Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір
оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу
материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере
отырып әзірлеуді қамтуы
мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият
теориясы).
Уақытты тиімді пайдалана
отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға
болады.
Сабақ барысында смарт оқу
мақсатты негізге ала отырып Барлығы: Дүниежүзілік шаруашылықтың
байырғы факторларын біледі
Көпшілігі: Дүниежүзілік
шаруашылықтың салаларының заманауи орналасу факторларын атай
алады
Кейбір:Дүниежүзілік
шаруашылықтың салаларының заманауи дамуына әсер ететін факторларға
баға береді деген мақсатты қоя отырып оқушылардың білімді
меңгеруіне белсенді әдістерді қолданып,мақсатқа жетелеймін.Сабақ
басында сиқырлы таяқшаға жазылған терминдерге түсініктеме
беріп,көрсетілім көрген соң кластер әдісі арқылы тақырып мәнін
ашады.Сабақ соңында «өрмекші торы»әдісін пайдалану арқылы
шаруашылыққа әсер ететін заманауи факторлардың түрлерін
модельдейді
|
Сабақ барысында тақырыпты
игеру деңгейі мен нақты жауаптарын,дәлелдерін айқындап
мадақтаймын.Үй тапсырмасын «1+1»әдісі арқылы бағалаймын.1
тапсырмамда «Білгемін.Білдім.Білгім келеді» әдісі арқылы жұптық
жұмысты бағалаймын.2 тапсырмамды «Төрт сөйлем»әдісі арқылы топтық
жұмысқа баға береді.Сабақ соңында «Қиын,қызық,құнды» арқылы
оқушылардан кері байланыс аламын деп
жоспарладым.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары
мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
Сабақ барысында оқушылардың
көңіл күйлеріне назар аудара отырып,қауіпсіздік ережелерінің
сақталуын қамтамасыз етемін.
|