Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні: Математика

    Мектеп: № 6 орта мектеп

    Күні: 24.01.2019ж

    Мұғалім: Шаккозова Шарапат Мамытовна

    Сынып: 1 « »

    Қатысқандар: Қатыспағаны:

    Ортақ тақырып

    1.3 Шамалар мен олардың өлшем бірліктері

    Бөлім

    3В Шамалар және өлшем бірліктері

    Сабақтың тақырыбы

    Сағат

    Оқу мақсаттары

    1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай.

    1.1.3.1 өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу: сағат.

    Сабақ мақсаттары

    (күтілетін нәтиже)

    Барлық оқушылар: уақытты ажыратады, өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды таңдайды;

    Көптеген оқушылар: сағат циферблатында уақытты анықтау және сағаттың көмегі арқылы іс-әрекеттің басталуы мен аяқталуы арасындағы уақыт аралығын өлшейді;

    Кейбір оқушылар: уақыт өлшем бірліктерін қолдану арқылы уақыт аралығын салыстырады;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері

    • Уақыт өлшем бірліктерін ажыратады;

    • Өлшем бірліктерін қолдану арқылы уақытты өлшейді;

    • Уақыт өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды қолдана алады;

    • Уақыт өлшем бірліктерін қолдану арқылы уақыт аралығын салыстыра алады;

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Үш тілдікті жүргізу

    Сағат – часы-clock

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік ел»ұлттық идеясы негізінде топта және жұптық жұмыс жүргізу барысында бір бірін тыңдауға, адамгершлікке тәрбиелеу, өз ісіне жауапкершілікті қалыптастыру .

    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу, дүниетану:

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта, бейнежазба:

    Бастапқы білім

    Минут, уақытты ажырату тәжірибесі, мектептегі сабақтардың басталуы мен аяқталу уақытын білу;

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу. Назарларын, зейіндерін сабаққа аудару. Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ. Бізге қонақтар келіп отыр. Бәріміз қонақтарға бұрылып амандасайық.

    Үлкенге де сіз,

    Кішіге де сіз

    Сәлемдесіп құрметпен

    Бас иеміз біз.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру кезеңі:

    Шырылдады қоңырау

    Біз сабақты бастаймыз

    Партамызға отырып

    Жаңа білім алуға

    Алға қадам жасаймыз.




    .

    Сабақтың ортасы







































































    Сергіту сәті




    (ұ) Ширату Балалар мен де сендерге «Құпия қобдиша» ала келдім.

    Ал, ендеше, ашып көрейік. Сендерге арнлған тапсырмалары бар екен.

    1. Ондықтармен сана:

    а) тура ретпен

    б) кері ретпен

    Балалар, баспалдақпен жоғары көтерілгенде, төмен түскен кезде, рет-ретімен жүру керек. Аттап өтуге болмайды, абайсызда құлап, жарақат алу қаупі бар.

    1. «Ауызша есептеу» :

    20+10= 15+5= 50-30=

    40+20= 18-8= 12-6=

    12-10= 19-7= 16+5=


    ҚБ: « От шашу»

    «Миға шабуыл»

    Жұмбақ шешу:

    Ұзынды қысқалы қос тіл

    Он екі цифрмен дос бұл,

    Уақытты өлшеп санап

    Таппайды бір тағат . Бұл не сонда? (Сағат)

    Ауызша кері байланыс орнату.

    -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгін сабақта не тұралы айтамыз.

    Сабақтың мақсатын таныстыру.

    Сағаттың көмегімен уақытты анықтауды үйрену.

    Сағат (сағ)- уақыттың өлшем бірлігі, сағат уақытты көрсететін құрал екенін білу.

    1 сағаттың ұзақтығы неше минут екенін біледі.

    Қалай ойлайсыңдар, балалар, сағат бізге не үшін қажет?

    Сағат-часы- clock

    Ал сендер, сағаттың қандай түрлерін білесіңдер?

    Назарларыңды мына бейнежазбаға аударыңдар.

    «Кинометафора» әдісі.

    Кері байланыс:

    Сағаттың қандай түрлерін есте сақтадыңдар?

    Сағат бұл уақыт аралығы, сағатта сағаттық тіл, минуттық тіл, секундтық тіл болады.

    (Ұ) Оқулықпен жұмыс 18-19 б

    «Суреттегі сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр»

    ҚБ:

    (Т) Тапсырма № 1 Сағат моделін құрастыру. Сандарды толықтыр, сағат тілдерін сал: сағаттық тіл көк, минуттық тіл қызыл қарындашпен.

    Топ қалауы бойынша уақытты көрсетеді, айтады.

    Дескриптор:

    -циферблатта сандарды толықтырады

    -циферблатқа сағаттық тілді дұрыс салады

    -циферблатқа минуттық тілді дұрыс салады

    -уақытты дұрыс анықтайды

    ҚБ: Бас бармақ әдісі.


    (Т) Тапсырма № 2 Әр топқа сағат моделін беру. Сағат моделіндегі сағат тілдерін жылжыта отырып мыналарды көрсет:

    1) Күнде таңертең нешеде тұрасыңдар?

    2) Сабақ нешеде басталады?

    3) Сағат нешеде ұйқыға жатасыңдар?

    Дескриптор:

    -сағат тілдерін жылжыта отырып таңғы уақытты көрсетеді

    - сабақ басталған уақытты қөрсетеді

    -ұйқыға жататын уақытты көрсетеді

    Топтар бір-бірін «От шашу» әдісімен бағалайды

    Балалар,сендер түнгі сағат 10-да, немесе 22.00 де ұйқтауларың керек.Уақтылы тынығып, келесі күні сабақта зерек болу үшін.уа қытты үнемді пайдалану қажет

    Сергіту сәті: «Күн боламыз,күн боламыз!

    Түн боламыз, түн боламыз!

    Сағат циферблатында бар сандарды естісеңдер 1 шапалақ, жоқ сады естісеңдер шапалақ ұрмаймыз


    (ӨЖ) №4 Дәптердегі тапсырмаларды орындайды

    Суреттегі сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? Жаубын жаз.

    Бағалау критерийлері:

    -Білім алушылар әр суретегі сағаттың астына уақытты көрсетіп жаза алады

    Дескриптор:

    алған білімдеріне сүйеніп сағаттардың қай уақытты көрсетіп тұрған жауабын жазады

    Бағалау


    (ЖЖ)тапсырма №5

    «Жұптас та, ойла»

    Сол жақтағы сағат тілдерінің суретін іс-әрекеттің басталған уақытын сал.

    Оң жақта тұрған сағат тілдерінің іс-әрекеттің аяқталған уақытын көрсететіндей сал.

    -Аружан мектептен сағат 12 де шықты. Ол үйге 1 сағаттан кейін келді.

    ҚБағалау: «таяқшалар» беру арқылы

    Дұрыс орындаған жұпқа таяқша беру.


    Бағалау критерийі:

    -іс –әрекеттің бастаған уақытын көрсетеді;

    -іс-әрекеттің аяқтаған уақытты көрсетеді;

    Мұғалім сағат моделінде дұрыс жауабын көрсетеді,оқушылар тексереді




    Қобдиша





    Баспалдақ суреті.





    Кескінді



















    Өмірмен байланыс.

    Сағат-часы- clock



    Бейнежазба сағат түрлері.




    Бейнежазба

    Есте сақта

    1 сағ=60мин


    Плакат

    оқулық суреттер






























    жұмыс дәптерлері

    14 бет, суреттер












    Сағат моделі




    Әр жұпқа сағаттар суреті














    Сабақтың соңы

    Кері байланыс:

    Бүгін сабақта нені білдік?

    Уақытты немен өлшейміз?

    Сағат тілдерін ата. 1 сағатта неше минут бар?

    Сағат не үшін қажет?

    Рефлексия

    Сабақ ұнады ма?Егер сабақ ұнаса стикерлеріңді «күліп» тұрған сағатқа жабыстырамыз.Егерде түсінбей қалсаңдар,сабақ ұнамаса «жылап» тұрған сағатқа жабыстырамыз.

    Қ.Б «Шәкіл » әдісі арқылы бағалау


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    «Саралау» әдісінің «Тапсырма» тәсілі арқылы білім деңгейі әртүрлі білім алушыларға арналған тапсырмалар беріледі. Білім алушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмалар беру

    «Белсенді оқыту» әдісінің «Нұсқау беру жəне айту»тәсілі бойынша Сыныпқа оқыту/оқу мақсаттарын хабарлап, білім алушылардың не істеу керектігін түсінетініне жəне ерекше назар аударуы қажет мəселелерге көңіл

    бөлетініне көз жеткізу


    Қауіпсіздік ережесін есте сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    1.Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    2. Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    3.Жеткізбесе неліктен?

    4. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    5.Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма?

    6. Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?

    1.


    2.


    3.

    4.


    5.


    6.

    Жалпы баға


    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды(оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлі қажет?

