Сабақтың
барысы:
Сабақтың
жоспары:
І. Ұйымдастыру
кезеңі: 2
минут
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
кезеңі: 3 минут
III. Үй тапсырмасын бекіту
5 минут
IV. Жаңа сабақ 25
минут
1. Жаттығулармен
жұмыс
2. Шығармашылық
жұмыс
V. Жаңа сабақты бекіту 5
минут
VI. Үйге тапсырма 2
минут
VI. Бағалау 3
минут
VII. Күтілетін
нәтиже
Сабақ
барысы:
I Ұйымдастыру
кезеңі:
4 топқа бөлу. (1,2,3,4)
Әртүрлі жемістермен
Психологиялық
ахуал:
Шаттық шеңберге
тұрып
– Балалар, айналамызда
көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз.
Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық
тілейік.
Кел, балалар,
күлейік!
Күлкіменен
түлейік!
Күлкі- көңіл ажары
!
Күліп өмір
сүрейік!
II Үй тапсырмасын тексеру
кезеңі:
47-жаттығу. Сөйлемдерді тиісті
тыныс белгілерін қойып, көшіріп
жаз.
Туған жерге туың тік. Туған
жердей жер болмас, туған елдей ел болмас. Мен өз елімді сүйемін.
Бірлік болмай, тірлік болмайды.
Жай, құрмалас сөйлем екенін
ажырату.
- Балалар, бәріміз әткеншекке
мінгенді жақсы көреміз бе?- Ендеше мен сендерге сұрақтар қоямын,
дұрыс жауап беруге ұмтылыңдар.
«Әткеншек»
әдісі. ( тақырыпқа байланысты
сұрақтар қойылады).
1. Сөйлемнің бірыңғай мүшесі
дегеніміз не?
2. Сөз тіркесі дегеніміз
не?
3. Синтаксис нені
зерттейді?
4. Сөйлем құрылымына қарай
нешеге бөлінеді?
III Жаңа
сабақ
Тақырыбын, мақсатын
хабарлау
Ж ж
көркем жазу
Оқулықпен жұмыс:
«Ой
қозғау»
51-жаттығу жұмбақтың шешуін тауып,
оны жатқа жазу.
Дәу қара құс
көрінді,
Көзінің жасы
төгілді.
(бұлт)
« Мағынаны
тану»
52-жаттығу Сөйлемдерді көшіріп
жазып жай және құрмалас сөйлемдерді
ажырату.
Жай
сөйлем: Құсбегі бүркіт
салды.
Құрмалас
сөйлем: Абай сәлем беріп үйге
кіргенде, кең үйдің іші лық болған кісі
екен.
Біз далаға шықсақ, боран
басылыпты. Оқу-білім бұлағы, білім-өмір
шырағы.
Сергіту
сәт Орнымыздан
тұрайық
Қолды алға
созайық.
Алға қарай бір
адым,
Артқа қарай бір
адым.
Жоғары- төмен
қарайық.
Орнымызды
табайық
тілашар
б
Қазақ
халқының салт-дәстүрлері
есік той
құда түсу
беташар
т ұсау
кесер
сүндет той
шілдехана
54-жаттығу Суретке
қарап,« Тұсау кесу
»тақырыбына әңгіме
құра
Топтық
жұмыс
4 топқа шілдехана, сүйінші
сұрау, тұсау кесер, сүндет той сияқты қазақтың салт-дәстүрлері
туралы айтып өту.
«Ой
толғаныс»
55-жаттығу. «Жалғасын
тап» ойыны
1.
Ол бүгін үйге ерте келіп, бізге ас
әзірледі.
2.
Лезде аспанды бұлт торлап, жаңбыр жауа
бастады.
3.
Жаз ыстық болса, қыс қатты болады.
4.
Ақыл жастан шығады, асыл тастан шығады.
5.
Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен.
56-жаттығу Сызбаға білімімізді
түсіру
Сөйлем құрылымына
қарай
Жай
Құрмалас
Жалаң
Жайылма
Қорытындылау:
-Балалар, бүгін біз не
үйрендік?
-Құрмалас сөйлем деген
не?
-Құрмалас сөйлемнің жай сөйлемнен өзгешелігі
неде?
Венн
диаграммасы
Ж ай сөйлем Ортақ
қасиет Құрмалас сөйлем
Үйге
тапсырма:
53-жаттығу. Құрмалас сөйлемдерді теріп
жазу
Бағалау:
4 топ
бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы
бағалайды.
Кері
байланыс «Бағдаршам»
әдісі
қызыл түс –
түсінбедім, сары түс – көмек
керек,
жасыл түс –
тамаша
Пайдаланылған
әдебиеттер:
-
Қазақ
тілі 4-сынып Алматы «Атамұра» баспасы 2015
ж.
-
Қазақ
тілі оқыту әдістемесі Алматы « Атамұра» баспасы 2015
ж.
-
Қазақ
тілі Алматы Білім 1994 ж.
-
Әдебиеттік оқу Алматы «Атамұра» 2015
ж.
-
Қазақ
мақал-мәтелдері « Алматы кітап » 2007
ж.
-
Қазақтың
салт-дәстүрлері Алматы 2014 ж.
|