Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Сәндік қолданбалы өнер 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Сәндік қолданбалы өнер 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың ұлттық ою-өрнектерін зерттейді (ою-өрнек түрлері, мотивтері, қазақ халқының шығармашылығындағы ою-өрнек композициясының ерекшеліктері).
Оқушылар қазақ және ҚР басқа халықтарының сәндік-қолданбалы өнерінің негізгі түрлерімен танысады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Көркем еңбек №7
Мектеп:
Күні:
Оқытушының аты-жөні:
Сынып:5
қыздар
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім:
Сәндік қолданбалы өнер
Сабақтың тақырыбы:
Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен
ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың
ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен
мотивтері)
Сабақта меңгерілетін оқу
мақсаттары
5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық
мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының
ерекшеліктерін анықтау және
зерделеу
Сабақтың мақсаты:
*
Қазақтың ұлттық ою-өрнектерін зерттейді (ою-өрнек түрлері,
мотивтері, қазақ халқының шығармашылығындағы ою-өрнек
композициясының ерекшеліктері).
*
Оқушылар қазақ және ҚР басқа халықтарының сәндік-қолданбалы
өнерінің негізгі түрлерімен танысады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушылардың әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа
аудару.Өткен сабақты пысықтау
мақсатында «Қар кесегі» әдісін қолдандым.
1.Тақырып мазмұнын ашу
мақсатында төмендегідейсұрақтар
қойылады:
Пейзаж дегеніміз не?
Мүсін өнері
Перспектика түрлерін ата?
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік
тілейді.
Кім жылдам әдісі арқылы
оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
Қалыптастырушы
бағалау:Бірін –бірі
бағалау.
Видео сабақ. Қазақтың ұлттық
ою-өрнегі.
Иллюстрациялық материалдар: ою-өрнектердің
орындалу сызбасы, сандық фотосуреттер
Ортасы
1 .Жаңа сабақты
түсіндіру.Сабакта видео сабак
корсетіледі.Тақырыпты «жигсо» әдісі арқылы бөліктерге бөліп оқуға
тапсырма береді.Топтағы балалар бір мысалды қарастырып бірге отырып
талқылап өз беттерінше тусіндіреді
Оқулық және қосымша ақпараттар
.
.
Алуан түрлі қағаздар мен картон
қағаз
Сергіту сәті
Жылулық шенбері
Оқушылар орындарында отырып
,бір бірлеріне жылы сөздер айтады.
Аяқталуы
Кері байланыс
.
Ресторан әдісі
*Ресторан тағамының ең тәттісі (сабақтың
сәттілігі)
*Ресторан тағамының ең ащысы(сабақтың
қиындығы)
*Ресторанның мына тағамына дәмдеуіштер қосамын
(сабақтың мына тұсы түсініксіз)
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде
түсініп,білгендерін ресторан
Оқушылардың таңдаған тағамдарына пікір
қалдыру.
Қағазға салынған тәтті
тағамдарПЕ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз