Ашық сабақ. Сабақтың тақырыбы: 3D -редактор құралдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Сабақтың тақырыбы: 3D -редактор құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
3D-редакторының құралдарын қолданады
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар

6– сынып, 2-тоқсан


Сабақтың тақырыбы: 3D -редактор құралдары

Бөлім

6.2.3D - баспа

Педагогтың аты-жөні

Дуйсалиев Н

Күні

05.012.2023

Сынып 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

3D -редакторы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

3D -редактор құралдарының сипаттамасын біледі.

Көптеген оқушылар:

3D-редакторының құралдарын қолданады.

Кейбір оқушылар:

Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Өткен сабақты пысықтау:

«Жұптасып – ойлан- бөліс» әдісі.

-2 D графикасының қолмен салынған қандай артықшылығы бар?

- 2 D графика мен 3 D графикаға арналған қандай программаларды білесің?

-2 D графика мен 3 D графиканың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?

Оқушылар сәлемдеседі



Оқушылар сұраққа жауап береді


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыппен танысу

Көрсетелім.SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысамыз.

1-тапсырма.

Оқулық § 2.2, 47-48 бет «Практикада қолдану»

2-тапсырма. «Баспалдақ» моделін құрастыр.



SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысады

Өзара талқылап карточкаға жауаптарын жазады

«Баспалдақ» моделін құрастырады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





Интербелсенді тақта /компьютер



Карточка



Оқулық







Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «+; - ; қызықты» әдісі.

/стикер/ Оқушылар бір жағында(+)белгісі бар, осы тақырып бойынша түсінгенін жазады, келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып бойынша не түсініксіз болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді жазады

Өзін-өзі бағалау.


стикерлер





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.08.2024
282
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі