Материалдар / Ашық сабақ "Санды енгізу және шығару" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Санды енгізу және шығару" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары "Санды енгізу және шығару" тақырыбында жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2024
449
37 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Маймакова А.

Күні

23.02.2023ж.

Сынып 6 «а»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Санды енгізу және шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Input(),split() , map функцияларының анықтамасын біледі.


енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін қолданады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин









5 мин












2 мин























5 мин














1 мин








1 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

«Сәлемдесу» ойыны. Оқушыларда жағымды ынтымақтастық қарым-қатынас орнайды.


Оқушылармен амандасу.

Топқа бөлу.

1-топ: «Инстаграм» тобы.

2-топ: «Тик-ток» тобы.


«Сөздерді тап». Python программалау тілінде кездесетін сөздерді табу

  • Int

  • Input

  • Print

  • Bool

  • Round

  • Abs

  • Float

  • Str


«Кім миллионер болғысы келеді?»

1. x=b+10c-2(a+b) математикалық өрнегінің Python программалау тілінде жазылуын табыңыз.

Ж: x=b+10*c-2*(a+b)

2. abs() функциясының қызметін табыңыз

Ж: санның модулін береді

3. print("ush"+"burysh") программасының нәтижесін табыңыз

Ж: ushburysh

4. print(170+50) программасының нәтижесін табыңыз

Ж: 220

5. print("Kazakhstan"*3) программасының нәтижесін табыңыз

Ж: Kazakhstan Kazakhstan Kazakhstan

6. print("30+50") программасының нәтижесін табыңыз

Ж: 30+50







«Гүл шоғы» әдісі. Топтық жұмыс.


  1. i nt(1.3)

  2. 14%6

  3. 20//6

  4. round(8.7-4.5)

  5. 28//5

  6. print(abs(6))

  7. print(int(7.3))

  8. 57//7

  9. 3**2

  10. 5*2

  11. float(11.0)

  12. print(120/10)

«Миға шабуыл» әдісі (СТО)

*Гүлде не бейнеленген? (сағат)

*Сағатты қалай анықтаймыз? (сандарға байланысты)

Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Санды енгізу және шығару.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.


Жаңа тақырыпқа шолу

Өткен тақырыптарда деректерді енгізудің екі түрін пайдаландық.

1-түрі: айнымалылардың мәні алдын-ала енгізіліп қою. Мыс: а=3.5, b=87.

2-түрі: input функциясын қолдану.

Енді функцияның программада қолданылу жолдарына кеңірек тоқталайық.

Оқушылар жұппен бірге суреттегі әрекеттерді қайталап орындайды. Мұғаліммен амандасады.

Парақшаларды алу арқылы топқа бөлінеді.


Сөздердің дұрыс жазылуын табады.













Сұрақтардың дұрыс жауабын табады.



















Тапсырмаларды орындайды.

Шешімін тауып, гүлге жабыстырады.






Сұрақтарға ойлана отырып жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады. Дәптерге тақырыпты жазады.



Мұғалімді тыңдайды.


Мақтау сөздер









Әр дұрыс жауапқа 1 балл (стикер)











Дұрыс жауапқа 1 балл (стикер)














Әр дұрыс жауапқа 1 балл. Жалпы 12 балл










Жарайсың! Дұрыс!


Суреттер





Қима қағаздар


АКТ, ИТ

Сілтеме: https://learningapps.org/watch?v=pbtv8v0y523









Сілтеме:


https://learningapps.org/watch?v=pktj8kvdt23


















Гүл макеті















Онлайн презентация

Жұмыс дәптері




Сайт: classroomscreen.com


Сабақтың ортасы

5 мин










































10 мин




















17 мин











Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Input() функциясы деректерді программаға енгізеді.Бұл деректерді программада қолдану үшін айнымалыларға жүктеуге болады.

Программа коды

Енгізу-нәтиже

K=int(input(“engiz:”))

Print(K)

еngiz:1000

1000

Input() функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету керек.

Программа коды

Енгізу-нәтиже

K=input().split()

print(K)

1 2 3 4 5 6 7

[‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]

K=input().split(-)

print(K)

1-2-3-4-5-6-7

[‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]

Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.

Программа коды

Енгізу-нәтиже

K=map(int,input().split())

print(list (K))

1 2 3 4 5 6 7

[1,2,3,4,5,6,7]

print() функциясы деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде жазады.


print() функциясының толық синтаксисі:

print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’, end=’\n’)

Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын жол.

sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен ажыратылады.

end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін көрсетеді.

Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады.


Талдау.

Топтық жұмыс.

Практикалық тапсырмада іnput() және print() функцияларының қолданылуына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау үшін программа құрастырыңдар.

1-топ: 352· 985 · 25 · 3

2-топ:352 + 1206 + 215554 + 6957 + 628

1-жауабы:

a=int(input('a='))

b=int(input('b='))

c=int(input('c='))

d=int(input('d='))

print(a*b*c*d)


Дескриптор:

-берілген өрнектерді орындау үшін программа құрастырады.

ҚБ: стикер


Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық, 96-бет.

x1=int(input('x1='))

x2=int(input('x2='))

S=abs(x2-x1)

print(S) x1=int(input('x1='))

x2=int(input('x2='))

S=abs(x2-x1)

print(S)


Дескриптор:

-есептің программасын жазады.

ҚБ: стикер


2-тапсырма.

x=int(input('x='))

y=3*(x-2)**3+5*(x-4)**2-7

print(y)


x=5

y=79

Мұғалімді тыңдайды



Программалардың орындалу ретін мұқият тыңдап, үйренеді.





































Тапсырманы орындайды.


Программаны дәптерге жазып отырады.














1-тапсырманы орындайды













2-тапсырманы орындайды
























450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!