Материалдар / Ашық сабақ "Шамалар"

Ашық сабақ "Шамалар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдері үшін."Шамалар " тақырыбында құрастырылған қысқа мерзімді жоспары.Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2021
408
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

      №172 мектеп-гимназиясы

Директордың оқу ісі-жөніндегі орынбасары: Көбенкулова Ш.К

Математика 18-сабақ

Бөлім:

Менің туған өлкем. Шамалар жəне олардың бірліктері

Мұғалімнің аты-жөні

Базарбаева Г.К

Күні:

09.12.2020

Сынып: 2 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Шамалар./Жылдың əр мезгіліндегі туған өлкем

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.3.4 Уақыт(сағ, мин, ай, жыл) өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіру

2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: шамалармен амалдар орындап, салыстыра алады.

Көптеген оқушылар: уақыт өлшем бірліктерін түрлендіре алады.

Кейбір оқушылар: өрнектердің мәнін есептемей салыстыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Оқу материалын жариялау «Мозайка» әдісі арқылы жүреді:

Берілген суреттерді құрау арқылы,бүгінгі сабақ тақырыпты ашады.

-Бір жылда неше мезгіл бар?

-Бір жылда неше ай бар?

-Бір айда неше күн бар?

-Ұзындықтың өлшем бірліктерін ата.

- Массаның өлшем бірліктерін ата.

- Сыйымдылықтың өлшем бірліктерін ата.

- Уақыттың өлшем бірліктерін ата.

-Ендеше бүгінгі сабағымызда шамалармен амалдар орындаймыз.

Үй тапсырмасын тексеру

Ширату жаттығуларын жасайды.



Мозайканы құрау арқылы тақырыпты ашады. (Жыл мезгілдері)

Сұрақтарға жауап береді.







8дм8см+30cм=110см

3сағ 20мин-20мин=3сағ

1м-56см=44см

24кг+76кг=100кг=1ц





















Жыл мезгілдерінің суреттері




Сабақтың ортасы

10 мин




























2 мин



13 мин

Психологиялық дайындық

Апта деген ағайдың

Жеті бірдей ұлы бар

Бірінші ұлы Дүйсенбі

Екінші ұлы Сейсенбі

Үшінші ұлы Сәрсенбі

Төртінші ұлы Бейсенбі

Бесінші ұлы Жұма

Алтыншы ұлы Сенбі

Кенже ұлы Жексенбі


(Ұ) 1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Сұрақтарға жауап бер:

Бір аптада 7 күн бар. Апта күндерін ата.

Бір айда неше күн бар?

Бір жылда неше ай бар?

Қараша айында неше күн бар?

Қараша айы аптаның қай күнінен басталды?

25 қараша аптаның қай күніне сай келеді?

Жұма қараша айының қай күндеріне сәйкес келген?

2-тапсырма

А) Рим цифрларымен белгіленген ай аттарын ата. Әр айда неше күн бар?


Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге асады

Қарқыны жоғары оқушыға:

- Әр бағаннан артық күнді тап.

4-тапсырма



Сергіту сәті

Сағаттың тіліндей

Иіліп оңға бір,

Сағаттың тіліндей

Иіліп солға бір.

Оң аяқ,сол аяқ

Жаттығу оңай ақ.


Дәптермен жұмыс

1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

Ай атауларын рим цифрымен жаз.

-Менің туған күнім

-Менің анамның туған күні

-Білім күні

-Жаңа жыл

-Жазғы каникулдың басталатын уақыты

2-тапсырма.Сағат «тілдерін»

сал.

-Берілген уақыты сағат тілдеріне қояды.









3-тапсырма.






4-тапсырма

48+32=80 80-32=48

97-49=48 48+49=97

76+19=95 95-19=76

100-38=62 62+38=100


ҚБ тапсырмалар.















Дескриптор:

- Сұрақтарға жауап береді.

-Ай аттарын, әр айдағы күн санын атайды.





Дескриптор:

- Сұрақтарға жауап береді.

-Ай аттарын, әр айдағы күн санын атайды.



32/IX, 31/IV, 30/II





1сағ 20мин=80мин

90мин=1сағ30мин

6дм 8см=68см

14дм=1м4дм

18см=1дм8см

800кг=8ц





Сергіту жаттығуын жасайды.



Дескриптор:

-Күндерін жазады

-Рим цифрімен жазады




Дескриптор:

-1 сағатта неше минут барын анықтайды

-Сағат тілдерін дұрыс қояды






Дескриптор:

-100саны шығатындай кегельді бояп анықтайды.



Дескриптор:

-Қосындының,айырманың мәнін табады.

-Дұрыстығын тексереді















Топтық жұмыс


























































Оқулық, дәптер қалам











күнтізбе
















Оқулық






Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс: «Бас бармақ » әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: 3-тапсырма.

Рефлексия жасайды.


















Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!