Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Сан есім 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: |
Мектеп: №1 ОЖББМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күн:17.04.18ж. |
Мұғалімнің есімі: Кадргалиева Э.Р |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып:3 |
Қатысқандар саны:23 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта қол жеткізуге тиісті сабақ мақсаты стандартпен байланыстыру) |
Барлық оқушылар (А,В.С) жасай алады Сан есім туралы білімдері кеңейеді, оларды ажырата біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Мақсаты. 1.Білімділік: Оқушылардың сан есім туралы алған білімін кеңейту.Сан есім туралы бұрын білетіндері мен жаңа білімді ұштастыру; 2.Дамытушылық: Ойлау қабілетін дамыту,сөз мәдениетін жетілдіру,оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз білімін жинақтай білу және баяндай білу, ойлау қабілетін дамыту, өз-өзіне деген сенімін арттыра түсу. 3.Тәрбиелік: Өз тілін,ұлттық дәстүрді құрметтеуге, сабақ үстіндегі белсенділіктерін арттыруға, өз ойын еркін жеткізе білуге және өзін-өзі бағалай білуге дағдыландыру, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар (сипаттай алады) Негізгі сөздер мен тіркестер (оқушылар осы сөздермен не істей алады) сан есім, ережежесін айта алуы. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым: сан есім, зат есім, етістік, сын есім туралы білімдерін кеңейту Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? Жазылым бойынша ұсыныстар: Көркем, сауатты жазуды қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Өткен білімді еске түсіру және байланыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт (сабақтың жүру барысы/40 мин.) |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы (Қызығушылықты ояту) 2 мин |
Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық -Топтың ен бірінші ережесі не?Тыныштық Топқа бөлу. Оқушылар түстерге байланысты топқа бөлінеді. 1-топ қызыл 2-топ сары 3-топ жасыл |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы (Мағынаны тану 35 мин)
|
І Өткен білімге шолу 1-топ. Сын есімнің ережесі 2-топ. Семантикалық карта
3-топ. Сын есімдері бар сөйлем құрау ІІ Жаңа сабаққа қадам Ой қозғау -Балалар бүгін сәірдің нешінші күні? -Сіздер нешінші сыныпта оқисыңдар? Біздің сыныпта неше терезе бар? -Сыныпта қанша оқушы бар? -Биыл Астанаға неше жыл? Сыныптағы гүлдердің саны нешеу? -Балалар мен қандай сөзді жиі айттым? -Ол сөздер нені білдіреді? -Ендеше бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы не екен? -Сан есім Жаңа сабақ «Білемін»
(топтар постерға сан есім туралы ереже құрастырып, галереяға ұсынады, топтар қорғайды) «Білгім келеді» *Сан есім туралы не білгілерің келеді? Мұғалім қорытындылап ережемен салыстырады, таныстырады. Жаңа сабақ: Заттың санын, мөлшерін, ретін білдіріп, қанша? Неше? Нешеу? Нешінші?тәрізді сұрақтарға жауап беретін сөз табын сан есім дейді. Құрамына қарай Дара және күрделі болып екіге бөлінеді. Дара сан есім бір түбірден тұады. Күрделі сан есім кемінде екі сөзден тұрады. Мағынасына қарай есептік және реттік болып бөлінеді. Есептік сан есім кез келген түбір күйінде /бе ,отыз бес/ Реттік сан есім заттың ретін, қатарын білдіреді./оныншы,екінші/ сұрағы нешінші? — Ал, дәптерімізді ашып күннің жадын жазайық. — Көркем жазу. Ж ж жеті,жиырма,жетпіс,жүз Түсіндіріп кету Оқулықпен жұмыс.Топтарға жаттығулар орындату. — 1-топ.Барлығымыз тақтадағы өтірік өлеңді 1-жаттығуды оқиық,көшіру. 50тг метр -тен Еңкеюмен шақ кірдім 100тг қасқыр-ды өшіккеен 1тг қозыга бақтырдым. 2-топ. 2-жаттығу Уақыт өлшемі. Бір жылда 12 ай бар. Бір айда 30 күн, 4 апта болады. Әр аптада 7 тәуік бар. Әр тәулікте 24 сағат, бір сағатта 60 минут бар. 3-топ.4-жаттығу -Оқушылар қазақ халқында қандай сандар қасиетті?
2) «Білім мен дәстүр» сыны ойыны Осы сандарға байланысты халқымыз қазақ ұғымында 1,3,5,7,9,40 секілді сандардың бәрін бір ырымға негіздеп, киелі деп есептеген. Сондықтан да менің қоятын сұрағым осы төңіректі қамтиды.
етті болып саналады? Алдарындағы қалташалардағы сұрақтарға жауап беру.Тапсырмалар 1-ші қалташа.Сәйкестендір Тоғыз сынып Үшінші дәптер Алтыншы саусақ бес орындық 2-ші қалташа.Бос орынды толықтыр.Мұғалім дауыстап мақалды оқиды, жоқ сөздің орнына керекті сан есімді оқушы тез тауып айту керек. 1......................... ауыз сөздің тобықтай түйіні бар. (тоқсан) 2......................... теңгең болғанша, ......... досың болсын. (жүз) 3......................... кісінің түсін білгенше, (жүз) ........................ кісінің атын біл. (жүз) 4 Білекті ............ жығады, білімді................. жығады. (бірді) (мыңды) Астана туралы қызықты деректі фильм. «Көңілді санамақ» Кім тез, мәнерлеп оқиды? Баласына ж2ріп, Ұрсып жатыр к2лік. 2лентіп, с2ріп, Алып қапсың 2лік. 2ншілей 2ңді, Көрсетпе деп ж2ріп. -Балалар, көңілді санамақта қандай құс туралы айтылған? (кекілік) Бүгінгі сабақтан не үйрендім? «Білдім» Ойын:Адасқан сөздер.Сөздерден сөйлем құра
|
От шашу арқылы топтар бір-бірін бағалайды
Постер Маркер
Оқушылар сан есім туралы білетңндерін жазады.
Оқушылар топпен не білгілері келетінін стикерге жазып тақтаға іледі.
Интербелсенді тақта
Топтар жұмыстарын оқып қорғайды
3,5,7 Бес арыс:
А.Байтұрсынов
Сәкен Сейфуллин.Ілияс Жансүгіров Бейімбет Майлин
Өзіндік жұмыс. Әр оқушы жеке орындайды.
Топтар сан есімдерді теріп жазып жарысады.
Оқушылар үйренгендерін жазады. Тотар қорғайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы (Ой толғаныс 8 мин) |
«Ой толғаныс» сатысы. Оқушылар тест жұмыстарын орындайды. 1.Сан есім қандай сұраққа жауап береді? А) қандай? Ә) қанша? Б) не? 2.Сан есімді көрсет. А) белсенді Ә) балық Б) бес 3. Сан есім түрлері А) есептік, реттік Ә) есептік, қатарлық 4.Көп нүктенің орнына керек санды қой. Ер................... рет өледі. Қорқақ ........... рет өледі. А) бір, бесінші Ә) бір, мың Б) бір, көп 5.Мына сөздер қай сөз табына жатады? алты, он екі, жүз А) етістік Ә) сын есім Б) сан есім
Бекіту сұрақтары -Сан есім дегеніміз не? «Үшінші» сөзі қандай сұраққа жауап береді? «Мен екі сынып оқимын» сөйлемі дұрыс құралған ба, қалай өзгертер едің, неліктен? Рефлексия -Бүгін сабақ ұнады ма? -Не үйрендім? -Бүін өзімді көрсете алдым ба? Үй тапсырмасы Сан есімнен құралған сөз жұмбақ құрап келу |
Тест арқылы деңгейлерін анықтайды.
Тест жауап
тарын тексеру
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
Артық болмас білгенің…. 1) Ай-жердің серігі. Ай жер шарынан көп кіші: диаметрі жағынан 4есе дерлік, көлемі жағынан 49 есе кіші. Ай бетінде ыстық күндіз 130 градусқа жетеді. Оның есесіне түнде минус 170 градус аяз болады.
2)Адам организмінде 300 грамдай тұз бар.Ол тұздың қоры термен т.б. шығарылып, тағам құрамындағы тұзбен толықтырылып отырады. Адамға тәулігіне 10-15 грамдай ғана тұз керек. Одан артық пайдалану зиян. Артық тұз гипертония ауруын қоздырады.
Тапсырма: Осы мәтін ішіндегі сан есімдерді теріп жазып, дара сан есімдер мен күрделі сан есімдерді анықта.
|
Сайт материалдары электронды оқулықтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау |
Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеру
|
|