Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар 3

    Пән: Сауат ашу


    Сынып: 1

    Мектеп: № 25 Т.Рысқұлов атындағы мектеп-гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні : Амирбекова Ш.Б

    Сабақтың тақырыбы: Дауысты

    және дауыссыз дыбыстар

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

    1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Оқиды сөздегі дыбыс түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады және дұрыс дыбыстайды.
    Оқушылардың көпшілігі: Оқиды сөздегі дыбыс түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады және дұрыс дыбыстайды.Сөйлем,мәтін, буын туралы ұғымдарды түсінеді.Сөйлемдерді жазады.
    Кейбір оқушылар:Сөздегі дыбыс түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады және дұрыс дыбыстайды.Сөйлем,мәтін, буын туралы ұғымдарды түсінеді.Сөйлемдерді жазады. Мәтін мазмұнын айтады,сөздердің дыбыстық, талдау-жинақтау дағдыларын біледі.

    Бағалау кркитерийлері

    Мәтіндерді түсініп оқу, сөздердегі дыбыстарды талдау.

    Дыбыс түрлерін ажырату, дауысты, дауыссыз және жуан жіңішке дауыстыларды білу.

    Сөздік қор


    Дауысты және дауыссыз дыбыстар

    Құндылықтарды дарыту


    жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет-сапаларды жетілдіру.


    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану, дүниетану

    АКТқолданудағдысы (сабақтақолданылатынболсакөрсетіңіз)

    • Іздену, тұжырым жасау, ойын жинақтау

    Алдыңғы меңгерілген білім


    шағын әңгімелер мен өлеңдерді оқиды және жаза алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныптағы ахуалды қалыптастыру

    “Жүректен жүрекке” оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.

    Дәнді дақылдар арқылы топқа біріктіру.

    Бидай. Арпа. Сұлы

    Өткенді пысықтау "Кубизм”әдісі


    Арпа,бидай сұлы суреттері



    кубик

    Сабақ ортасы


    1- тапсырма «Ой қозғау» Сұраққа жауап


    Дастарқанға не қоямыз?

    Бидайдан не жасалады?


    Дескриптор:

    Дастарқанға қойылатын тағамдарды айтады

    Бидайдан не жасалатынын айтады


    ҚБ «Жарайсың», «Керемет», «Тамаша»


    2-тапсырма Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс


    “Жалғастыр” тізбектей оқу әдісі


    Оқушылар мәтінді түсініп оқу.

    Сендер қалай ойлайсыңдар? сұрағына жауап беру


    Дескриптор:

    Мәтінді қатесіз оқиды

    Мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұраққа

    жауап береді,өз ойларын айтады.


    ҚБ Бағдаршам арқылы бағалау


    3-тапсырма Жұптық жұмыс “Үндемес”ойыны


    Нан, бала, қасиетті сөздеріндегі дыбыстардың қайсысы дауысты, қайсысы дауыссыз екенін фишка арқылы көрсетеді.

    Қызыл - дауысты

    Көк- дауыссыз


    Дескриптор:

    Нан, бала, қасиетті деген сөздердегі дыбыстырдың қайсысы дауысты ,қайсысы дауыссыз екенін ажыратып көрсетеді


    ҚББасбармақ арқылы


    4- тапсырма Топтық жұмыс“Топтастыру”


    Кеспе әріптердің қайсысы дауысты, қайсысы дауыссыз екенін тиісті орнына қой.

    “ ә,в,н,к,ы, о,з, р, м, т, е,и”


    “Дауысты” “Дауыссыз”


    Дескриптор:

    Дыбыстарды тиісті орнына қойып топтастырады

    Жаңа ақпаратпен салыстырады.


    ҚБ «Сиқырлы сөздер»


    Сергіту сәті



    2-жаттығу Дәптермен жұмыс


    Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жазу.

    Бірінші сөйлемдегі сөздерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажырату.(дауыстыны бір сызықпен, дауыссызды екі сызықпен сызу)


    Дескриптор:

    Бірінші сөйлемдегі сөздерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажыратады.

    Дауыстыны бір сызықпен, дауыссызды екі сызықпен сызады.


    ҚБ Жұлдызшалар арқылы


    3- жаттығу Дәптермен жұмыс “Кім тапқыр”

    Сөйлемді суретпен сәйкестендіру. Сөздердегі дыбыстарды ажыратып, астын сызу.



    Табаға салып жапқаным не? ( құрт )

    Кілегей шайқап алғаным не? ( нан )

    Сөреге кептіріп жайғаным не? ( май )


    Дескриптор:

    Сөйлемді суретпен сәйкестендіреді

    Сөздегі дыбыс санын анықтайды

    Сөздердегі дыбыстарды ажыратып астын сызады.



    ҚБ Смайлйктер

    5- тапсырма “Ойлан тап” Топтық жұмыс

    Жасырынған әріптерден басталатын тағам атауларын табыңдар.


    ТНК ТБ

    (тандыр нан,нарын,кілегей, ботқа, тары ботқасы)

    Дескриптор:

    Жасырынған әріптерден басталатын тағам атауларын тауып айтады.


    ҚБ Қошеметтеу


    4- жаттығу Өзіндік жұмыс “Кім жылдам”

    Өлеңді жатқа жазу, мағынасын түсіну.


    Есіңде болсын, балам,

    Нан-қастерлі тағам.


    Дескриптор:


    Өлеңді жатқа, қатесіз жазады.

    Өлеңнін мағынасын өз сөзімен айтады


    ҚБ Мадақтау арқылы






























    Бағдаршам







    Көк, қызыл фишкалар

















    Кеспе әріптер

    Сабақтың

    соңы

    Кері байланыс “ТТТ” әдісі


    “Түсіндім” “Түсінгім келеді” “Түсінбедім”




    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    1-тапсырма «Ой қозғау» Сұраққа жауап

    Дастарқанға қойылатын тағамдарды

    айтады және бидайдан не жасалатынын әңгімелейді.


    2-тапсырма Топтық жұмыс Оқушылар мәтінді түсініп оқып

    Сендер қалай ойлайсыңдар? сұрағына жауап береді


    3-тапсырма Жұптық жұмыс “Үндемес”ойыны

    арқылы дыбыстарды дауысты,дауыссыз екенін көрсетеді.


    4- тапсырма Топтық жұмыс “Топтастыру”

    арқылы дыбыстарды топтастырады.


    2-жаттығу Дәптермен жұмыс

    сөйлемдегі сөздерді дыбыстық талдау жасайды.

    3-жаттығу Дәптермен жұмыс

    “Кім тапқыр”

    Сөйлемді суретпен сәйкестендіреді.Сөздердегі дыбыстарды ажыратып астын сызады.

    5- тапсырма “Ойлан тап” Топтық жұмыс

    Жасырынған әріптерден басталатын тағам атауларын табады


    4- жаттығу Өзіндік жұмыс “Кім жылдам”

    Өлеңді жатқа жазады, мағынасын айтып береді.










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Амирбекова Шарипа Базарбековна
    03 Наурыз 2019
    6973
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Сауат ашу 1 сынып Дауысты және дауыссыз дыбыстар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Сауат ашу 1 сынып Дауысты және дауыссыз дыбыстар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сөздегі дыбыс түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады және дұрыс дыбыстайды.Сөйлем,мәтін, буын туралы ұғымдарды түсінеді.Сөйлемдерді жазады. Мәтін мазмұнын айтады,сөздердің дыбыстық, талдау-жинақтау дағдыларын біледі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар 3

    Пән: Сауат ашу


    Сынып: 1

    Мектеп: № 25 Т.Рысқұлов атындағы мектеп-гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні : Амирбекова Ш.Б

    Сабақтың тақырыбы: Дауысты

    және дауыссыз дыбыстар

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

    1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Оқиды сөздегі дыбыс түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады және дұрыс дыбыстайды.
    Оқушылардың көпшілігі: Оқиды сөздегі дыбыс түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады және дұрыс дыбыстайды.Сөйлем,мәтін, буын туралы ұғымдарды түсінеді.Сөйлемдерді жазады.
    Кейбір оқушылар:Сөздегі дыбыс түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады және дұрыс дыбыстайды.Сөйлем,мәтін, буын туралы ұғымдарды түсінеді.Сөйлемдерді жазады. Мәтін мазмұнын айтады,сөздердің дыбыстық, талдау-жинақтау дағдыларын біледі.

    Бағалау кркитерийлері

    Мәтіндерді түсініп оқу, сөздердегі дыбыстарды талдау.

    Дыбыс түрлерін ажырату, дауысты, дауыссыз және жуан жіңішке дауыстыларды білу.

    Сөздік қор


    Дауысты және дауыссыз дыбыстар

    Құндылықтарды дарыту


    жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет-сапаларды жетілдіру.


    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану, дүниетану

    АКТқолданудағдысы (сабақтақолданылатынболсакөрсетіңіз)

    • Іздену, тұжырым жасау, ойын жинақтау

    Алдыңғы меңгерілген білім


    шағын әңгімелер мен өлеңдерді оқиды және жаза алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныптағы ахуалды қалыптастыру

    “Жүректен жүрекке” оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.

    Дәнді дақылдар арқылы топқа біріктіру.

    Бидай. Арпа. Сұлы

    Өткенді пысықтау "Кубизм”әдісі


    Арпа,бидай сұлы суреттері



    кубик

    Сабақ ортасы


    1- тапсырма «Ой қозғау» Сұраққа жауап


    Дастарқанға не қоямыз?

    Бидайдан не жасалады?


