпаштау
|
Үлестірме қағаздар,
түрлі-түсті қарындаштар
|