Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Сағат" 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Горное негізгі мектебі «КММ» |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жусупова Айжан Есенгельдиновна |
||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Сағат |
|
|
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.2.Өлшем бірліктерін пайдаланып шамаларды өлшеу: сағат 1.1.3.5. Сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Сағат- уақыттың өлшем бірлігі екенін біледі.сағат моделін құрастыра алады. Циферблат бойынша уақытты анықтайды
Көптеген оқушылар: Уақыттың өлшем бірліктерін( минут, сағат 1 сағаттың жартысы) ажыратады, уақыттың маңыздылығын түсінеді
Кейбір оқушылар: Картография әдісі арқылы уақытты нақты анықтайды |
||||||
Бағалау критерийлері |
-Циферблат бойынша уақытты анықтайды - уақыттың өлшем бірліктерін (минут, сағат) біледі, - өмірде қолдана алады
|
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Сағат- часы -clock
|
||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Уақыттың маңыздылығын түсіну және бағалау |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек, жаратылыстану |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, интербелсенді тақта |
||||||
Бастапқы білім |
Уақыт және бір минуттың ұзақтығы туралы біледі. Сағат түрлерін ажыратады олардың қолдануын біледі. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 1 мин 2 мин 2 мин. |
Психологиялық ахуал: Математика керек әр күнге Математика қажет өмірде Математиканы оқимыз Миымызға тоқимыз - Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін! Ширату жаттығу: «Кім жылдам» белгілі бір уақыт аралығында іс-әрекет жасап көрейік.
-Қанша рет қол шапалақтадық ? -Неше рет секірдіңдер? Осы іс-әрекетті жасау үшін сізге қандай уақыт берілді?
Балалардың жауаптары ( Минут) Сөзжұмбақ: суреттегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құраңдар.(Сағат)
Балалар жасырынған сөзді табады
( сабақтың жаңа тақырыбы ашылады) |
Шаттық шеңбері
Интербелсенді тақта |
|||||
Сабақтың ортасы 3 мин 4 мин 3мин 4 мин 1 мин 1 мин 2 мин 8 мин 3мин |
Интервью әдісі: -Сағат туралы не білесіңдер? -Сағат нені білдіреді деп ойлайсыңдар? -Сағаттардың қай уақытты көрсетіп тұрғанын және сағат тілдерінің орналасуындағы ұқсастығын білесіңдер ме? Түсінесіңдер ме? Мұғалім : Сағат – бұл уақыт аралығы. 1 сағатта 60 минут бар. Бұл уақытта сағаттың тіл бір саннан келесі санға жылжығанша, минуттық тіл толық 1 айналым жасайды. Минуттық тіл 12-ні көрсеткенде, сағаттық тіл сол мезгілдегі уақытты көрсетеді. ЕСІҢЕ САҚТА!!! 1 сағ= 60 минут (Сағат моделі арқылы түсіндіре отырып көрсету)
Жеке жұмыс: Сағаттың моделін құрастыру. Оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, сағат моделін құрайды.
Дәптермен жұмыс:
сағат қай уақытты көрсетіп тұрғанын тауып, жауабын жазыңыздар. Дескриптор
Қ.Б. Жапондық бағалау ( өзін- өзі бағалау)
Тапсырма: Электрондық сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? Механикалық сағат осы уақытты көрсететіндей етіп, тілдерді толықтырып сал. Дескриптор: - Электронды сағат қай уақытты көрсетіп тұрғанын біледі. - Механикалық және электронды сағаттың уақытын көрсете алады - Екі сағаттың уақытын сәйкестендіреді. Қ.Б. : Табиғат құбылысы ( балалар жұпта бір- бірін бағалайды «табиғат құбылысы » суреттер арқылы
ТАМАША ЖАҚСЫ ОЙЛАН (Бағалау әдісі) Сергіту сәті: «Тездет, бірақ қателеспе» Ойын шарты: Ағаштан жасалған затты көрсетсе- оқушылар алақандарын соғады. Темірден жасалған затты көрсетсе- аяқтарымен еденді тарсылдатады. Қағаздан жасалған зат болса- орындарында үндемей қалады. Сағаттың тіліндей Оңға бір, Солға бір. Оң аяқ Сол аяқ Бәрі де оңай – ақ
Топқа бөлу: «Сағат түрлері бойынша»:(қима суреттер беріледі, түрлеріне байланысты топтастыру)
Топтық тапсырмалар: 1 –ші топ:Оқулықпен жұмыс: 18 бет. Кітапта берілген сағат үлгілерін тақтадан тап, уақытты көрсет - Бір сағаттың жартысын атау. 2-ші топ - Сөз есеп шығарыңдар Маржан үй тапсырмасын 1 сағатта орындады. Ал Айжан үй тапсырмасын 10 минут ерте аяқтады. Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минутта орындады? Сен қалай білдің? 3-ші топтың тапсырмасы: -Картография әдісін қолдана отырып, күнін тиімді пайдаланудың үлгісін көрсетеді Міндеті Уақыт координаттарындағы феноменді қадағалауға мүмкіндік беретін визуалды тәсіл. Элементтері
Тәртібі
Дескриптор:
Қ.Б.: Ғажайып сызғыш. Топтар бір- бірін бағалайды
Қосымша материал: Сен білесің бе? Астананың 15 жылдығына орай Есіл озенінің жағасындағы Жеңіс саябағына «Күн сағаты» орнатылды. Ол бұлтсыз күндері уақытты дәл көрсетеді. Сағат стелла тәрізді. Сағат тілдері мен циферблаты қоладан жасалған. Стелланың биіктігі 10 метр. Нақты уақытты анықтау үшін стелладан циферблатқа түскен көленкеге назар аудару қажет. Циферблатта көлеңке түсетін 6,9,12, 15 және 18.00 сағаттары белгіленген. Жоба авторы- қазақстандық сәулетші Антон Максимов |
микрофон
Бірқолданыстағы тәрелке, маркер, картон, желім, қайшы, ермексаз
оқулық, «табиғат құбылыстар» суреттер
Сағат суреттер
Қима суреттер
Оқулық, сағат моделі, сызба
<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |