Материалдар / Ашық сабақ. Сәлемдесу салтымыз. 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Сәлемдесу салтымыз. 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы мектеп интернат мұғалімдеріне керек мәлімет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2021
605
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Қысқа мерзімді жоспар Тексерілді:

Сабақтың ақпараттық картасы
Мектеп: Талдықорған қаласындағы зерде бұзылыстары
бар балаларға арналған арнайы мектеп – интернаты
Күні:14.02.2020ж.
Сынып: 4 «А»

Мұғалімнің аты-жөні: Кусаинова А. А.
Қатысқандар саны:10
Қатыспағандар саны:
Пәні: Айналадағы әлем Бөлім: Мен және менің отбасым
Сабақтақырыбы Көктем
Нәтижеге жетудегі оқытудың
мақсаты (оқу бағдарламасына
сілтеме)
4.2.1.1 Мезгілдерді және олардың тізбегін айыра алу, мезгіл
айларын білу.
Сабақтың мақсаты В. В. Варанкова бойынша.
Көңілді көктем. Көктем
1. Тақырыпты ашу. Өлеңді мәнерлеп оқып, мәтіннің
мазмұнынын түсіндіру.
2. Оқушылардың ойлау дағдысы мен есте сақтау қабілетін,
байланыстырып сөйлеу мәнерін, оқу дағдысын дамыту.
3. Балаларды табиғатты сүйе білуге, мезгіл айларын ажырата
білуге оқушыларды тәрбиелеу.
Көрнекіліктер (ресурстар) Слайд-шоу (презентация), интерактивті тақта, білім ағашы,
алмалар, үлестірме қағаздар (карточкалар), смайликтер.
Пән аралық байланыстар: Математика, оқу және тіл дамыту.
Бағалау критерийлері Дереккөздерді (сөздік, анықтамалық, энциклопедия)
пайдаланып, ақпаратты іздейді, іріктеп алады.
Алынған мәліметтер бойынша мәтін құрастырады.
Сабақбарысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Оқушының мұғаліммен біріккенқызметініңмазмұны Саралан-
ған және
жекелен-
ген
тәсілдер.
Оқушы
лардың
іс-
әрекеті
мен
нәтиже-
лері.
ІІ. Сабақ басы.
(Ұйымдастыру
кезеңі)
2 минут
Педагогикалық – психологиялық тұрғыдан
дайындау:Сәлемдесу.Сұрақ: А.Құнанбаев
кім?А.Құнанбаев атамыздың биыл неше жылдығын
тойлатамыз?
Ғылым таппай мақтанба. (А.Құнанбаев)

В.В.Ворон
-кова
бойынша
IV топ.
Барлық
балалар
біледі,
кейбір
балалар
біледі.
Үй жұмысын
тексеру.3мин




ІІ. Жаңа сабақ
Сабақтың ортасы
Дәрігерлердің жұмысы.
Слайд.
«Дәрігерлер жұмысы» тақырыбына сәйкес дәрігерлердің
аты-жөнін сұрау. Дәрігерлердің сұрағына, үйге берген
тапсырмалар бойынша жауап беру.
Бағалау
Смайлик арқылы бірін- бірі бағалау.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау








Page 2

20 мин


Слайд: құстардың сайраған дауысы.

Балалар ненің дыбысы естілді?
Оқушылар хормен: Құстардың сайрағаны.
Мұғалім: Ендеше құстар қай мезгілде ұшып келеді?
Оқушылар: Көктем мезгілінде.
Мұғалім: Ендеше балалар! Біздің бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы – Көктем. Слайд
Слайд. Оқытудың мақсаты: 4.2.1.1 мезгілдерді және
олардың тізбегін айыра алу, мезгіл айларын білу.
Мұғалім: Сабақтың мақсаты мен оқушыларды
таныстырады.

