Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ. Сағат он екі болды 3-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қазан 2018
5479
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : № | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалім: . | |
Сынып: 3 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Ерте ұйықтаймын | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 3.2.8.1 Әңгімелеу, сипаттау және пайымдау мәтіндерінің құрылымын салыстыру | |
Сабақ мақсаты: | Оқушылардың барлығыСөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде тақырып туралы ақпарат беру.Сахналанған көрініс мазмұны анық, рөлде жақсы ойнады; Оқушылардың көпшілігі | |
Құндылықтарды игерту: | Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. | |
Пәнаралық байланыс: | Сурет өнері | |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | PowerPoint таныстырылымы. | |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар:Суретті сипаттау үшін нақ осы шақ қолдана алады. Пән лексикасы және терминология:Уақыт тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен терминология.Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:Келесі көріністе сіздер ………………………….. көре аласыздар.Назарларыңызға ұсынылған суретте ………………… бейнеленген. | |
Осыған дейін меңгерілген білім | «Уақыт өлшемдері» тақырыбында сөздік қорын дамытып, айтылым дағдыларын дамытты. Қазақ тіліндегі екпін түрлерін дұрыс қолдануға дағдыланды. | |
Жоспар | ||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақ басы5 мин | Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.Уақыт тақырыбына қатысты суреттердің мазмұнын ашады. Мұғалім: «Бүгінгі сабақта керісінше жұмыс жасаймыз, мақалдың мәнін түсініп, сурет және сахналанған көрініс арқылы береміз».Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;Жетістік критерийлерін болжайды;Жетістік критерийлерімен танысады. | Үлестірме қағаз;Слайд 1-5 |
Сабақ ортасы 5 мин 25 мин 5 мин | Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығшылығы ояту мақсатында «Ортақ портрет»әдісін қолданып, достарының уақытын қалаай өткізетінін сипаттап берулерін сұрайды1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивтітақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Олардыоқиды, оқушыларға қайталатады.2. Мәтіналды жұмыс.А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым.Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.Ә) Айтылым. Оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады.4. Сергіту сәті. «Қызықты суреттер» тәсілі бойынша әр жұпқа тақырыпқа қатысты суреттердің бөліктерін таратып береді.Мәтінсоңы жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 6,7-тапсырманы орындатады.1-тапсырма.Топқа бөліну. Мақал қағаздарға жазылып, бөліктерге қиылады. Оқушылар бір қағаздан алып, мақалдардың бөліктерін біріктіруге тырысады. Өздерінің нұсқаларын тексеру үшін тақтаға шығарылған толық нұсқасымен сәйкестендіреді. | Слайд 5Мақалдардың бөліктері жазылған үлестірме қағаз; А4 парағы, қарындаштар, таймер Слайд 7 Слайд 8 |
Сабақ соңы5 мин | Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.Сабақта маған не пайдалы болды?Сабақта маған не қызықты болды?Сабақта маған не қиын болды? | Үлестірме қағаз |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Дифференциация үш түрде іске асады:1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған. | Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі. | Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы қолданылады. |
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2..Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)