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шаккозова Шарапат Мамытовна
    30 Сәуір 2020
    493
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Сағат" 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Сағат" 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бұл 1 сыныпқа арналған "Сағат" ашық сабағы. Сабақ мұғалімдерге, жас мамандарға көмегі тиер деген ойдамын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні: Математика

    Мектеп: № 6 орта мектеп

    Күні: 24.01.2019ж

    Мұғалім: Шаккозова Шарапат Мамытовна

    Сынып: 1 « »

    Қатысқандар: Қатыспағаны:

    Ортақ тақырып

    1.3 Шамалар мен олардың өлшем бірліктері

    Бөлім

    3В Шамалар және өлшем бірліктері

    Сабақтың тақырыбы

    Сағат

    Оқу мақсаттары

    1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай.

    1.1.3.1 өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу: сағат.

    Сабақ мақсаттары

    (күтілетін нәтиже)

    Барлық оқушылар: уақытты ажыратады, өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды таңдайды;

    Көптеген оқушылар: сағат циферблатында уақытты анықтау және сағаттың көмегі арқылы іс-әрекеттің басталуы мен аяқталуы арасындағы уақыт аралығын өлшейді;

    Кейбір оқушылар: уақыт өлшем бірліктерін қолдану арқылы уақыт аралығын салыстырады;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері

    • Уақыт өлшем бірліктерін ажыратады;

    • Өлшем бірліктерін қолдану арқылы уақытты өлшейді;

    • Уақыт өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды қолдана алады;

    • Уақыт өлшем бірліктерін қолдану арқылы уақыт аралығын салыстыра алады;

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Үш тілдікті жүргізу

    Сағат – часы-clock

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік ел»ұлттық идеясы негізінде топта және жұптық жұмыс жүргізу барысында бір бірін тыңдауға, адамгершлікке тәрбиелеу, өз ісіне жауапкершілікті қалыптастыру .

    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу, дүниетану:

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта, бейнежазба:

    Бастапқы білім

    Минут, уақытты ажырату тәжірибесі, мектептегі сабақтардың басталуы мен аяқталу уақытын білу;

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу. Назарларын, зейіндерін сабаққа аудару. Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ. Бізге қонақтар келіп отыр. Бәріміз қонақтарға бұрылып амандасайық.

    Үлкенге де сіз,

    Кішіге де сіз

    Сәлемдесіп құрметпен

    Бас иеміз біз.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру кезеңі:

    Шырылдады қоңырау

    Біз сабақты бастаймыз

    Партамызға отырып

    Жаңа білім алуға

    Алға қадам жасаймыз.




    .

    Сабақтың ортасы







































































    Сергіту сәті




    (ұ) Ширату Балалар мен де сендерге «Құпия қобдиша» ала келдім.

    Ал, ендеше, ашып көрейік. Сендерге арнлған тапсырмалары бар екен.

    1. Ондықтармен сана:

    а) тура ретпен

    б) кері ретпен

    Балалар, баспалдақпен жоғары көтерілгенде, төмен түскен кезде, рет-ретімен жүру керек. Аттап өтуге болмайды, абайсызда құлап, жарақат алу қаупі бар.

    1. «Ауызша есептеу» :

    20+10= 15+5= 50-30=

    40+20= 18-8= 12-6=

    12-10= 19-7= 16+5=


    ҚБ: « От шашу»

    «Миға шабуыл»

    Жұмбақ шешу:

    Ұзынды қысқалы қос тіл

    Он екі цифрмен дос бұл,

    Уақытты өлшеп санап

    Таппайды бір тағат . Бұл не сонда? (Сағат)

    Ауызша кері байланыс орнату.

    -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгін сабақта не тұралы айтамыз.

    Сабақтың мақсатын таныстыру.

    Сағаттың көмегімен уақытты анықтауды үйрену.

    Сағат (сағ)- уақыттың өлшем бірлігі, сағат уақытты көрсететін құрал екенін білу.

    1 сағаттың ұзақтығы неше минут екенін біледі.

    Қалай ойлайсыңдар, балалар, сағат бізге не үшін қажет?

    Сағат-часы- clock

    Ал сендер, сағаттың қандай түрлерін білесіңдер?

    Назарларыңды мына бейнежазбаға аударыңдар.

    «Кинометафора» әдісі.

    Кері байланыс:

    Сағаттың қандай түрлерін есте сақтадыңдар?

    Сағат бұл уақыт аралығы, сағатта сағаттық тіл, минуттық тіл, секундтық тіл болады.

    (Ұ) Оқулықпен жұмыс 18-19 б

    «Суреттегі сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр»

    ҚБ:

    (Т) Тапсырма № 1 Сағат моделін құрастыру. Сандарды толықтыр, сағат тілдерін сал: сағаттық тіл көк, минуттық тіл қызыл қарындашпен.

    Топ қалауы бойынша уақытты көрсетеді, айтады.

    Дескриптор:

    -циферблатта сандарды толықтырады

    -циферблатқа сағаттық тілді дұрыс салады

    -циферблатқа минуттық тілді дұрыс салады

    -уақытты дұрыс анықтайды

    ҚБ: Бас бармақ әдісі.


    (Т) Тапсырма № 2 Әр топқа сағат моделін беру. Сағат моделіндегі сағат тілдерін жылжыта отырып мыналарды көрсет:

    1) Күнде таңертең нешеде тұрасыңдар?

    2) Сабақ нешеде басталады?

    3) Сағат нешеде ұйқыға жатасыңдар?

    Дескриптор:

    -сағат тілдерін жылжыта отырып таңғы уақытты көрсетеді

    - сабақ басталған уақытты қөрсетеді

    -ұйқыға жататын уақытты көрсетеді

    Топтар бір-бірін «От шашу» әдісімен бағалайды

    Балалар,сендер түнгі сағат 10-да, немесе 22.00 де ұйқтауларың керек.Уақтылы тынығып, келесі күні сабақта зерек болу үшін.уа қытты үнемді пайдалану қажет

    Сергіту сәті: «Күн боламыз,күн боламыз!

    Түн боламыз, түн боламыз!

    Сағат циферблатында бар сандарды естісеңдер 1 шапалақ, жоқ сады естісеңдер шапалақ ұрмаймыз


    (ӨЖ) №4 Дәптердегі тапсырмаларды орындайды

    Суреттегі сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? Жаубын жаз.

    Бағалау критерийлері:

    -Білім алушылар әр суретегі сағаттың астына уақытты көрсетіп жаза алады

    Дескриптор:

    алған білімдеріне сүйеніп сағаттардың қай уақытты көрсетіп тұрған жауабын жазады

    Бағалау


    (ЖЖ)тапсырма №5

    «Жұптас та, ойла»

    Сол жақтағы сағат тілдерінің суретін іс-әрекеттің басталған уақытын сал.

    Оң жақта тұрған сағат тілдерінің іс-әрекеттің аяқталған уақытын көрсететіндей сал.

    -Аружан мектептен сағат 12 де шықты. Ол үйге 1 сағаттан кейін келді.

    ҚБағалау: «таяқшалар» беру арқылы

    Дұрыс орындаған жұпқа таяқша беру.


    Бағалау критерийі:

    -іс –әрекеттің бастаған уақытын көрсетеді;

    -іс-әрекеттің аяқтаған уақытты көрсетеді;

    Мұғалім сағат моделінде дұрыс жауабын көрсетеді,оқушылар тексереді




    Қобдиша





    Баспалдақ суреті.





    Кескінді



















    Өмірмен байланыс.

    Сағат-часы- clock



    Бейнежазба сағат түрлері.




    Бейнежазба

    Есте сақта

    1 сағ=60мин


    Плакат

    оқулық суреттер






























    жұмыс дәптерлері

    14 бет, суреттер












    Сағат моделі




    Әр жұпқа сағаттар суреті














    Сабақтың соңы

    Кері байланыс:

    Бүгін сабақта нені білдік?

    Уақытты немен өлшейміз?

    Сағат тілдерін ата. 1 сағатта неше минут бар?

    Сағат не үшін қажет?

    Рефлексия

    Сабақ ұнады ма?Егер сабақ ұнаса стикерлеріңді «күліп» тұрған сағатқа жабыстырамыз.Егерде түсінбей қалсаңдар,сабақ ұнамаса «жылап» тұрған сағатқа жабыстырамыз.

    Қ.Б «Шәкіл » әдісі арқылы бағалау


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    «Саралау» әдісінің «Тапсырма» тәсілі арқылы білім деңгейі әртүрлі білім алушыларға арналған тапсырмалар беріледі. Білім алушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмалар беру

    «Белсенді оқыту» әдісінің «Нұсқау беру жəне айту»тәсілі бойынша Сыныпқа оқыту/оқу мақсаттарын хабарлап, білім алушылардың не істеу керектігін түсінетініне жəне ерекше назар аударуы қажет мəселелерге көңіл

    бөлетініне көз жеткізу


    Қауіпсіздік ережесін есте сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    1.Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    2. Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    3.Жеткізбесе неліктен?

    4. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    5.Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма?

    6. Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?

    1.


    2.


    3.

    4.


    5.


    6.

    Жалпы баға


    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды(оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлі қажет?

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 1 сынып
    30.04.2020
    493
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шаккозова Шарапат Мамытовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации