Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Python тілінде программалау

    Педагогтың аты-жөні

    Маймакова А.

    Күні

    23.02.2023ж.

    Сынып 6 «а»

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Санды енгізу және шығару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

    Сабақтың мақсаты:

    Input(),split() , map функцияларының анықтамасын біледі.


    енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін қолданады


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин









    5 мин












    2 мин























    5 мин














    1 мин








    1 мин

    Ұйымдастыру кезеңі.

    «Сәлемдесу» ойыны. Оқушыларда жағымды ынтымақтастық қарым-қатынас орнайды.


    Оқушылармен амандасу.

    Топқа бөлу.

    1-топ: «Инстаграм» тобы.

    2-топ: «Тик-ток» тобы.


    «Сөздерді тап». Python программалау тілінде кездесетін сөздерді табу

    • Int

    • Input

    • Print

    • Bool

    • Round

    • Abs

    • Float

    • Str


    «Кім миллионер болғысы келеді?»

    1. x=b+10c-2(a+b) математикалық өрнегінің Python программалау тілінде жазылуын табыңыз.

    Ж: x=b+10*c-2*(a+b)

    2. abs() функциясының қызметін табыңыз

    Ж: санның модулін береді

    3. print("ush"+"burysh") программасының нәтижесін табыңыз

    Ж: ushburysh

    4. print(170+50) программасының нәтижесін табыңыз

    Ж: 220

    5. print("Kazakhstan"*3) программасының нәтижесін табыңыз

    Ж: Kazakhstan Kazakhstan Kazakhstan

    6. print("30+50") программасының нәтижесін табыңыз

    Ж: 30+50







    «Гүл шоғы» әдісі. Топтық жұмыс.


    1. i nt(1.3)

    2. 14%6

    3. 20//6

    4. round(8.7-4.5)

    5. 28//5

    6. print(abs(6))

    7. print(int(7.3))

    8. 57//7

    9. 3**2

    10. 5*2

    11. float(11.0)

    12. print(120/10)

    «Миға шабуыл» әдісі (СТО)

    *Гүлде не бейнеленген? (сағат)

    *Сағатты қалай анықтаймыз? (сандарға байланысты)

    Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Санды енгізу және шығару.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Жаңа тақырыпқа шолу

    Өткен тақырыптарда деректерді енгізудің екі түрін пайдаландық.

    1-түрі: айнымалылардың мәні алдын-ала енгізіліп қою. Мыс: а=3.5, b=87.

    2-түрі: input функциясын қолдану.

    Енді функцияның программада қолданылу жолдарына кеңірек тоқталайық.

    Оқушылар жұппен бірге суреттегі әрекеттерді қайталап орындайды. Мұғаліммен амандасады.

    Парақшаларды алу арқылы топқа бөлінеді.


    Сөздердің дұрыс жазылуын табады.













    Сұрақтардың дұрыс жауабын табады.



















    Тапсырмаларды орындайды.

    Шешімін тауып, гүлге жабыстырады.






    Сұрақтарға ойлана отырып жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады. Дәптерге тақырыпты жазады.



    Мұғалімді тыңдайды.


    Мақтау сөздер









    Әр дұрыс жауапқа 1 балл (стикер)











    Дұрыс жауапқа 1 балл (стикер)














    Әр дұрыс жауапқа 1 балл. Жалпы 12 балл










    Жарайсың! Дұрыс!


    Суреттер





    Қима қағаздар


    АКТ, ИТ

    Сілтеме: https://learningapps.org/watch?v=pbtv8v0y523









    Сілтеме:


    https://learningapps.org/watch?v=pktj8kvdt23


















    Гүл макеті















    Онлайн презентация

    Жұмыс дәптері




    Сайт: classroomscreen.com


    Сабақтың ортасы

    5 мин










































    10 мин




















    17 мин











    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Input() функциясы деректерді программаға енгізеді.Бұл деректерді программада қолдану үшін айнымалыларға жүктеуге болады.

    Программа коды

    Енгізу-нәтиже

    K=int(input(“engiz:”))

    Print(K)

    еngiz:1000

    1000

    Input() функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету керек.

