Материалдар / Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: Түспен көңіл-күйді көрсету. Жақын түстер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: Түспен көңіл-күйді көрсету. Жақын түстер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 2-сынып оқушыларына арналған. Балаларға түспен көңіл- күйді көрсету, жақын түстер жайында түсінік қалыптастыру, пән бойынша білім-білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылығы: есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Әр түрлі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Бойындағы мінез-құлқын, эмоциясын зерттеу, бақылау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
617
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ









Сабақтың тақырыбы: Түспен көңіл-күйді көрсету. Жақын түстер





























Теміртау 2017 2-сыныпБейнелеу пәніКүні: 25.04.2017 Уақыты: 14:45Сабақтың тақырыбы: Түспен көңіл- күйді көрсету. Жақын түстерСабақтың мақсаты:Білімділігі: Балаларға түспен көңіл- күйді көрсету, жақын түстер жайында түсінік қалыптастыру, пән бойынша білім-білік дағдыларын қалыптастыру;Дамытушылығы: есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Әр түрлі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Бойындағы мінез-құлқын, эмоциясын зерттеу, бақылау;Сабақтың түрі: Жаңа сабақСабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауапПән аралық байланыс: дүниетануКөрнекілігі: Плакаттар, түрлі-түсті қарындаштар, ақ қағаз, және тағы басқа, түсті бояулар жайлы көрнекілік құралдар, ояу түрлері, түрлі қарындаштар, көркем суретті альбомдар, дидактикалық құралдар.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі.-Сәлемдесу. Оқушылардың назарын аудару. Құралдарын түгендеу. Тазалыққа назар аудару;Психологиялық кезең: -Балалар бүгін қандай мақсатпен келіңдіңдер?-Жақсы білім аламын деп келдім-Жақсы баға аламын деп келдім -5 аламын деп келдім -Жарайсындар балалар алға қойған мақсаттарың өте жақсы екен! Мақсаттарыңа жетіңдер.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. – Балалар үй тапсырмасын орындадықпа? Ендеше мен тексеріп шығайын. Жаңа сабаққа кіріспе: (Сабақты оқушыларға бірнеше сұрақтар қою арқылы бастаймын)-Балалар сендер қандай түстерді ұнатасыңдар? Сендер білесіңдерме әрбір түсте бір құпия сыр бар екенін? Бүгінгі біздің сабағымыз осы құпия түстер яғни, түспен көңіл- күйді көрсету, жақын түстер жайында білетін боламыз. ІІІ Жаңа сабақ. Түсіндіру: -Ал балалар бүгінгі жаңа сабағымызды бастайық. Бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыз түспен көңіл- күйді көрсету, жақын түстер. Мына шығармалардың көңіл - күйін қалай сипаттар едің? Тандап алынған гамма шығарманың көңіл күйіне калай әсер еткен?I. Жансүгіровтің мына өлең жолдары қай шығармаға дәл келеді?Жазыла есінеп жапан қыр,Маужырап сұлап, балбырап.Даладан, таудан көшті нұр,Салбырап, сам жамырап.Мына шығармаларды салыстыр. Мұндағы түстер гаммасы әр түрлі. Тыныштық әсерін туғызатын жүмысты жазарда пайдаланған түстер мен реңктер жақын түстер деп аталады. Ал мерекелі, қарбалас сәтті немесе көтеріңкі көңіл күйді білдіретін шығармалардағы түстерді қарама-қарсы деп атайды.



































Өзіңе таныс түстер шеңберіне назар аудар. Онда қатар орналасқан түстер бір-біріне ұқсайды. Қызыл түс сәл күлгінге және қызғылт сарыға, ал қызғылт сары түс сарыға ұқсас. Бүл кездейсоқ емес, себебі қызғылт сары мен күлгін құрама түстер және олардың құрамында қызыл түс бар. Ал жасыл сарыға да, көкке де ұқсайды. Жасыл түс қандай түстерден құралғанын есіңе түсір. Түстер шеңберінде қатар орналасқан түстер бір-біріне ұқсас болады. Сондықтан оларды жақын түстер дейді. Жақын түстердің байланысын түстер реңкі (нюанс) деп те атайды.Альбоммен жұмыс. – Балалар бүгін біз кактустың суретін салайық. Өздеріңе ұнайтын түстерді пайдаланып бояйық. Суретті салмас бұрын кактустың бейнесін есімізге түсірейік. Кактус ол қандай гүл? Көргендеріміз бар ма? Үйде бұл өсімдікті өсіресіңдер ме? Жарайсыңдар балалар суретті салып бастайық. (кактустың бейнесін бір рет көрсетемін)V Қорыту . Балалар суретті болған болсақ, маған жинап беріңіздер. Мен оны тексеріп, бағаларынды қойып беремін. (эксперементтің нәтижесін өңдеу үшін альбомдарын жнап аламын.) Симантикалық карта арқылы арқылы сабақты қорытындылаймыз. ҮІ Үй тапсырмасы: Суық және жылы түстерді қолдана отырып шығармашылық жұмыс орындау. ҮІІ. Бағалау. Үй жұмысын орындап келген оқушыларды бағалау.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!