Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
8
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
|
Пән
мұғалімімен амандасады;
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін
арттыратын ынталандыру сөздер:
|
|
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Додекаэдр» әдісі арқылы шаттық
шеңберін жасайды
|
Психологиялық ахуал
қалыптастырады
|
|

|
|
Топқа
бөлу:
«Есімдер» әдісі арқылы топқа
бөлінеді
|
|
|
https://www.classtime.com/code/5Z63MR
|
|
Өткен сабақты
пысықтау:
Clastime платформасында өткен
сабаққа шолу жасайды
1. Арифметикалық операциялар
дегеніміз не?
Сандармен орындалатын есептеу
операциялары
2. Пайтон тілінде негізгі
операциялар:
Қосу, кбету, бөлу, қалдықты
есептеу, бүтін бөлікті есептеу
3. Арифметикалық өрнек –
сандық мәндерден тұратын және арифметикалық операцяларды қолданатын
өрнек
4. Айнымалының типін қалай
анықтаймыз? Type функциясының
көмегімен
5. sqrt(num): num санның
квадрат түбірін табу.
|
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді 1
ұпай
|
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
ЖИ сабақ туралы ақпарат
береді
Мұғалім санды енгізу және
шығару тәсілдерімен таныстырады
|
Керек ақпарат бойынша
оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп
алады
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін
арттыратын ынталандыру сөздер:
|
|
|
Практикалық
бөлім
10
минут
|
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Программаның
жазылуы мен нәтижесін сәйкестендір
|
Топтық талқылау
жасайды
|
Дескриптор:
Сызықтық
алгоритмнің жазылуын біледі
1
ұпай
Нәтижесін
сәйкестендіреді
1
ұпай
|

|
|
Жұпқа
бөлу
«Есімдер» әдісі арқылы жұпқа бөлу
|
|
|
https://www.randomlists.com/team-generator
|
|
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Төмендегі
программа кодының синтаксисіндегі қателерді анықтаңдар. Бұл
программа нені есептейді? Өз ұсыныстарыңды
айтыңдар
print ("Сәлем, " +
достым!")
Сәлем,
достым!
Жауабы:
Достымның
алдында тырнақша
print (10-2) -
2.5/2)
6.75
Жауабы:
Print
функциясында бір жақша жоқ
K = map(int,
input()split())
print(list(K))
Жауабы:
Split тің алдында нүкте жоқ
K =
input().split(–)
print(K
Жауабы:
К дан кейін
жақша жабылмаған
|
|
Дескриптор:
Программа кодының
синтаксистік қатесін анықтайды
1
ұпай
Есепті
шығарады
1
ұпай
Нәтижені
тексереді 1
ұпай
|
|
|
Компьютерде жұмыс
Функционалдық сауаттылық
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
х сандар
осінде х1 және х2 бүтін санды нүктелері берілген (1-сурет). Осы
нүктелер арасындағы арақашықтықты табатын программа
құрастыр.

Жауабы:
print("Бірінші нүктенің координатасын
енгізіңіз:")
x1 =
float(input())
print("Екінші нүктенің координатасын
енгізіңіз:")
x2 =
float(input())
s = x1 -
x2
print("Екі нүктенің
арақашықтығы =", abs(s))
|
Компьютерде тапсырма
орындайды
|
Дескриптор:
Бағдарламалауда
сызықтық алгоритмдерді жазады 1
ұпай
Нәтижесін экранға
шығарады 1
ұпай
|
|
Сергіту
сәті:
Көз
жаттығуы
4-жаттығу
Дәптермен
жұмыс
Экранға не
шығады?
print(str(10) + str(20))
print(int('10') + int('20'))
print(len('10') + len('20'))
Жауабы:
print(str(10) +
str(20)) # '1020’ шығады
print(int('10') +
int('20’)) # 30 шығады
|
|
Дескриптор:
Есептің нәтижесін
шығарады 1
ұпай
|
|
Сабақтың
соңы
12
минут
|
Бекіту
кезеңі:
Gimkit платформасында
сұрақтарға жауап бер
1.Мәліметтерді енгізу
деген не?
Python программасына
пернетақтадан мәліметтерді енгізу. Ол input () функциясы арқылы
жүзеге асады
2.Мәліметтерді шығару
деген не?
Мәліметтерді шығару
дегеніміз оларды экранға шығару, көрсету, жазу, немесе басқа
әдістер арқылы көрсету.
Pythonда "print()"
функциясы арқылы мәліметтерді экранға шығаруға
болады.
3. Айнымалылар қандай
әріптер мен белгіленеді?
Айнымалының атаулары
тек әріптерден, сандардан және астыңғы сызықтардан
тұрады.
4. Айнымалы қандай
мәндерді қабылдайды.
Айнымалының мәндері сандар, әріптер, сөздер, символдар және
т.б. объектілер бола алады.
|
Тапсырманы жеке
орындайды
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді 1
ұпай
|
https://www.gimkit.com/
|
|
Кері
байланыс:
«Google forms» әдісі арқылы кері
байланыс жасау
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды
|
|
|
|
Үй
тапсырмасы
Үйде орындайық 96
беттегі
|
|
|
|