Материалдар / ашық сабақ Салфеткаға қағаздан сақина жасаймыз.2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ Салфеткаға қағаздан сақина жасаймыз.2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға ҚМЖ жасау үлгісі ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
698
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Салфеткаға қағаздан сақина жасаймыз.


Мұғалімнің аты-жөні: Әлбосынов Н.

Күні: 7.11.2018 ж.

СЫНЫП: 2 В


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамыту үшін белгілі дерек көздерінен ақпараттар жинау

2.2.3.3Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Практикалық жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

бағалау

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Сәлемдесу.Сабақтың тақырыбын жариялап,мақсатымен таныстыру

Ал сабақты бастаймыз,

Қиындықтан қашпаймыз.

Бізге қызық әрине,

Үйренеміз бәрін де.

3 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Қызыл гүлім-ай» би









Жаңа білім

7 минут












Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқушылар дастархан жаю, қонақ күту жайлы түсіндіріледі.Қонақ күтуде ең басты,маңызды нәрсе –дастархан жаю екенін білуі керек. Бүгін біз дастархан жаюға көмектесуді,салфеткаларға сақина жасауды, салфетканы әдемілеп бүктеуді үйренеміз. Оқушыларға сақина қалай жасалатыны түсіндіріледі.

Picture 12



Оқулық,

мәтіндер.Көрнекі үлгілер.

Қажетті материалдар:

түсті қағаздар,

қайшы ,

желім,фломастер,салфеткалар.

Ортасы

15 минут






Қолдану

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

  • Салфетканы әдемілеп бүктеу туралы мәліметтерді интернеттен тауып оқы.


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Көңілді күн"


видеожазба

Аяқталуы

Сабақты бекіту

8 минут



Сабақтың соңында жұмыстарын таныстырады. Оқушылар әшекейлі салфеткаларын таныстыра алады. Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.



Қазақ дастарханын суреттеу.

Мерекелік дастарханға қандай тағамдар қойылады?

Анаңа дастархан жаюға көмектесесің бе?

Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасадың?

Салфетканы не үшін дастарқанға қояды?













Кері байланыс

3 минут























«Жетістік» баспалдағы.













Үйге тапсырма: жұмысты аяқтау.


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақтарға толық жауап бересің!Сен өте байқампазсың!

Сен табиғат

нысандарын жақсы суреттейсің (суретшілер туындыларын)!

Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға

белсене қатыстың! және т.б

Сабақта оқушыларды бағалау:

  1. оқушылардың мұға- лімнің және оқулықта- ғы сұрақтарға жауабы;

  2. жұмысты талдап, талқылауға қатысуы;

  3. жұмыс дәптерінде орындалған тапсырма- лар (жақсы жасалған

жұмыстарды ғана баға- лау).

Эстетикалық көзқарастарын қа- лыптастыруға септігін тигізу

Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəн енеліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!