Материалдар / Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: Сын есім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: Сын есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділігі: Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың сын есім туралы алған білімдерін еске түсіру, кеңейту. Жаңа технология арқылы белсенділіктерін, сабаққа деген қызығушылығын бақылау. Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрістерін танымдық қабілеттерін, сөздік қорын . Шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Тиянақтылыққа, тілді құрметтеуге, достарын сыйлауға, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
618
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ











Сабақтың тақырыбы: Сын есім































Теміртау 2017 2-сыныпҚазақ тілі пәніКүні: 20.04.2017 Уақыты: 13:30Сабақтың тақырыбы: Сын есімСабақтың мақсаты:Білімділігі: Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың сын есім туралы алған білімдерін еске түсіру, кеңейту. Жаңа технология арқылы белсенділіктерін, сабаққа деген қызығушылығын бақылау. Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрістерін танымдық қабілеттерін, сөздік қорын . Шығармашылық қабілетін дамыту.Тәрбиелігі: Тиянақтылыққа, тілді құрметтеуге, достарын сыйлауға, сауатты жазуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Жаңа сабақСабақтың әдісі: ойын технологиясы, Пән аралық байланыс: Әдебиеттік оқуКөрнекілігі: интербелсенді тақта, слаид, суреттер, тапсырмалар. Том және Джеридің бейнебаяндары. Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі.-Сәлемдесу. Оқушылардың назарын аудару. Құралдарын түгендеу.Психологиялық кезең: -Балалар бүгін бізге сабаққа қонақтар келіп отыр. Олар Том және Джери. Біз оларға өз білімімізді көрсетейік. ( том және джери бейнежазбада сөйлейді. Алдын ала бейне жазбаға дайындап аламын)ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. – Балалар үй тапсырмасына не берілді? Жарайсыңдар орындадықпа? Үйге берілген 417-жаттығуды тексеру.
  • Том және Джеридің сендерге арналған тапсырмаары бар екен. Бірінші тапсырма ол мынадай. Экранға назар аударайық. (Бейнежазбада Том және Джери сөйлейді) слаид 2
  • Етістік дегеніміз не?
Дара етістікКүрделі етістік
11
22
33


ІІІ Жаңа сабаққа кіріспе: Ал балалар келесі Том және Джеридің бізге дайындап келген тапсырманы көрейік. (Слаид 3) 1. Жанды сағат, айқай салады. 2. Қанаты бар ұшпайды, су астында қыстайды.3. Жерде туып көкте өледі. 4. Қанаты жоқ ұшады, аяғы жоқ қашады.5. Жылт-жылт еткен, жырадан өткен. 6. Дегендей ешкім тимесін, алыпты қадап инесін. 7. Өзі жап-жас мұрты бар, Ет пен сүтке ұмтылар.





























Түсіндіру:-Қандай сөз шықты? Дұрыс айтасыңдар сын есім. Балалар қай сөз табы шықты? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы балалар сын есім. Сын есім жайлы, ол жайлы білуіміз үшін әртүрлі жаттғулар мен тапсырмаларды орындайтын боламыз. -Балалар сын есім дегеніміз заттың сынын, сапасын, түсін, түрін, дәмін білдіреді. Оларға Қандай? Қай ? деген сұрақ қойылады. Мысалы: әдемі көйлек, ұзын жігіт, тәтті алма, т.б. (балалармен ережені қайталау)
  • Сын есім дегеніміз не?
  • Қандай сұрақтарға жауап береді?
Дәптермен жұмыс. 430-жаттығу. Ауызша орындау. Мына өлең шумақтарынан сын есімді тауып айтыңдар. Өлеңді мәнерлеп оқыңдар! (Слаид 4)Шыршамызға тағылғанҚызыл, жасыл моншақтарЖер ақ көрпе жамылған,Қандай қызық сол шақтар!-Балалар Том және Джери сендерге қызықты ойындар дайындап келіпті. Ойнаймызба? Ендеше бастадық! Экранға назар аударайық. (Слаид 5)Ойынның мақсаты сын есім сөздерді ажырата білуге үйрету.“Менің бағытым” ойыны

1. тәтті жар2. тік адам3. тегіс қант 4. суық қоян5. сұр су6. ақылды жер

432-жаттығу (ауызша). Осы сөздерден сын есім жасап жазыңдар.Ақыл, ой, білім, өнер.Біл, жүз, тап, тер.Сергіту сәті: Балалар Том және Джеридің тапсырмаларынан біраз шаршап қалған секілдіміз, ендеше бір серігіп алайық. (Видеоролик арқылы сергіту сәтін жасау)433 – жаттығу. Кестеге сын есім бола алатын сөздерді жаз. Оларға сөйлем құра. Сөйлем құрап айту (ауызша).

Заттың түсіКөлеміДәмі
































Ақ көйлегім бар.Үлкен сөмке әкелді.Алмұрт тәтті екен.

V Қорыту . Балалар Том және Джеридің бізге арналған ең соңғы тапсырмалары бар екен. Орындаймызба? Жарайсындар, бастадық“Бұл не? Бұл кім?” ойыны. Мақсаты: Сын есім сөздерді дұрыс ажырата білуге, оларға сұрақ қо білуге үйретеді.Сипатталған заттарды тап.Ақ, тәтті, қатты, ұсақ – бұл не? Домалақ, жұмсақ, үрленген – бұл не? Ащы, қызыл, жасыл – бұл не? Тәтті, нәрлі, қызыл, сары, көк – бұл не?
  • Балалар сендер бұл тапсырманыда орындап шықтыңдар, бүгінгі сабақта біз нені үйрендік? Сын есім дегеніміз не екен? Сабақ түсінікті болды ма? Ендеше мына кестені толтырып маған тапсырыңыздар. (симантикалық карта)
Том және Джери: жарайсындар балалар, сендер барлық тапсырманы орындап шықтыңдар. Біз сендерге ризамыз. Өзіміздің мультихикая әлеміне барып сендерді мақтаныш ретінде айтып жүретін боламыз. Рахмет балақайлар, сау болыңдар келесі кездескенше!!! (бейне жазбаға алдын ала дайындап аламын)ҮІ Үй тапсырмасы: 433- жаттығу. 132 бет. «Менің бөлмем» атты тақырыпқа әңгіме құра. ҮІІ. Бағалау. Сабақта жаттығуларды орындаған оқушыларға баға қою
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!