Слайд. Көңілді көктем

Өлеңді мәнерлеп оқу.
Көңілді көктем.
Көктем қандай көңілді,
Күміс жаңбыр төгілді.
Мөлдір аспан ашылды,
Күн пердесі сөгілді.
Жыршы құстар көп келді,
Гүлдер жапты бөктерді.
(С.Жиенбаев)
Мұғалім: Өлеңде қандай жыл мезгілі туралы айтылған?
Оқушы: Көктем
Слайд: Көктемнің суреті.
Мұғалім: Сендер қандай көктем белгілерін білесіңдер?
Оқушы: Қар ериді. Жаңбыр жауады.

Слайд.
1. Көктем келді сурет.
2. Ағаш бұтағы бүршік жарды.
3. Көк шықты.
4. Өзен сулары.
5. Әдемі көктем суретін шығару.
Оқулықтағы өлеңді мәнерлеп жеке – жеке оқыту.

























IV топ
оқушысы.
Суретте
карточка
бойынша
жауап
беру.
ІІІ. Сергіту сәті
3 мин
Сергіту сәті
Балалар сендер көктемдегі жаңбырдың қандай
болатынын білесіңдер ме? Ендеше барлығымыз дене
сергіту сәтін жасаймыз.
• Австралияда жел тұрды (алақанды үйкелеу)
• Жаңбыр тамшылай бастады (саусақты соғу)
• Жаңбыр күшейе түсті (алақанды кеудеге соғу)
• Нөсер қатты төкті (алақанды санға соғу)
• Міне бұршақ жауды (аяқпен соғу)
• Дауыл басыла бастады (алақанды санға соғу)
• Жаңбыр сейілді (алақанды кеудеге соғу)
• Жаңбыр сіркіреді (саусақты соғу)
• Жел басыла басталды (алақанды үйкелеу)
• Алақай күн шықы (қолды жоғары көтеру)
Іс-
қимылды
мұғалімме
н бірге
қайталау.

IV. Тақырыппен Оқулықпен жұмыс


Page 3

жұмыс. 5мин










Топтық жұмыс
5мин

Слайд. Көктем.

Шағын мәтінді мәнерлеп оқу.
Тақырып бойынша сұрақты үлестірме қағаздар беріп,
жауабын алу.
1. Үлестірме қағаз.
Табиғат көктемде қалай өзгереді?
2. Жас шөптің түсі қандай?
3. Көктемнің алғашқы гүлдерін ата

Мұғалім: Оқушылар енді топтық жұмыс жасаймыз.
Слайд
1-ші топ. Бәйшешек тобы.
2-ші топ. Қызғалдық тобы.
Мұғалім: Балалар мен сендерге сұрақтар беремін. Әр
топтан бір адам шығып, сұрақтарға жауап береді.

Слайд.
1-ші топқа сұрақ: Көктем айларын ата және жаз. Көктем
айларына жеке-жеке анықтама бер.
2-ші топқа сұрақ: Көктемдегі табиғаттағы өзгерістерді
айт. Суретін сал.

Мұғалім: Екі топты бағалап өтеді.
Оларға алма үлестіріп береді.



Жеке
жұмыс.

Ажарға
суретті
үлестірме
қағаз
тарату.

Аманжол
суретті
карточка
VI. Қорытынды
кезең. Рефлексия
Сабақтың соңы
3 минут
Слайд.
Суретпен жұмыс
Мұғалім: Балалар! Мен сендерге біраз суреттер
үлестіремін. Сол суреттен көктем мезгіліне байланысты
суреттерді тауып, әңгімелеп береміз.
Суреттерді жеке-жеке тақтаға іліп, өз ойларын айту.

Үлестірмелі материал

VIІ. Үйге
тапсырма1мин
Көңілід көктем. Өлеңді жаттау. Көктем. Мәтінді оқу.
Әңгімелеу.

VIІІ. Қорытынды бағамдау 3мин
Қане балалар бүгінгі сабақта кім қанша алма жинады?
Білім ағашымызға апарып алмаларды іліп қоямыз.
Оқушыларды жетістіктерімен мақтау, мадақтау.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!