Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Санды енгізу және шығару" 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
Педагогтың аты-жөні |
Маймакова А. |
|||
Күні |
23.02.2023ж. |
|||
Сынып 6 «а» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санды енгізу және шығару |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Input(),split() , map функцияларының анықтамасын біледі. енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін қолданады |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин 5 мин 2 мин 5 мин 1 мин 1 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. «Сәлемдесу» ойыны. Оқушыларда жағымды ынтымақтастық қарым-қатынас орнайды. Оқушылармен амандасу. Топқа бөлу. 1-топ: «Инстаграм» тобы. 2-топ: «Тик-ток» тобы. «Сөздерді тап». Python программалау тілінде кездесетін сөздерді табу
«Кім миллионер болғысы келеді?» 1. x=b+10c-2(a+b) математикалық өрнегінің Python программалау тілінде жазылуын табыңыз. Ж: x=b+10*c-2*(a+b) 2. abs() функциясының қызметін табыңыз Ж: санның модулін береді 3. print("ush"+"burysh") программасының нәтижесін табыңыз Ж: ushburysh 4. print(170+50) программасының нәтижесін табыңыз Ж: 220 5. print("Kazakhstan"*3) программасының нәтижесін табыңыз Ж: Kazakhstan Kazakhstan Kazakhstan 6. print("30+50") программасының нәтижесін табыңыз Ж: 30+50 «Гүл шоғы» әдісі. Топтық жұмыс.
«Миға шабуыл» әдісі (СТО) *Гүлде не бейнеленген? (сағат) *Сағатты қалай анықтаймыз? (сандарға байланысты) Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Санды енгізу және шығару. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Жаңа тақырыпқа шолу Өткен тақырыптарда деректерді енгізудің екі түрін пайдаландық. 1-түрі: айнымалылардың мәні алдын-ала енгізіліп қою. Мыс: а=3.5, b=87. 2-түрі: input функциясын қолдану. Енді функцияның программада қолданылу жолдарына кеңірек тоқталайық. |
Оқушылар жұппен бірге суреттегі әрекеттерді қайталап орындайды. Мұғаліммен амандасады. Парақшаларды алу арқылы топқа бөлінеді. Сөздердің дұрыс жазылуын табады. Сұрақтардың дұрыс жауабын табады. Тапсырмаларды орындайды. Шешімін тауып, гүлге жабыстырады. Сұрақтарға ойлана отырып жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады. Дәптерге тақырыпты жазады. Мұғалімді тыңдайды. |
Мақтау сөздер Әр дұрыс жауапқа 1 балл (стикер) Дұрыс жауапқа 1 балл (стикер) Әр дұрыс жауапқа 1 балл. Жалпы 12 балл Жарайсың! Дұрыс! |
Суреттер Қима қағаздар АКТ, ИТ Сілтеме: https://learningapps.org/watch?v=pbtv8v0y523 Сілтеме: https://learningapps.org/watch?v=pktj8kvdt23 Гүл макеті Онлайн презентация Жұмыс дәптері Сайт: classroomscreen.com |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин 10 мин 17 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Input() функциясы деректерді программаға енгізеді.Бұл деректерді программада қолдану үшін айнымалыларға жүктеуге болады.
Input() функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету керек.
Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.
print() функциясы деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде жазады. print() функциясының толық синтаксисі: print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’, end=’\n’) ‘Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын жол. sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен ажыратылады. end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін көрсетеді. Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады. Талдау. Топтық жұмыс. Практикалық тапсырмада іnput() және print() функцияларының қолданылуына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау үшін программа құрастырыңдар. 1-топ: 352· 985 · 25 · 3 2-топ:352 + 1206 + 215554 + 6957 + 628 1-жауабы: a=int(input('a=')) b=int(input('b=')) c=int(input('c=')) d=int(input('d=')) print(a*b*c*d) Дескриптор: -берілген өрнектерді орындау үшін программа құрастырады. ҚБ: стикер Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық, 96-бет. x1=int(input('x1=')) x2=int(input('x2=')) S=abs(x2-x1) print(S) x1=int(input('x1=')) x2=int(input('x2=')) S=abs(x2-x1) print(S) Дескриптор: -есептің программасын жазады. ҚБ: стикер 2-тапсырма. x=int(input('x=')) y=3*(x-2)**3+5*(x-4)**2-7 print(y) x=5 y=79 |
Мұғалімді тыңдайды Программалардың орындалу ретін мұқият тыңдап, үйренеді. Тапсырманы орындайды. Программаны дәптерге жазып отырады. 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |