Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтың
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
5 мин
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу,
түгелдеу
Сыныпты
топқа
бөлу
Сабақты
жағымды ахуалдан
бастау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Слайдпен тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп
тұрады.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге
тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Оқушылар сурет қиындыларын жинау арқылы 3 топқа
бөлінеді
-
Тәуелді
шамалар
-
Тәуелсіз
шамалар
-
Айнымалы
шамалар
«Мен саған, сен маған»
арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын
тексереді.
|
ҚБ: «Мадақтау сөз»
әдісі
Дескриптор:
|
Слайд
Түрлі түсті қима
қағаздар
Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта,
бор,
|
Жаңа сабаққа кіріспе 30
мин
|
Миға
шабуыл тапсырмалары арқылы откен сабақ пен осы сабақты
байланыстырамын
Мұғалім слайд арқылы жаңа сабақты
түсіндіреді.
|
Сұрақтарға жауап береді
Айнымалы шамалар деген не?
Қандай шамаларды білесің?
Кандай шамалар арасындағы тәуелділікті
білесің?
Жаңа сабақты мұғалімнің түсіндіруін
тыңдайды
|
Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Слайд
Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта,
бор
|
Сабақтың ортасы
|
№1 Мұғалім оқушыларға топтық тапсырма
ретінде
«Формулаға апарар жол» ойыны беріледі
формулаларды сәйкестендіру
№2 жұптық тапсырма ретінде 2 кесте
беріледі
1-кестедегі сағат есебімен берілген
уақыттың мәндері минут есебімен жазылған. Кестені
толтырыңыз.
2-кестеде велосипедші 16 км/сағ жылдамдықпен A
қаласынан B қаласына дейінгі кеткен жолының ара қашықтығының (s),
жүрген уақытына (t) тәуелділігі берілген.
|
-
Оқушылар берілген формулаларды топпен
сәйкестендіреді.
№2Оқушылар карточкамен берілген кестелерді
толтырады. 1-кесте
x(сағ)
|
2
|
|
1
|
0,75
|
|
0,25
|
y(мин)
|
|
90
|
60
|
|
30
|
|
y-тің мәндерінің х-тің мәндеріне тәуелділігін
өрнектейтін формуланы көрсетіңіз.
- 2
кесте
t(сағ)
|
0
|
1
|
2
|
|
4
|
5
|
6
|
7
|
s(км)
|
0
|
16
|
|
48
|
56
|
80
|
96
|
112
|
|
ҚБ:
Дескриптор: -формуланы
сәйкестендіреді-3балл
Сағатты
минутка айналдырады-1
балл
минутты
сағатқа айналдырады-1
балл
Есепке
формула құрады -1
балл
Кестені толтырады
-1
Жалпы
-4 балл
|
ДК
экраны
Карточка
оқу құрал жабдықтары, тақта,
бор
|
|
3-тапсырма Денгейлік
А.. Тік
төртбұрыштың ұзындығы 6 см, ені x см. Тік төртбұрыштың ауданы
S .
S –
тің x-ке тәуелділігінің формуласын жазыңдар. Осы формуланы
пайдаланып:
А)
x=9 болғанда S – тің мәнін табыңдар;
ә)
S=48 болғанда x-тің мәнін табыңдар В)Егер тік төртбұрыштың ұзындығы 150 мм және ені
8см болса, онда тік төртбұрыштың ауданын табыңыз
С) сәбіздің құнының оның массасына тәуелділігін
былайша сипаттауға болады:
-
формуламен: C= 100
n;
-
кестемен:
-
t
(сағ)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
s(км)
|
0
|
100
|
|
|
|
3-тапсырма
Шешуі: S=a·b формуласын пайдаланып
есептейміз
Тәуелділік формуласы S=6см·х деп
алып,
x=9
болғанда S=6см·9
S=48 болғанда 48=6см·х
Шешуі: S=a·b формуласын пайдаланып есептейміз.
Онда 150·8=1200 емес, 15·8=120 болу керек. Яғни өлшем бірліктерді
сәйкестендіру маңызды. (150мм=15см)
Шешуі: сәбіздің құнының оның массасына
тәуелділігін былайша сипаттауға болады:
-
формуламен: C=
100n;
-
кестемен:
-
t
(сағ)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
s(км)
|
0
|
100
|
200
|
300
|
|
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды-1;
Есепті
шығарады-1
балл
Жалпы 2
балл
|
Оқулық, жұмыс дәптері
Қағаз қиындылары
|
ЕБҚ
|
Тест жұмысы
|
ЕБҚ
оқушысы тест орындайды
|
ҚБ смайлик
Дескриптор: -
Әр берілген дұрыс жауапқа -1
балл
|
Оқулық, жұмыс дәптері
,
|
Сабақтың аяғы
10мин
|
Сабақты қорытындылау:
«Жалғасын тап»
әдісі
арқылы
сабақты
қорытындылаймын:
Үйге тапсырма
беру:
№1309
|
Оқушылар жаңа сабақта өтілген тақырыпқа
байланысты қойылған сұраққа жауап береді
Оқушыларға «Ұялы байланыс»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Оқушылар
бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бі рін-бірі бағалайды.
Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
|

|