Материалдар / Ашық сабақ Санды теңсіздік

Ашық сабақ Санды теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаты Санды теңсіздіктің қасиеттерімен таныстыру және оларды әртүрлі жағдайларда дұрыс жаза білуге, есептеулерде қолдана білуге үйрету.Берілген тақырып бойынша оқушылардың білімін жүйеге келтіру, математикалық тұрғыда сауатты жазып, оқуға дағдыландырып, оқушының зерделі ойын дамыту.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сазды орта мектебі








Ашық сабақ тақырыбы:


«Санды теңсіздіктердің

қасиеттері»


6 сынып
















Пән мұғалімі : Сегизбаева Н.С







2017/18 оқу жылы







Сынып : 6 Пәні : математика Күні: 05.02.2018ж

Сабақ тақырыбы:

Санды теңсіздіктердің қасиеттері

Сабақ мақсаты:

Санды теңсіздіктің қасиеттерімен таныстыру және оларды әртүрлі жағдайларда дұрыс жаза білуге, есептеулерде қолдана білуге үйрету.Берілген тақырып бойынша оқушылардың білімін жүйеге келтіру, математикалық тұрғыда сауатты жазып, оқуға дағдыландырып, оқушының зерделі ойын дамыту. 

Табыс критерийлері:

«Кубизм», «Көршінді тексер», «Болжау» , «Ойлан-бөліс-талқыла», «Миға шабуыл» Рефлексия.


Сабақ түрі , әдісі

Жаңа сабақ .Блум таксаномиясы 


Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

2 мин

Ұйымдастыру. 





/3 мин/ «Қайталау - білім анасы» 


Оқушылармен сәлемдесу, Психологиялық дайындық жасау. 
Оқушылар өз туылған күндері бойынша іс – қимылдар жасайды. 
«Көршіңді тексер» үй жұмысын тексеру: 

Жаңа білімді меңгеруге ынталандыру кезеңі 
Санды теңсіздік дегеніміз не?

Ол қалай жазылады? Санды теңсіздіктің сол жақ бөлігі, оң жақ бөлігі қайсы? а және в сандарының қайсысы үлкен, қайсысы кіші екенін қалай білеміз? Координаталық түзуде үлкен сан кіші санның қай жағында кескінделеді?


Мұғаліммен амандасады. 
Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып, түсініктерін тереңдетеді.


Үй тапсырмасы ( 3 ұпай)


Оқушылар тапсырмаларды орындайды. 

Жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қойыңдар.


Білу. 
/10 мин/ 

«Галерияға саяхат»

Санды теңсіздіктің қасиеттері

1.Егер а саны в санынан үлкен болса, в саны а санынан кіші болады.

Егер a>b болса, онда b<a.

Ереже: Теңсіздіктің оң жақ, сол жақ бөлігінің орындарын ауыстырғанда теңсіздік белгісін өзгерту керек.

2. a>b және b>c болса , онда a>c.

Ереже: Егер а саны b санынан үлкен болса және b саны с санынан үлкен болса, онда а саны с санынан үлкен болады.

3. a+c>b+c

Ереже:Сандытеңсіздіктіңекіжақбөлігіне де бірдейсандықосқаннантеңсіздік өзгермейді.

4. a>b болса, c – оң сан , ac >bc , a:c > b:c

Ереже: Теңсіздіктің екі жағын да бірдей оң санға бөлсек немесе көбейтсек теңсіздік өзгермейді.

5. a>bболса, c – теріс сан,

ac<bc , a:c<b:c

Ереже: Теңсіздіктіңекіжағын да теріссанғакөбейтсекнемесе бөлсек, теңсіздік қарама-қарсыға өзгереді.

6. Егер a>b болса, онда

1/a <1/b

Ереже:Егер а саны в саны

нан үлкен болса, онда оларға кері сандардың таңбасы қарама-қарсыға өзгереді.


Түсіну. 
/8 мин/















Қолдану. 
/7 мин/ 
 

«Ойлан-бөліс-талқыла» әдісі бойынша есептер шығару


Оқулықпен жұмыс


Семантикалық карта

Shape1 шешімдері


теңсіздіктер


Балл саны

x≤3

x≤6

x˂-2

x≤5

x>-1

X+2x>-3

2 балл







7x-8≤5x+2

3 балл







2x+5<x+3

3 балл







5(x-2)≥2x-1

4 балл








5 балл








Талдау. 
/5 мин/ 








Shape2



Сергіту сәті 
/2 мин/ 

Қасиеттер бойынша теңсіздік құрастыр.

Арам , қатыгез, мейірімді , адал, ақкөңіл , сыпайы , зұлым , жалқау , еріншек , ибалы , 

жинақтау. 
/7 мин/ 







Тест тапсырмасы

Бөлшекті салыстыр: 

B. C. 

25>20 болса, осы сандарға кері сандардың қайсысы үлкен?

А.   B.  C. 

3. Сандарды салыстыр: 

А.  B.  C.

4. Қате тұжырымды көрсет, егер m>n болса.

А.   B.   C. 

Жауаптары:

1 – A (1 ұпай )

2 – B ( 1 ұпай )

3 – B (1 ұпай)

4 – C (1 ұпай)

Бағалау. 
/2 мин/ 



Үй тапсырмасы
/1 мин/


Рефлекция 
/2 мин/ 

тапсырма – «5» 
тапсырма – «4» 
тапсырма – «3»



959; № 960. 
Үй тапсырмасын күнделікке жазады. 



• Кім өз жұмысына қанағаттанды? 
• Не қиын болды? 
• Бұл қиындықты жеңу үшін не істеу керек? 
• Өзіңізді не үшін мадақтайсыз? Оқушылар өз пікірлерін еркін білдіреді



ЖИ арқылы жасау
21 Қараша 2018
801
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі