Өткен білімді еске
түсіру
|
Өткен сабақты еске түсіру үшін
оқушыларға тақтамен жұмыс ұсынылады.
|
Оқушылар өткен сабақта өткен
«Жарықшақты қол гранаталары» тақырыбын
пысықтайды.
Дескриптор:
|
Кестені толтыруға шыққан
оқушылар бағаланады.
|
Маркер тақтасы, маркерлер,
кітап
|
Жаңа
білім
|
« Сап және оның элементтері. Саптық тұрыс»
тақырыбын оқытушы
таныстырады.
Сабақтың
мақсатын,критерийін,ба
ғалау тәсілін
айтамын.
Таныстырылымдар көмегімен сап және оның
түрлері, саптық тұрыс туралы жалпы мәлімет
береді.
Қарастырылатын
тақырыптар:
-
Сап және оның
элементтері.
-
Алдын ала
берілетін және орындалатын
командалар.
-
Әскери
қызметшінің сапқа тұру алдындағы және саптағы
міндеттері.
-
Саптық
қалып.
-
«САПҚА ТҰР»,
«ТҮЗЕЛ», «ТІК ТҰР», «ЕРКІН ТҰР», «РЕТТЕЛ», «ТОҚТАТ», «Бас
киімді-ШЕШ», «Бас киімді-Ки» командаларын
орындау.
Тірек
сөздер:
Түсініктеме:
Сап- әскери
қызметшілердің,бөлімшелер мен бөлімдердің жаяу тәртіпте және
машиналарда бірлесіп іс-қимыл жасауы үшін Жарғымен белгіленетін
орналасуы.
Қатар- әскери
қызметшілер бір сызық бойына, бірі екіншісінің қасына, белгіленген
аралықтарда орналасатын сап.
Аралық-
маңдайшеп бойынша әскери қызметшілер , бөлімшелер мен бөлімдер
арасындағы қашықтық.
Арақашықтық-сап
тереңдігі бойымен әскери қызметшілер (машиналар), бөлімшелер мен
бөлімдер арасындағы қашықтық.
Саптық
қалып- саптық
дайындықтың негізгі элементі.
Саптық қалып «САПҚА ТҰР» және «ТІК ТҰР»
командалары бойынша қабылданады.
Тәжірибе
алаңы. Жаттығуларды оқушыларға орындатады. Мұғалім
оқушылардың әрекеттерін бақылайды, қателіктерін көрсетіп, барлық
оқушылардан бұйрықты дұрыс орындауын талап
етеді.
|
Оқушылар жаңа тақырыпқа
байланысты өз ойларын айтып,тақырыпты
анықтайды
-
Оқушылар мәліметті
тыңдайды
-Дәптерге
жазады
-Кітаппен
жұмыс
1.
2.
3.
4.
5.
Оқушылар мұғалім айтқан
жаттығуларды орындайды.
|
Белсене қатысып отырған
оқушылар мадақталады.
Жаттығу жұмыстарын белсене
орындаған оқушыға жоғары ұпай қойылады.
|
Кітап,дәптер,
АКТ,слайд,кесте
94-100
бет
|
Бекіту
|
«Сөзжұмбақ»
|
.Оқущылар сабақ бойы айтылған
мәліметтер негізінде сөзжұмбақты дискіден
шешеді.
Сөзжұмбақ дұрыс шешілсе, сап
тереңдігі бойынша әскери қызметшілер (машиналар), бөлімшелер мен
бөлімдер арасындағы қашықтықтың жауабы
«АРАҚАШЫҚТЫҚ» СӨЗІ
шығады.
|
Сабаққа белсене қатысқан
оқушыларға мадақталады.
|
Оқулық-дискі
|
Кері
байланыс
|
«Рефлексия»
«Эмоциялық күйді
бағалау»
-шаршадым
-ұқпадым
-материалды
ұқтым
-шабытқа
кенелдім
-тырыстым
-шаршаған
жоқпын
-менің қолымнан
келді
Бағалау.
Сабаққа қатысқан оқушыларды
бағалаймын
Үй
тапсырмасы.
94-100 бет конспект
жасау
|
Оқушылар ұсынылған
нұсқалардың ішінен сабақтан алған көңіл күйге байланысты біреуін
таңдайды.
Оқушылар сабаққа қатысқандары
бойынша бағаларын тыңдайды.
Күнделікке үй тапсырмаларын
жазып алады.
|
|
Рефлексия парағы,
күнделік
|