    Программа коды

    Енгізу-нәтиже

    K=input().split()

    print(K)

    1 2 3 4 5 6 7

    [‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]

    K=input().split(-)

    print(K)

    1-2-3-4-5-6-7

    [‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]

    Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.

    Программа коды

    Енгізу-нәтиже

    K=map(int,input().split())

    print(list (K))

    1 2 3 4 5 6 7

    [1,2,3,4,5,6,7]

    print() функциясы деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде жазады.


    print() функциясының толық синтаксисі:

    print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’, end=’\n’)

    ‘Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын жол.

    sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен ажыратылады.

    end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін көрсетеді.

    Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады.


    Талдау.

    Топтық жұмыс.

    Практикалық тапсырмада іnput() және print() функцияларының қолданылуына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау үшін программа құрастырыңдар.

    1-топ: 352· 985 · 25 · 3

    2-топ:352 + 1206 + 215554 + 6957 + 628

    1-жауабы:

    a=int(input('a='))

    b=int(input('b='))

    c=int(input('c='))

    d=int(input('d='))

    print(a*b*c*d)


    Дескриптор:

    -берілген өрнектерді орындау үшін программа құрастырады.

    ҚБ: стикер


    Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық, 96-бет.

    x1=int(input('x1='))

    x2=int(input('x2='))

    S=abs(x2-x1)

    print(S) x1=int(input('x1='))

    x2=int(input('x2='))

    S=abs(x2-x1)

    print(S)


    Дескриптор:

    -есептің программасын жазады.

    ҚБ: стикер


    2-тапсырма.

    x=int(input('x='))

    y=3*(x-2)**3+5*(x-4)**2-7

    print(y)


    x=5

    y=79

    Мұғалімді тыңдайды



    Программалардың орындалу ретін мұқият тыңдап, үйренеді.





































    Тапсырманы орындайды.


    Программаны дәптерге жазып отырады.














    1-тапсырманы орындайды













    2-тапсырманы орындайды
























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маймакова Айгуль Батырхановна
    13 Қаңтар 2024
    858
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Санды енгізу және шығару" 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Санды енгізу және шығару" 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары "Санды енгізу және шығару" тақырыбында жазылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Python тілінде программалау

    Педагогтың аты-жөні

    Маймакова А.

    Күні

    23.02.2023ж.

    Сынып 6 «а»

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Санды енгізу және шығару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

    Сабақтың мақсаты:

    Input(),split() , map функцияларының анықтамасын біледі.


    енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін қолданады


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин









    5 мин












    2 мин























    5 мин














    1 мин








    1 мин

    Ұйымдастыру кезеңі.

    «Сәлемдесу» ойыны. Оқушыларда жағымды ынтымақтастық қарым-қатынас орнайды.


    Оқушылармен амандасу.

    Топқа бөлу.

    1-топ: «Инстаграм» тобы.

    2-топ: «Тик-ток» тобы.


    «Сөздерді тап». Python программалау тілінде кездесетін сөздерді табу

    • Int

    • Input

    • Print

    • Bool

    • Round

    • Abs

    • Float

    • Str


    «Кім миллионер болғысы келеді?»

    1. x=b+10c-2(a+b) математикалық өрнегінің Python программалау тілінде жазылуын табыңыз.

    Ж: x=b+10*c-2*(a+b)

    2. abs() функциясының қызметін табыңыз

    Ж: санның модулін береді

    3. print("ush"+"burysh") программасының нәтижесін табыңыз

    Ж: ushburysh

    4. print(170+50) программасының нәтижесін табыңыз

    Ж: 220

    5. print("Kazakhstan"*3) программасының нәтижесін табыңыз

    Ж: Kazakhstan Kazakhstan Kazakhstan

    6. print("30+50") программасының нәтижесін табыңыз

    Ж: 30+50







    «Гүл шоғы» әдісі. Топтық жұмыс.


    1. i nt(1.3)

    2. 14%6

    3. 20//6

    4. round(8.7-4.5)

    5. 28//5

    6. print(abs(6))

    7. print(int(7.3))

    8. 57//7

    9. 3**2

    10. 5*2

    11. float(11.0)

    12. print(120/10)

    «Миға шабуыл» әдісі (СТО)

    *Гүлде не бейнеленген? (сағат)

    *Сағатты қалай анықтаймыз? (сандарға байланысты)

    Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Санды енгізу және шығару.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Жаңа тақырыпқа шолу

    Өткен тақырыптарда деректерді енгізудің екі түрін пайдаландық.

    1-түрі: айнымалылардың мәні алдын-ала енгізіліп қою. Мыс: а=3.5, b=87.

    2-түрі: input функциясын қолдану.

    Енді функцияның программада қолданылу жолдарына кеңірек тоқталайық.

    Оқушылар жұппен бірге суреттегі әрекеттерді қайталап орындайды. Мұғаліммен амандасады.

    Парақшаларды алу арқылы топқа бөлінеді.


    Сөздердің дұрыс жазылуын табады.













    Сұрақтардың дұрыс жауабын табады.



















    Тапсырмаларды орындайды.

    Шешімін тауып, гүлге жабыстырады.






    Сұрақтарға ойлана отырып жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады. Дәптерге тақырыпты жазады.



    Мұғалімді тыңдайды.


    Мақтау сөздер









    Әр дұрыс жауапқа 1 балл (стикер)











    Дұрыс жауапқа 1 балл (стикер)














    Әр дұрыс жауапқа 1 балл. Жалпы 12 балл










    Жарайсың! Дұрыс!


    Суреттер





    Қима қағаздар


    АКТ, ИТ

    Сілтеме: https://learningapps.org/watch?v=pbtv8v0y523









    Сілтеме:


    https://learningapps.org/watch?v=pktj8kvdt23


















    Гүл макеті















    Онлайн презентация

    Жұмыс дәптері




    Сайт: classroomscreen.com


    Сабақтың ортасы

    5 мин










































    10 мин




















    17 мин











    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Input() функциясы деректерді программаға енгізеді.Бұл деректерді программада қолдану үшін айнымалыларға жүктеуге болады.

    Программа коды

    Енгізу-нәтиже

    K=int(input(“engiz:”))

    Print(K)

    еngiz:1000

    1000

    Input() функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету керек.

    Программа коды

    Енгізу-нәтиже

    K=input().split()

    print(K)

    1 2 3 4 5 6 7

    [‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]

    K=input().split(-)

    print(K)

    1-2-3-4-5-6-7

    [‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]

    Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.

    Программа коды

    Енгізу-нәтиже

    K=map(int,input().split())

    print(list (K))

    1 2 3 4 5 6 7

    [1,2,3,4,5,6,7]

    print() функциясы деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде жазады.


    print() функциясының толық синтаксисі:

    print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’, end=’\n’)

    ‘Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын жол.

    sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен ажыратылады.

    end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін көрсетеді.

    Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады.


    Талдау.

    Топтық жұмыс.

    Практикалық тапсырмада іnput() және print() функцияларының қолданылуына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау үшін программа құрастырыңдар.

    1-топ: 352· 985 · 25 · 3

    2-топ:352 + 1206 + 215554 + 6957 + 628

    1-жауабы:

    a=int(input('a='))

    b=int(input('b='))

    c=int(input('c='))

    d=int(input('d='))

    print(a*b*c*d)


    Дескриптор:

    -берілген өрнектерді орындау үшін программа құрастырады.

    ҚБ: стикер


    Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық, 96-бет.

    x1=int(input('x1='))

    x2=int(input('x2='))

    S=abs(x2-x1)

    print(S) x1=int(input('x1='))

    x2=int(input('x2='))

    S=abs(x2-x1)

    print(S)


    Дескриптор:

    -есептің программасын жазады.

    ҚБ: стикер


    2-тапсырма.

    x=int(input('x='))

    y=3*(x-2)**3+5*(x-4)**2-7

    print(y)


    x=5

    y=79

    Мұғалімді тыңдайды



    Программалардың орындалу ретін мұқият тыңдап, үйренеді.





































    Тапсырманы орындайды.


    Программаны дәптерге жазып отырады.














    1-тапсырманы орындайды













    2-тапсырманы орындайды
























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    13.01.2024
    858
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маймакова Айгуль Батырхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации