Материалдар / Ашық сабақ Сандарды салыстыру кезінде қоланылатын ұғымдарды пайдалану

Ашық сабақ Сандарды салыстыру кезінде қоланылатын ұғымдарды пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
сандарды салыстыру кезінде қоланылатын ұғымдарды пайдалану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
298
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні: математикаМектеп Мұғалімнің аты-жөніҰзақ мерзімді жоспар бөлімі



Күні:Сынып:

Оқу мақсаттары1.5.1.2. сандарды салыстыру кезінде қоланылатын ұғымдарды пайдалану.
Сабақ мақсатыБарлығы: Сандарды салыстыра алады. Көпшілігі: Сандық сәуледен сандарды 7 санымен салыстырады. Кейбірі: 7 санымен заттардың санын байланыстырады. Сандарды салыстырады , ұғымды қолданады.

Бағалау критерийлері- Сандарды салыстыруда қолданатын ұғымды көрсетеді. -7 санының құрамын біледі, 7 санын жазады.

Тілдік мақсаттарцифр
Құндылықтарды дарытуМәңгілік ел- Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Пәнаралыық байланысКөркем еңбек, музыка
АКТ қолдану дағдыларслайд
Бастапқы білім10 көлеміндегі сандарды санай алады
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.«Жылулық шеңбері»Қоңыраудың сиқырлы Естіледі сыңғыры,Қолыңды бер дейдіШеңберге кел дейді.

Геометрияляқ фигураларды қолданып оқушыларды үш топқа бөлдім.

1-топ: жұп сандар2-топ: тақ сандар3-топ: бір таңбалы сандар:

Қызығушылық ояту.Математикалық жұмбақ Маратта бар 4іні, Мұратта ар 3 іні.4-ке 3-ті қоссаңдар,Неше болды шешуі? Шешуі: 7-жеті

















Қағаздан жасалған геометриялық фигуралар





Сабақтың ортасы











































































Сергіту сәті
1-тапсырма.«Кім шапшаң» әдісі. Жеке жұмыс Оқушылар сандардың арасындағы сия тамшыларының орнына қандай салыстыру таңбасын қоятынын табады.7 14 77 57 73 26 7

(ҚБ) «Ауа райы» әдісі2-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс»Оқулықпен жұмыс.Өз беттерінше санауды тапсырамын. русланның жасын анықта. Русланның жасындағы балалар бар ма?

3-тапсырма «Адасқан сандар» Адасқан сандарды орнына қой, көршілерін ата 8,5,7,9,1,3,1,2,4,10



«Көңілді күн» би4-тапсырма “Орнын тап” әдісі Саралау әдісі. Түсіп қалған сандарды орнына қой. 22













































Оқулық





















Сандар жазылған қағаздар
Сабақтың соңы

РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.









Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
«Адасқан сандар» және «Кім шапшаң» әдістері арқылы берілген тапсырмалар оқушылардың қызығушылын оятып, ынталандырад.Қабілеті жоғары оқушыларға саралау әдісі бойынша түсіп қалған сандарды қой тапсырмасын беремін.-Бағалау-Смайликтер-Бағдаршам-Ауа райы

Сергіту сәті


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