Ашық сабақ Сәндік қолданбалы өнер 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Сәндік қолданбалы өнер 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың ұлттық ою-өрнектерін зерттейді (ою-өрнек түрлері, мотивтері, қазақ халқының шығармашылығындағы ою-өрнек композициясының ерекшеліктері). Оқушылар қазақ және ҚР басқа халықтарының сәндік-қолданбалы өнерінің негізгі түрлерімен танысады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек №7

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 қыздар

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу

Сабақтың мақсаты:

* Қазақтың ұлттық ою-өрнектерін зерттейді (ою-өрнек түрлері, мотивтері, қазақ халқының шығармашылығындағы ою-өрнек композициясының ерекшеліктері).

* Оқушылар қазақ және ҚР басқа халықтарының сәндік-қолданбалы өнерінің негізгі түрлерімен танысады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Қар кесегі» әдісін қолдандым.

1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:

  • Пейзаж дегеніміз не?

  • Мүсін өнері

  • Перспектика түрлерін ата?

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Кім жылдам әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Видео сабақ. Қазақтың ұлттық ою-өрнегі.


Иллюстрациялық материалдар: ою-өрнектердің орындалу сызбасы, сандық фотосуреттер





Ортасы






1 .Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак корсетіледі.Тақырыпты «жигсо» әдісі арқылы бөліктерге бөліп оқуға тапсырма береді.Топтағы балалар бір мысалды қарастырып бірге отырып талқылап өз беттерінше тусіндіреді


Оқулық және қосымша ақпараттар

.




.



Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз








Сергіту сәті











Жылулық шенбері

Оқушылар орындарында отырып ,бір бірлеріне жылы сөздер айтады.














Аяқталуы











Кері байланыс

.

Ресторан әдісі

*Ресторан тағамының ең тәттісі (сабақтың сәттілігі)

*Ресторан тағамының ең ащысы(сабақтың қиындығы)

*Ресторанның мына тағамына дәмдеуіштер қосамын (сабақтың мына тұсы түсініксіз)




Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін ресторан




Оқушылардың таңдаған тағамдарына пікір қалдыру.



Қағазға салынған тәтті тағамдарПЕ



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.11.2021
1577
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі