Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты
|
1.2.1.4 қосу мен алуда ,санды
өрнектерді салыстыруды үйрену
1.5.2.2 «+», «-»,
«>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын
қолдану
|
3минут
|
Басы
|
-
Сәлеметсіңдер ме
оқушылар?
-
-
Психологиялық
дайындық.
-
Оқып
білім аламыз,
-
Біз
көңілді баламыз.
-
Математика пәнінде,
-
Тапқыр,
алғыр боламыз.
-
-
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
-
«Текше»
әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.
Ойыншылар жұбы тақтаға шығып нүктелі ойын текшесін екі реттен
лақтырып, түскен сандардың қосындысын анықтайды, нәтижелерін
салыстырады.
-Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы:
Санды өрнекті салыстыру деп
аталады.
- Ендеше бүгінгі сабақтағы
мақсатымыз не болмақ?
-Бүгінгі сабақта санды
өрнектерді салыстыруды үйрену.
|
Сәлеметсізбе.
Барлығы бірге
қайталайды.
Текше әдісі арқылы тақырыпты
ашады.
Оқушылар сабақ тақырыбымен,
мақсатымен танысады.
|
Мадақтау
|
Оқулық,
текше
|
25
минут
|
Ортасы
|
(Ұ) 1- тапсырма «Салыстыр»
әдісі арқылы
жүреді.
Оқулықтың 40-бетіндегі
тапсырмамен жұмыс.
Хайуанаттар дүкеніндегі жануарларды қосып, қай жақтағы
жануар артық немесе кем екенін анықтап, өрнек құрады,
оқиды.
І- топ ІІ-топ
ІІІ-топ
3+4=2+5
6+6 » 8+3 4+4<2+8
2-
тапсырма Маймылды тамақтандыр әдісі:
Балалар маймылды тамақтандыру арқылы санды өрнектердің мәндерін
салыстырады. Қандай санды өрнектердің мәні бірдей, соларды
атықтайды. Әр топтан оқушылар шығады.
5+3 = 4+4 , 7+10 10+2, 50+40 =
40+50
2+0 0+5 , 18+1 = 0+19, 30+60
70+10
(Ж) 3- тапсырма «Асық ату»
ойыны арқылы математикалық сауаттылықтарын
анықтау мақсатында матиматикалық диктант жазады. Бір оқушы шығып
өрнектерге асық атады. Шыққан өрнекті оқушыларға
оқиды.
4+5
9-2
2+3
8-4
7+1
10-5
Сергіту сәтінде
«Санау әні» әуенімен билейді.
|
Дескриптор:
- Санды
өрнектердің нәтижелерін
табады.
-
Нәтижелерін салыстырады.
Саралау
тәсілі «Тапсырма» арқылы іске
асады.
- Өзара тең өрнектерді
анықтай.
Саралау
тәсілі «Тапсырма» арқылы іске
асады.
Әр топтын оқушылары маймылды
тамақтандыру барысында өзара мәні бірдей өрнектерді
анықтайды.
Математикалық
диктантты
балалар ламинадка
жазады.
Сергіту сәтін
орындайды
|
ҚБ: « Ою-өрнек» әдісі
арқылы әр топ бір – бірін бағалайды.
Жасыл
ою- Санды өрнектердің нәтижелерін тауып, салыстыра
алса;
Сары
ою-
Санды өрнектердің нәтижелерін
тауып, салыстыруда көмек қажет етсе;
Қызыл
ою- Салыстыруды
түсінбесе
ҚБ: «Ою - өрнек» әдісі
арқылы бағалайды.
Жасыл
ою–
Қандай санды өрнектердің мәні
бірдей , соларды атықтайды.
Сары
ою Тапсырмада қате
кетсе
Қызыл ою
тапсырмада санды өрнек оқып, мәнін тауып, оларды
салыстыруда қиналса
Математикалық
сауаттылықтарын мұғалімнің
бағалауы.
|
Оқулық,
|
10
минут
|
бекіту
|
Д) 4-
тапсырма тақтамен және дәптермен
жұмыс.
Бүгінгі сабақты қорытындылау
мақсатында «Қолғап
»әдісі арқылы балаларды
тексеру.
Санды өрнектер мен әріпті
өрнектерді ажыратып оқиды.
Санды
өрнектер
2+3, 6+4,
10+2,9+3
Әріпті
өрнек
а+3, с+6, 5-в,
х-4
|
Дескриптор: тапсырмаларды
орындайды.
Саралау тәсілі
«Қарқын» арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға: қосымша тапсырмалар ауызша
орындау.
Қарқыны баяу оқушыға қолдау
көрсетіледі.
|
ҚБ: «Жеміс
-жидек» әдісі
Қызыл
алма - тапсырманы дұрыс орындай
алса;
Сары
алмұрт - тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Жапырақ - тапсырманы орындауда
қиналса.
«Қолғап
»әдісі
Шапалақтап
ынталандыру
|
Жұмыс
дәптері
|
2минут
|
Кері
байланыс
|
Кері байланыс «Жетістік
баспалдағы» әдісі арқылы алынады.
-Бүгінгі сабақтан не
үйрендіңдер?
-Сабақтың қай тұсы қызықты
болды?
|
|
1-ші саты сабақты
түсінбесе,2-ші саты орташа деңгейде түсінсе,3-ші саты барлығын
түсінсе.
|
|