Материалдар / Ашық сабақ "Сандар әлемінде" МАДТ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Сандар әлемінде" МАДТ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп алды даярлық тобының тәрбиешілеріне көмек және сабақ жоспары ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2018
569
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: Айжанова Ж.Ә

Күні: 06.03.2018ж Тақырыбы : « Сандар әлемінде» Сабақтың мақсаты: Матемаматика сабағынан алған білімдерін тексере отырып, сандар құрамын анықтай білу,қосу азайту амалдарын орындауға, тез ойлауға, шапшаң есептеуге баулу, ұйымшылдыққа, ептілікке тәрбиелеу. Көрнекілік: кеспе қағаздар, үлестірмелі қағаздар, сандар. Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгерту.Сабақ әдісі: Сұрақ жауап, түсіндіру, ойын.Күтілетін нәтиже: Ойлау қабілеті дамыған белсенді. Сауатты,шығармашыл тұлға қалыптастыру.Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбер: Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Тәрбиелі баламыз, Амандасып аламыз. Үш тілде амандасу Бүгінгі сабағымыз сандарға байланысты болғаннан кейін мен сендерге сандар жайлы ертегі айтып берейінЕрте кезде алғаш адамдар жазуды, оқуды білмеген. Күндердің күнінде аң аулауға шыққан бір аңшы келе жатса, жолдың шетінде жалғыз таяқша сияқты 1деген цифр\ сан\ жатыр екен.



Кенет оған тіл бітіп, әлгі аңшыға Былай депті:\ Эй, адам, мені өзіңмен алып кет те, жерге егіп, суар.Күнде суарсан, менен көптеген сандар өсіп шығады. Ауласына еккен 1 деген ағаштан суарған сайын көптеген сандар пайда бола беріпті.

Олар 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,100,1000 әлігі ағаш үлкейген сайын, сандар да, көбейе береді содан бері адамдар сандарды оқып таңбалайтын болыпты.Мұғалім: Біз сол сандардың нешеуіне дейін өттік? Балалар: 20 санына дейін.Мұғалім: санаудың қандай түрлерін білесіңдер?Балалар: а\ 20 дейін тура, кері санау ә\ екілікпен санау б\ бестікпен санау в\ ондықпен санау. Ой, балалар, қараңдаршы, бізге сандар әлемінен хат пен сандыөша келіпті. Хатты оқып көрейік.Мына сандықшаның ішінде қандай сыйлық жатқанын білгілерін келе ме?Балалар жауабы: ИяМұғалім: Ендеше ханшайымның тапсырмаларын бірігіп орындайық.1-тапсырма «Келіңдер есептейік» суретті есеп. Алма мен жапырақ . Үшбұрыш пен шеңбер. Кілттің бірінші бөлігін құрастыру

2- тапсырма «Математикалық диктант» 13,7,15,4. 2. 6+3=9 12-10=2 Кіліттің екінші бөлігін құрастыру.







3-тапсырма « Кім жылдам» математикалық жұмбақ1.Тал басында бір ара 2. Алма ағашта алты алма Қонушы еді күн ара Қандай тәтті жесе алма Бүгін тоғыз туысын Алтауын да жеп қойсаң Ертіп келді бұл ара ?\10\ Қалады сонда неше алма.?\ 0\



3. Аулада 10 үйрек 4. 5 асықтың үшеуін Қорада бір үйрек Досың сұрап алады Қосқанда барлығын Айтшы сонда нешеуі Болады неше үйрек? /11/ Өз қолыңда қалады? \3\ Кіліттің үшінші бөлігін құрастыру.Сергіту сәті. Қуыр, қуыр, қуырмаш.Кіші көршім оң жақта,Үлкен көршім сол жақта.Тұрушы еді қасымда,Қайда кетке жан жаққа ?4- тапсырма «Көршісін тап» ойыны. 0 1 2 5 6 7 3 4 5 6 7 8 17 18 192 3 4 7 8 9 4 5 6 11 12 13 19 20 21Кіліттің төртінші бөлігін құрастыру.





5- тапсырма «Ойлан тап» ойыны \ қосу, азайту\ 4 + 2=6 10 - 5 = 5 5 + 2=7 6 - 3=310 + 10=20 12- 2=10 Кіліттің бесінші бөлігін құрастыру. 6-тапсырма «Сандар құрамын анықтау» тақтамен жұмыс 5,6,7,8,9, сандардың құрамын анықтау. Кітіттің алтыншы бөлігін құрастыру.Билингвальдық компонент: бірлік- единица, ондық – десяток, жүздік-сотня, мыңдық- тысячи.





Қорытынды сөз: Біз бүгін өзіміздің ұйымшылдығымызбен, тапқырлығымызбен, біліміміздің арқасында, барлық тапсырманы орындап кілтті құрастырдық енді сандықшаны ашып, ішіндегі сыйлықты көрейік.Балалар сендерге сабақ ұнады ма? -Ия Олай болса сау болыңыз айтайық. Балдай тәтті баламыз Ақылдымыз данамыз Қол бұлғап бәріміз Сау болыңыз айтамыз.





  • Алғашқы адамның пайдаланған кұралын көрсет
А)сіріңке,пышақ,найза Б)компас, карта, тас Ә) доп,кесе,ожау В) сүйек , мүйіз

2. Табиғатты зерттеу әдістерін көрсет:А) зерделеу, түсіну Б) бағдарлау , болжау Ә) экспедиция В )бақылау, тәжирбелеу 3.Қазақстан дүние жүзінде жер көлемі жағынан нешінші орын алады?А 1 Б 9Ә 8 В 104.Құрлық бетінің тегіс немесе сәл белесті алқаптарын не деп атайды?А жазық Б белесӘ қырат В тау

5.Картада таудың түсі қандай түспен беріледі?А сары Б көк Ә қоңыр В жасыл

6.Үгілуді туғызатын жағдайларды тап:А өсімдік, жел, мұз Б жер сілкінісі,жаңбырӘ жауық, мүк , жануар В жел , жануар



7.Кең қабаттына жеткенге дейінгі бос жыныстардың үйіндіс:А конус Б таулар Ә террикон В үйінділер
  • Басы үшкір келетін төбе қалай аталады?
А құз Б қырат Ә белес В шоқы9. Металл мен олардың қоспалары алынатын тау жыныстары қалай аталады? А. металдар Б кен Ә металл қоспалары В қазба

  • Қызғылт түсті ,жұмсақ металл қалай аталады?
А таскөмір Б мыс кені Ә темір кеңі В қоңыр көмір
  • Жердің серігін ата?
А Марс Б Сатурн Ә Ай В Юпитер
  • Жердің кішірейтіп жасалған үлгісі қалай аталады?
А глобус Б тарӘ карта В доп13 Солтүстікпен оңтүстікті қосатын сызық қалай аталады?А экватор Б параллельӘ меридиан В градус



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!