Ашық сабақ, Сан аралықтары, 6 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ, Сан аралықтары, 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда

Кужаева Г.К

Күні:

06.02.2025ж

Пән/Сынып:

Математика, 6 «Б» сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.2.2.7 сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану; 6.2.2.8 сан аралықтарды кескіндеу;

Сабақтың мақсаты:

  • сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану;

  • сан аралықтарды кескіндеу.

  • ЕБҚ мақсаты: сан аралығы түрлерін ажырату

Сабақтың құндылығы:

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы 5 минут


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Бүгінгі сабақ мақсаты:

-сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану;

-сан аралықтарды кескіндеу.

Үй тапсырмасын тексеру. №891, №892.

Топқа бөлу: https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/?ysclid=m6ulljcgu3118120217 сайты арқылы 4 топқа бөлемін



Өткен сабақты бекіту: «Ұяшықтар» әдісі бойынша

https://wordwall.net/ru платформасы арқылы өткен тақырыпты қайталау

https://wordwall.net/ru/resource/52031796


Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.






Сұрақтарға жауап береді






ҚБ: ауызша бағалау, ынталандыру қызметі







Оқулық


Сабақтың ортасы -25 минут


Топтық жұмыс: Қазақтың байырғы өлшемдері арқылы топтарға тапсырмалар беріледі.

1 топ: Сіздер топ мүшелерінінің уыс өлшемдерін аласыздар;

2 топ: Сіздер топ мүшелерінің қарыс өлшемдерін аласыздар;

3 топ: Сіздер топ мүшелерінің адым өлшемдерін аласыздар;

4 топ: Сіздер топ мүшелерінің құлаш өлшемдерін аласыздар.

Сан аралықтары.

Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.

СShape1 ан аралықтарының түрлері

Shape3 Shape6 Shape2 Shape4 Shape5

Жартылай

интервал



Shape7

Сәуле





Shape8 Shape9

Интервал

Кесінді



Shape10

Ашық сәуле







Интервал.

Мысал: 2 7 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: (2; 7). Оқылуы: 2 - ден 7-ге дейінгі аралық.

Кесінді.

Мысал: -4 3 қатаң емес қос теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: [-4; 3]. Оқылуы: -4 саны мен 3 саны қоса алынған -4 тен 3-ке дейінгі аралық.

Жартылай интервал.

Мысал: -2 4 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: [-2; 4). Оқылуы: -2 саны қоса алынған -2 ден 4-ке дейінгі аралық.

Сәуле.

Мысал: х ≥ 8 теңсіздігі шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: [8; +∞). Оқылуы: 8 саны қоса алынған 8- ден плюс шексіздікке дейінгі аралық.

Ашық сәуле.

Мысал: х < 5 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: (-∞; 5). Оқылуы: минус шексіздіктен 5-ке дейінгі аралық.


Өлшемдерді алады, салыстыру жасайды, сан аралығын анықтайды.












Бағалау критерийлері:

1. Байырғы өлшемдерге сәйкес уыс, қарыс, адым, құлаш өлшемдерін алады;

2. Ұзындық және салмақ өлшеу құралдарымен өлшейді ;

4. Өлшем нәтижелерін жазады

ҚБ: жігерлендіру.

Зерттеу жетістігін бағалау.






Ұзындық және салмақ өлшеу құралдары











Слайд


Сабақтың соңы - 15 минут



















Жұптық жұмыс: «Сейф ашу»

Оқушылар жұптасып тапсырманы орындайды, тақырыпқа қатысты есептерді шығарады. Бірінші болған оқушы сейфті ашады

ҚБ: ауызша бағалау, ынталандыру қызметі



Интернет ресурстары


Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл



Жеке орындалатын тапсырма. Кестені толтыр:

Тапсырманы жеке орындайды

ЕБҚ тапсырмасы:


Жалпы -10 балл

Дескриптор

1.Аралықтың белгіленуін табады 1б

2.Координата-лық түзуде кескіндейді 1б


Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд


5 минут







Бүгінгі сабақта:

-сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдаланады;

-сан аралықтарды кескіндейді.


Кері байланыс

Маған қиын болды

Мен түсіндім

Маған оңай болды

4.


5 7.


8 10




Үйге тапсырма. №909, №910


Оқушылар бүгінгі сабаққа ауызша кері байланыс береді.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.04.2025
193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі