Мұғалім: Төкенова Ұ.
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Керекті жабдықтар
|
2
минут
|
Топқа бөлу
|
Қорапшадағы сөздерді таңдап алу арқылы 4 топқа
бөлінеді:
1-топ Арифметика
2-топ Дәреже
3-топ Түбір
4-топ Логарифм
|
Қорапша, сөздер
|
2 минут
|
Жағымды психологиялық ахуал
орнату
|
Әр топ өз топтарының аттары бойынша түсінік
береді:
1-топ арифметикадағы 4
амал
2-топ дәреже- бесінші
амал
3-топ түбір шығару- алтыншы
амал
4-топ логарифм -жетінші
амал
Әр топ келесі топқа топтарының бас
әрпінен басталатын сөздермен сәттілік
тілейді.
|
|
1 минут
|
Оқушының
аты-жөні
|
«Т»
кестесі
|
«Ойлан,
тап!»
|
Оқулық-пен
жұмыс
|
«Мозайка»
әдісі
|
Үй
тапсыр-масы
|
ҰБТ-ға
дайын-дық
тесті
|
Қорытын-ды
баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БАҒАЛАУ
«Крестик- нөлдік» әдісі
5-6 Х –
“5”
3-4 Х –
“4”
2 Х –
“3”
|
Оқушыларды бағалаудың «Крестик-нөлдік» әдісімен
таныстыру:
Топ басшылар әрбір дұрыс жауап
берілген тапсырмаға «Х» белгісімен, орындалмаған тапсырмаға «О»
белгісімен кестені толтырып отырады. Сабақ соңында оқушылар сол
бойынша бағаланады.
|
АКТ, слайд,
бағалау парақшалары,
маркер
|
2 мин
|
Ой қозғау
Тақырып бойынша тірек сұрақтарын
қою:
1.Логарифмді табу дегеніміз
не?
2.а негізі бойынша в оң санының логарифмі деп
нені айтамыз?
3.Негізгі логарифмдік тепе-теңдік
қандай?
4.Натурал логарифм дегеніміз
не?
5.Ондық логарифм дегеніміз
не?
|
Әр топтан оқушылар сұраққа жауап береді,
толықтырады, ортақ ой қалыптастырады.
|
АКТ,
слайд
|
3 минут
|
«Т» кестесі арқылы формулаларды
сәйкестендіреді,логарифмнің қасиеттерін
қайталайды.
|
Әр топтан оқушылар шығып, логарифмнің
қасиеттерінің ережесін айтады және
сәйкестендіреді
|
АКТ, слайд,
Флипчарт, маркер
|
5 минут
|
«Математикалық
диктант» Ауызша тапсырмалар
орындау
-
log1616= 1
2)
log0,20,04=
2
3)
4)
5)
6)
log231= 0
7)
8)
log2015 1=
0
9) log2 32 =
5
|
Оқушылар тапсырмаларды
ауызша орындап, сәйкес әріптерді табу арқылы логарифмді алғаш
өзінің 1614 жылы «Логарифм канонын суреттеу» атты еңбегінде
көрсеткен ғалым Джон Непердің атын келтіріп
шығарады.
|
АКТ
слайд
|
10 мин
|
Оқулықпен жұмыс
№
203, 204, 206 және 209, 211
есептердің тақтары
№203
Ондық логарифмді есептеңдер:
-
lg10000=
-
lg0,1=
-
lg0,0001=
-
lg =
№204
Натурал логарифмді есептеңдер:
-
=
-
lne=
-
ln =
-
ln(lg10)=
№206
Есептеңдер:
1)
2)
3)
4)
|
Логарифм және оның қасиеттеріне арналған
формулар арқылы есептерді тақтада шығарады, оның шығарылу жолын
түсіндіреді.
|
Оқулық
11-сынып
Алгебра және анализ
бастамалары
авторлары:
З.Жұмағұлова, А. Абдиев,
В. Корчевский
«Мектеп» баспасы
2015ж
|
9
мин
|
«Мозайка» тәсілі
Деңгейлік
тапсырмалар
1-топ
1)
2)
3)
2-топ
1)
2)
3)
3-
топ
1)
2)
3)
4-топ
1)
2 )
3)
|
Әр топ пазлдардағы деңгейлік тапсырмаларын
орындап, геометриялық фигуралар құрастырады:
1-топ Куб
2-топ Цилиндр
3-топ Конус
4-топ Пирамида
|
Пазлдар,
деңгейлік тапсырмалар
|
4
мин
|
Үй тапсырмасын тексеру
Шығармашылық
жұмыс
|
1.Дәптерлерін тексеру
2.Оқушылардың дайындаған жұмыстарымен
танысу
1-топ Логарифмді ехселде
есептеу
2-топ.Логарифмді инженерлік калькуляторда
есептеу
3-топ Логарифмдік сызғыш
4-топ Ондық логарифмдердің
мантиссалары
|
АКТ, инженерлік
калькулятор, логарифмдік сызғыш,
Төрт таңбалы сандардың математикалық кестесі
авт.Брадис
|
5 минут
|
ҰБТ ге
дайындық. Тестке
шолу.
|
Тақырыпқа сай тест кітапшаларындағы есептерге
шолу жасау, ұқсастығын, айырмашылығын ажырату, ұқсас есептерді
тақтада орындау
|
тест кітапшалары
|
2
мин
|
Рефлексия «Кір жаятын
сым» әдісі
Үйге:№207,208,210
есептер
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен
тұжырымдарына байланысты кері байланыс жазып, «Кір жаятын сым»ға
рет-ретімен жабыстырады
|
«Кір жаятын сым» банер,
Стикер,
Бағалау парағы
|