    Дескриптор:

    Дастарқанға қойылатын тағамдарды айтады

    Бидайдан не жасалатынын айтады


    ҚБ «Жарайсың», «Керемет», «Тамаша»


    2-тапсырма Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс


    “Жалғастыр” тізбектей оқу әдісі


    Оқушылар мәтінді түсініп оқу.

    Сендер қалай ойлайсыңдар? сұрағына жауап беру


    Дескриптор:

    Мәтінді қатесіз оқиды

    Мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұраққа

    жауап береді,өз ойларын айтады.


    ҚБ Бағдаршам арқылы бағалау


    3-тапсырма Жұптық жұмыс “Үндемес”ойыны


    Нан, бала, қасиетті сөздеріндегі дыбыстардың қайсысы дауысты, қайсысы дауыссыз екенін фишка арқылы көрсетеді.

    Қызыл - дауысты

    Көк- дауыссыз


    Дескриптор:

    Нан, бала, қасиетті деген сөздердегі дыбыстырдың қайсысы дауысты ,қайсысы дауыссыз екенін ажыратып көрсетеді


    ҚББасбармақ арқылы


    4- тапсырма Топтық жұмыс“Топтастыру”


    Кеспе әріптердің қайсысы дауысты, қайсысы дауыссыз екенін тиісті орнына қой.

    “ ә,в,н,к,ы, о,з, р, м, т, е,и”


    “Дауысты” “Дауыссыз”


    Дескриптор:

    Дыбыстарды тиісті орнына қойып топтастырады

    Жаңа ақпаратпен салыстырады.


    ҚБ «Сиқырлы сөздер»


    Сергіту сәті



    2-жаттығу Дәптермен жұмыс


    Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жазу.

    Бірінші сөйлемдегі сөздерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажырату.(дауыстыны бір сызықпен, дауыссызды екі сызықпен сызу)


    Дескриптор:

    Бірінші сөйлемдегі сөздерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажыратады.

    Дауыстыны бір сызықпен, дауыссызды екі сызықпен сызады.


    ҚБ Жұлдызшалар арқылы


    3- жаттығу Дәптермен жұмыс “Кім тапқыр”

    Сөйлемді суретпен сәйкестендіру. Сөздердегі дыбыстарды ажыратып, астын сызу.



    Табаға салып жапқаным не? ( құрт )

    Кілегей шайқап алғаным не? ( нан )

    Сөреге кептіріп жайғаным не? ( май )


    Дескриптор:

    Сөйлемді суретпен сәйкестендіреді

    Сөздегі дыбыс санын анықтайды

    Сөздердегі дыбыстарды ажыратып астын сызады.



    ҚБ Смайлйктер

    5- тапсырма “Ойлан тап” Топтық жұмыс

    Жасырынған әріптерден басталатын тағам атауларын табыңдар.


    ТНК ТБ

    (тандыр нан,нарын,кілегей, ботқа, тары ботқасы)

    Дескриптор:

    Жасырынған әріптерден басталатын тағам атауларын тауып айтады.


    ҚБ Қошеметтеу


    4- жаттығу Өзіндік жұмыс “Кім жылдам”

    Өлеңді жатқа жазу, мағынасын түсіну.


    Есіңде болсын, балам,

    Нан-қастерлі тағам.


    Дескриптор:


    Өлеңді жатқа, қатесіз жазады.

    Өлеңнін мағынасын өз сөзімен айтады


    ҚБ Мадақтау арқылы






























    Бағдаршам







    Көк, қызыл фишкалар

















    Кеспе әріптер

    Сабақтың

    соңы

    Кері байланыс “ТТТ” әдісі


    “Түсіндім” “Түсінгім келеді” “Түсінбедім”




    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    1-тапсырма «Ой қозғау» Сұраққа жауап

    Дастарқанға қойылатын тағамдарды

    айтады және бидайдан не жасалатынын әңгімелейді.


    2-тапсырма Топтық жұмыс Оқушылар мәтінді түсініп оқып

    Сендер қалай ойлайсыңдар? сұрағына жауап береді


    3-тапсырма Жұптық жұмыс “Үндемес”ойыны

    арқылы дыбыстарды дауысты,дауыссыз екенін көрсетеді.


    4- тапсырма Топтық жұмыс “Топтастыру”

    арқылы дыбыстарды топтастырады.


    2-жаттығу Дәптермен жұмыс

    сөйлемдегі сөздерді дыбыстық талдау жасайды.

    3-жаттығу Дәптермен жұмыс

    “Кім тапқыр”

    Сөйлемді суретпен сәйкестендіреді.Сөздердегі дыбыстарды ажыратып астын сызады.

    5- тапсырма “Ойлан тап” Топтық жұмыс

    Жасырынған әріптерден басталатын тағам атауларын табады


    4- жаттығу Өзіндік жұмыс “Кім жылдам”

    Өлеңді жатқа жазады, мағынасын айтып береді.










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    03.03.2019
    6973
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Амирбекова Шарипа Базарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации