15
мин
15
мин
|
-
Бірлескен
әңгіме
Оқушылар сұрақтарды топта талқылауы
қажет:
-
Этностильдегі бұйымды әртүрлі материалдармен қалай сәндеуге
болады?
-
Жобалық
бұйымды сәндеудің қандай әдіс-тәсілдерімен түрлендіруге
болады?
-
Сәндеу кез
келген бұйымның функционалдық сапасын жақсарта ала ма?
Неліктен?
-
Ұсынылған
безендіру нұсқаларын қарастырыңдар, оны өзіңнің киізден жасалған
бұйымыңды сәндеуге қолдануды ұсыныңдар.
Әр топ
оқушылары бұл жайлы өз ойларын айтады және оны сыныптастарына
ұсынады.
-
Мұғалімнің
түсіндіруі
Сәндеу
(әрлеу) кезінде бұйымда әртүрлі әрлеу элементтерінің шамадан тыс
көбейіп кетпеуі үшін, белгілі бір шаманы сезіну қажет.
- Суреттерде бұйымды сәндеудің (әрлеу) қандай
түрлері көрсетілген (4 слайд).
Бұйымды сәндеу (әрлеу)
түрлері:
-
Кесте –
әрлеудің бұл түрін қолдана отырып, мата фактурасын, формасы, бұйым
конструциясын, сонымен бірге фасоны мен адамның жасын ескеру қажет.
Кестелеу үшін әртүрлі материалдарды: акрильді жіптер, бисер,
стеклярус, жібек таспа, мулине жібі және т.б. қолдануға
болады.
-
Ызбамен
әрлеу – сәндеудің кең таралған түрі, ол алуан түрлі, түрлі түсті,
бір түсті, көп түсті, мысалы, жаккардты ызба және т.б. болуы
мүмкін.
-
Жапсырма -
онымен кез келген бұйымды, мысалы, фетрден жасалған жеке ою-өрнек
элементтерінің әртүрлі нұсқаларымен сәндеуге және оны бұйымның
таңдалған тұсына жапсыруға болады.
-
Ылғалды-жылумен өңдеу – бұйымға белгілі бір пішін және
эстетикалық түр беру үшін орындалады. ЫЖӨ үтікпен немесе арнайы
үтіктеу тақталарында преспен орындалады.
-
Топтық
талқылау. ҚБ арналған тапсырма.
-
Топта өз
шығармашылық жұмыстарыңды қарастырыңдар.
-
Альбом
немесе жеке А4 форматты парақтың жоғарғы жағына өз жұмысыңды өңдеу
және сәндеуге арналған шығармашылық идеяларыңды жазыңдар, топта
талқылаңдар.
-
Ең жақсы
идеяны таңдаңдар.
-
Өз
таңдауыңды дәлелдей отырып, жобалық бұйымды сәндеуге арналған
материалдар мен техникалардың әртүрлі нұсқаларын
ұсыныңдар.
-
Өз
идеяларыңды өзге топқа көрсетіңдер.
-
Тәжірибелік жұмыс. ҚБ арналған
тапсырма
Топтар
барлық сабақ бойындағыдай құрамда жұмыс жасайды.
1 .
кезең.
Бұйымды сәндеуге арналған эскиз
жасау.
2. кезең.
Бұйым жасауға қажетті материалдар, құралдар,
жасау техникасын таңдау.
3.
кезең.
Қолмен және машинамен әртүрлі әрлеу тігістерін
жүргізе отырып, бұйымды өңдеу және сәндеу жұмыстарын
орындау.
-
Жұмыс
сапасын бағалау
Талқылау алдында мұғалім оқушылармен бірге критерийлерді
қарастырады. Мұғалім оны келесілерді ескере отырып, тақтаға жазады:
шығармашылық жұмыстың жақсы жақтары; жобалық өнімнің жетілдірілетін
жері.
Оқушылар бағалау парағын
толтырады (3 қосымша)
Бағалау
критерийлері
|
1 ден 5 –ке дейінгі
балл
|
Бұйым әдемі жасалған, барлық
элементтері ұқыпты көрінеді
|
|
Бұйымды сәндеуге қазақтың
ұлттық ою-өрнектері мен мотивтері
қолданылған
|
|
Жұмыс безендірілген, көрмеге
дайын
|
|
Өз бұйымын жүзеге асыру үшін
креативті идея қолданылған
|
|
Жұмыс кезінде қауіпсіздік
техникасы сақталған
|
|
Барлығы:
|
|
Сыныптастарының
түсіндірмесі
(жетілдіру бойынша
ұсыныс)
|
|
|
Дискриптор
Батиктің өлшемі бойынша
өз жұмысына рамка жасайды.
Жұмысын әсемдейді
(кракле, бисер)
Өзінің және
сыныптастарының жұмыстарына баға береді.
|
Бисер, жіптер – люрекс,
кестелеуге арналған жіптер, ине, қайшы және т.б.
Бағалау парақтары
|