Материалдар / Ашық сабақ. Сабақтың тақырыбы: Пайдалы әрекет коэффициенті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Сабақтың тақырыбы: Пайдалы әрекет коэффициенті

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінен ашық сабақ 7 сынып. Сабақтың тақырыбы: Пайдалы әрекет коэффициенті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
118
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Жұмыс. Қуат. Энергия

Педагогтің аты-жөні

Саттыбаева Сая Жаирбековна

Күні:


Сынып: 7 Б

Қатысушылар саны: 22


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Пайдалы әрекет коэффициенті

Оқыту мақсаттары:

7.2.3.8 көлбеу жазықтықтың пайдалы әсер коэффициентін тәжірибеде және есептер шығару барысынды анықтау.


Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар көлбеу жазықтықтың пайдалы әсер коэффициентін тәжірибеде және есептер шығару барысынды анықтай алады

Бағалау критерийі

  • Көлбеу жазықтықтың пайдалы әрекет коэффициентін тәжірибеде анықтайды;

  • Пайдалы әрекет коэффициентін қолдана отырып, есептер шығарады.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

(5-мин)



I.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.



Психологиялық ахуал туғызу

  • Мен өзіме ....... тілеймін

  • Мен сыныптастарыма .... тілеймін

  • Мен ұстаздарыма .... тілеймін





Сыныптағы оқушыларды түгендеп, топқа (classtools.net) бағдарламасы арқылы топқа бөлу.

1 - топ «Пайдалы жұмыс»

2 - топ «Толық жұмыс»

3 - топ «Механизм»

4 - топ «ПӘК»



1.Үй жұмысын пысықтау “Learning Apps ” бағдарламасы бойынша үй тапсырмасын қайталайды;


Оқушылар назары сабаққа ауады.



Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-біріне жылы лебіздерін білдіру арқылы психологиялық ахуал жасайды



Оқушылар

(classtools.net) бағдарламасы арқылы топқа бөліп, отырады




Бағалау критерий

Мағынаны білу үшін берілген тапсырманы мұқият қарастырады;

сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.


«Мадақтау» әдісі арқылы бағалау




Оқушылар бір-бірінің көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады











Дескрипторы:

-жәй механизмнің түрлерін сәйкестендіреді















https://www.classtools.net/random-group-generator/




https://learningapps.org/watch?v=pb11rjkuk23

Сабақтың ортасы:

37 мин






























































II. Жаңа тақырып мазмұнын ашу, оқушылардың қызығушылығын ояту.

«Миға шабуыл» әдісі

1. Автомашина қозғалтқышы қалай жұмыс істейді?


Picture 5

Мүмкін жауаптар: машина моторына бензин құйғанда, ол оталады, жүреді және қалдық қара түтін болып шығады.

Сұрақ: Бұл жағдайда да энергия шығыны болады ма?

Мүмкін жауап: Иә, мотордың гүрілі


AR_teacher технологиясының көмегімен PlugXR қосымшасының көмегімен қозғалтқыштардың қозғалыс принципін көрсету.




Жаңа сабақтың тақырыбын ашу және сабақтың мақсатымен таныстыру




«INSERT» әдісімен жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.





1-Тапсырма: Топтық жұмыс.

Көлбеу жазықтықтың ПӘК-ін анықтау.

Жұмыстың мақсаты: Денені Һ биіктікке бірқалыпты тік жоғары көтергенде істелетін пайдалы жұмыстың сол денені осы биіктікке көлбеу жазықтық бойымен көтергенде істелетін толық жұмыстан кем болатынын көрсету


«Еркін микрофон» әдісі арқылы кері байланыс жасалады.





2-тапсырма

«Деңгейлік саралап оқыту» әдісін пайдаланып әр топқа жеке құрылымдық тапсырма Joyteka платформасында квест-ойыны арқылы беріледі.

Жұмысшы массасы 40 кг арбаны 70 см биіктікке 120Н күш жұмсай отырып итеріп шығарды. Жазықтықтың ұзындығы 6 м. Көлбеу жазықтықтың ПӘК-ін анықтаңыз.

  1. Пайдалы жұмыстың толық жұмысқа қатынасының атауы

  2. Пайдалы жұмыстың мәнін анықтаңыз

  3. Толық жұмыстың шамасын анықтаңыз

  4. ПӘК тің шамасын жазыңыз


«Қар кесегі» әдісі арқылы кері байланыс жасалады.


Бекіту тапсырмасы

Бос орынды толтыру

Live WorkSheets” қосымшасының көмегімен берілген тапсырманы орындайды






Білім алушылар суретке мұқият назар аударады

Болып жатқан құбылысты түсіндіреді











Оқушылар QR арқылы жанданған қозғалтқыштың жұмыс жасау принципімен танысады.


Оқушылар сабақтың мақсатымен танысады



Тапсырманы оқып, түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасалады:W- білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?

- білгім келеді;


Оқушылар топпен бірге эксперименттік тапсырманы жасап, өзара бірін-бірі бағалайды.

















Әр топта оқушылар тапсырманы жеке қарап, шешімдерімен бірге талдайды, топ мүшелері нәтижелерімен бөліседі жауабы интерактивті тақтаға шығарылады

























Live WorkSheets” платформасы

арқылы бекіту тапсырмасын орындайды.






Дескриптор:

Автомашина қозғалтқышының жұмыс істеу принципімен танысу





Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.













Өзара бір-бірін бағалау



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!