Материалдар / Ашық сабақ Санның логарифмі. Логарифмнің қасиеттеріне есептер шығару

Ашық сабақ Санның логарифмі. Логарифмнің қасиеттеріне есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне
Авторы:
10 Қараша 2018
1590
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сыныбы: 11 «Г» Пәні: __алгебра Мерзімі: 22.12.15ж

Мұғалім: Төкенова Ұ.

Сабақ тақырыбы:

Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе-теңдік. Логарифмнің қасиеттері тақырыбына есептер шығару

Сабақ мақсаты:

Білімділік:Логарифмнің қасиеттерін қайталау және логарифмге берілген есептерді шығару дағдыларын қалыптастыру : Дамытушылық: Оқушылардың алгебра пәні бойынша түсініктерін кеңейту, есеп шығару қабілетін дамыту. Ой-өрісін кеңейту.

Тәрбиелілік: Оқушыларды алған білімдерін өмірде пайдалана алуға тәрбиелеу.


Табыс критерийлері:

  • Логарифмнің ондық, натурал түрлерін ажырата біледі;

  • Логарифмге байланысты есептерді шығара алады.

  • Логарифмдік өрнектерді түрлендіре алады

Сабақ түрі:

Дағды мен білікті машықтандыру сабағы


Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар

2 минут

Топқа бөлу

Қорапшадағы сөздерді таңдап алу арқылы 4 топқа бөлінеді:

1-топ Арифметика

2-топ Дәреже

3-топ Түбір

4-топ Логарифм

Қорапша, сөздер

2 минут




Жағымды психологиялық ахуал орнату













Әр топ өз топтарының аттары бойынша түсінік береді:

1-топ арифметикадағы 4 амал

2-топ дәреже- бесінші амал

3-топ түбір шығару- алтыншы амал

4-топ логарифм -жетінші амал

Әр топ келесі топқа топтарының бас әрпінен басталатын сөздермен сәттілік тілейді.


1 минут

Оқушының аты-жөні

«Т» кестесі

«Ойлан, тап!»

Оқулық-пен жұмыс

«Мозайка»

әдісі

Үй тапсыр-масы

ҰБТ-ға дайын-дық тесті

Қорытын-ды баға

























































БАҒАЛАУ «Крестик- нөлдік» әдісі


5-6 Х – “5”

3-4 Х – “4”

2 Х – “3”


Оқушыларды бағалаудың «Крестик-нөлдік» әдісімен таныстыру:

Топ басшылар әрбір дұрыс жауап берілген тапсырмаға «Х» белгісімен, орындалмаған тапсырмаға «О» белгісімен кестені толтырып отырады. Сабақ соңында оқушылар сол бойынша бағаланады.


АКТ, слайд,

бағалау парақшалары,

маркер

2 мин

Ой қозғау

Тақырып бойынша тірек сұрақтарын қою:

1.Логарифмді табу дегеніміз не?

2.а негізі бойынша в оң санының логарифмі деп нені айтамыз?

3.Негізгі логарифмдік тепе-теңдік қандай?

4.Натурал логарифм дегеніміз не?

5.Ондық логарифм дегеніміз не?

Әр топтан оқушылар сұраққа жауап береді, толықтырады, ортақ ой қалыптастырады.

АКТ,

слайд

3 минут

«Т» кестесі арқылы формулаларды сәйкестендіреді,логарифмнің қасиеттерін қайталайды.













Әр топтан оқушылар шығып, логарифмнің қасиеттерінің ережесін айтады және сәйкестендіреді


АКТ, слайд,

Флипчарт, маркер

5 минут

«Математикалық диктант» Ауызша тапсырмалар орындау


  1. log1616= 1

2) log0,20,04= 2

3)

4)

5)


6) log231= 0

7)

8) log2015 1= 0

9) log2 32 = 5


Оқушылар тапсырмаларды ауызша орындап, сәйкес әріптерді табу арқылы логарифмді алғаш өзінің 1614 жылы «Логарифм канонын суреттеу» атты еңбегінде көрсеткен ғалым Джон Непердің атын келтіріп шығарады.


АКТ

слайд

10 мин

Оқулықпен жұмыс

203, 204, 206 және 209, 211 есептердің тақтары


203 Ондық логарифмді есептеңдер:

  1. lg10000=

  2. lg0,1=

  3. lg0,0001=

  4. lg =

204 Натурал логарифмді есептеңдер:

  1. =

  2. lne=

  3. ln =

  4. ln(lg10)=

206 Есептеңдер:

1)

2)

3)

4)

Логарифм және оның қасиеттеріне арналған формулар арқылы есептерді тақтада шығарады, оның шығарылу жолын түсіндіреді.

Оқулық

11-сынып

Алгебра және анализ бастамалары

авторлары:

З.Жұмағұлова, А. Абдиев,

В. Корчевский

«Мектеп» баспасы

2015ж

9 мин

«Мозайка» тәсілі

Деңгейлік тапсырмалар

1-топ


1)


2)


3)



2-топ


1)


2)


3)


3- топ

1)


2)


3)



4-топ


1)


2 )


3)


Әр топ пазлдардағы деңгейлік тапсырмаларын орындап, геометриялық фигуралар құрастырады:


1-топ Куб

2-топ Цилиндр

3-топ Конус

4-топ Пирамида


Пазлдар,

деңгейлік тапсырмалар

4 мин

Үй тапсырмасын тексеру

Шығармашылық жұмыс


1.Дәптерлерін тексеру

2.Оқушылардың дайындаған жұмыстарымен танысу

1-топ Логарифмді ехселде есептеу

2-топ.Логарифмді инженерлік калькуляторда есептеу

3-топ Логарифмдік сызғыш

4-топ Ондық логарифмдердің мантиссалары

АКТ, инженерлік калькулятор, логарифмдік сызғыш,

Төрт таңбалы сандардың математикалық кестесі авт.Брадис

5 минут

ҰБТ ге дайындық. Тестке шолу.


Тақырыпқа сай тест кітапшаларындағы есептерге шолу жасау, ұқсастығын, айырмашылығын ажырату, ұқсас есептерді тақтада орындау


тест кітапшалары

2 мин



Рефлексия «Кір жаятын сым» әдісі


Үйге:№207,208,210 есептер


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жазып, «Кір жаятын сым»ға рет-ретімен жабыстырады

«Кір жаятын сым» банер,

Стикер,

Бағалау парағы



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі