Ашық сабақ сабақтың тақырыбы: Мазмұны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ сабақтың тақырыбы: Мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 6 сынып Оглавление (Мазмұны)-тұтас бір туындының (кітап, оқулық және т.б.) тарауы, бөлімі, параграфы, тақырыпшасы немесе басқа да жекелеген бөліктерінің тізімі. Мазмұны кітаптың басында немесе соңында бөлімдер басталатын бетті көрсете отырып беріледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл облысы,Мойынқұм ауданы

Мойынқұм ауылы Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы

Информатика пәні мұғалімі Наурозова Айжан Джанабергеновна


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Мәтіндік құжатпен жұмыс істеу

Педагогтың аты-жөні

Наурозова Айжан Джанабергеновна

Күні


Сынып 6 ә

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мазмұны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Мазмұн» ұғымына анықтама береді

Көптеген оқушылар:

мазмұны не үшін қажет екенін түсіндіреді

Кейбір оқушылар:

автоматты түрде жасалған және қолмен жасалған мазмұндардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын көрсетеді


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

Топқа бөлу. Екі түсті жетондар арқылы топқа бөлу.

Мақсаты: Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, бірінін – бірі ойын тыңдауға үйрету.

2. Үй тапсырмасы

«Ойлан, бірік, бөліс, талқыла» əдісі

Əр топ өздері конверттен таңдап алған тақырыптары жайлы топта жұмыс жасайды, постер қорғайды.

1 –топ. Авторлық құқық дегеніміз не?

2 – топ. Плагиат ұғымдары дегеніміз не?

Дескриптор:

  • Авторлық құқық ұғымын біледі

  • Плагит ұғымын түсінеді

  • Авторлық құқықты қолдануға мысал келтіреді

  • Плагиатты қолдануға мысал келтіреді

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу.

Көлемді құжат әзірлеген кезде, оқырманға пайдалануға оңай болу үшін оның мазмұнын жасап беру керек. MS Word-та мазмұнды қолмен де, автоматты түрде де құруға болады.


1.Мұғаліммен амандасады.


2.Топқа бөлу


3. үй тапсырма
















2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.






DrawObject1 DrawObject2











А3парқшасы

Дәптер, оқулық

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Оглавление (Мазмұны)-тұтас бір туындының (кітап, оқулық және т.б.) тарауы, бөлімі, параграфы, тақырыпшасы немесе басқа да жекелеген бөліктерінің тізімі. Мазмұны кітаптың басында немесе соңында бөлімдер басталатын бетті көрсете отырып беріледі.

Содержание (Мазмұны) бірнеше құжаттан , яғни бірнеше шығармалардың тақырыбы мен олардың бөлімдерінің атауларынан тұруы мүмкін.

Содержание- жинаққа енгізілген бірнеше шығармалардың орналасқан беттерін көрсететін тізім.

Файл →Оглавление

Көрсетілім.

Мазмұнын құру кезеңдері:

1.Құжатқа мазмұн кірістіретін орынға тінтуірмен шерту.

2.Ссылки қосымшасының Оглавление тақтасындағы Оглавление командасын орындап, Оглавление сұхбат терезесін ашу.

3.Сұхбат терезесінде орналасқан Параметр...бастырмасын басып, мазмұнның параметрлерін өзгерту.

4.Қолжетімді стиль тобынан құжаттағы тақырыптарға пайдаланылған стильді таңдау.

5.Тақырыптың стиліне қажетті деңгейді көрсету үшін Уровень өрісіне 1-ден 9-ға дейінгі санды енгізу.


Топтық жұмыс.

1-тапсырма.

«Құжат немесе кітап не туралы екенін білу үшін мазмұны қажет». Ойларыңды ортаға салыңдар.

Дескриптор:

-мазмұны не үшін қажет екенін түсіндіреді.


ҚБ: жетон /5 балл/

Топтық жұмыс. Венн диаграммасы.

2-тапсырма

Венн диаграммасы бойынша автоматты түрде жасалған және қолмен жасалған мазмұндардың ұқсастығы мен айырмашылықтарына талдау жасаңдар.

Oval 17 Oval 5







Дескриптор:

-автоматты түрде жасалған және қолмен жасалған мазмұндардың ұқсастығын көрсетеді;

-автоматты түрде жасалған және қолмен жасалған мазмұндардың айырмашылықтарын көрсетеді.

ҚБ: жетон /5 балл/

Мұғалімді тыңдайды


«Мазмұны» ұғымы туралы анықтамасын дәптерге жазады



Мазмұнын құру командаларын дәптерге жазады































1-тапсырманы орындайды










2-тапсырманы орындайды



















































Жетон

5 балл










Бағалау: бұл тапсырманы «үш шапалақ» ұру арқылы









Интер

белсенді тақта / компьютер








































таратпа












таратпа

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: : «Білім ағашы»

Мақсаты: алған білімдерін қорытындылау.

Тақтаға үлкен ақ қағазға алма ағашының суретін салынады, әр оқушы білімін бағалау үшін «Білім ағашына» алмаларды жабыстырады. Егер сабақты

жақсы түсінсе қ ызыл алма,



түсінбесе жасыл алма.

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 4.5, 118-бет, «Үй тапсырмасы»






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.12.2021
679
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі