1- тапсырма «Ой қозғау»
Сұраққа жауап
Дастарқанға не қоямыз?
Бидайдан не жасалады?
Дескриптор:
Дастарқанға қойылатын тағамдарды
айтады
Бидайдан не жасалатынын айтады
ҚБ
«Жарайсың», «Керемет», «Тамаша»
2-тапсырма Оқулықпен жұмыс
Топтық
жұмыс
“Жалғастыр” тізбектей оқу
әдісі
Оқушылар мәтінді түсініп оқу.
Сендер қалай ойлайсыңдар?
сұрағына жауап беру
Дескриптор:
Мәтінді қатесіз оқиды
Мәтіннің мазмұны бойынша
қойылған сұраққа
жауап
береді,өз ойларын
айтады.
ҚБ Бағдаршам арқылы
бағалау
3-тапсырма Жұптық жұмыс
“Үндемес”ойыны
Нан, бала,
қасиетті сөздеріндегі дыбыстардың
қайсысы дауысты, қайсысы дауыссыз екенін фишка арқылы
көрсетеді.
Қызыл -
дауысты
Көк-
дауыссыз
Дескриптор:
Нан, бала,
қасиетті деген сөздердегі дыбыстырдың
қайсысы дауысты ,қайсысы дауыссыз екенін ажыратып
көрсетеді
ҚББасбармақ
арқылы
4-
тапсырма Топтық
жұмыс“Топтастыру”
Кеспе әріптердің қайсысы
дауысты, қайсысы дауыссыз екенін тиісті орнына
қой.
“ ә,в,н,к,ы, о,з, р, м, т, е,и”
“Дауысты” “Дауыссыз”
Дескриптор:
Дыбыстарды тиісті орнына қойып
топтастырады
Жаңа ақпаратпен салыстырады.
ҚБ
«Сиқырлы
сөздер»
Сергіту сәті
2-жаттығу Дәптермен
жұмыс
Сөйлемдерді қатесіз көшіріп
жазу.
Бірінші сөйлемдегі сөздерді
дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажырату.(дауыстыны бір сызықпен,
дауыссызды екі сызықпен сызу)
Дескриптор:
Бірінші сөйлемдегі сөздерді дауысты, дауыссыз
дыбыстарға ажыратады.
Дауыстыны бір сызықпен, дауыссызды екі сызықпен
сызады.
ҚБ
Жұлдызшалар
арқылы
3- жаттығу Дәптермен жұмыс
“Кім тапқыр”
Сөйлемді суретпен
сәйкестендіру. Сөздердегі дыбыстарды
ажыратып, астын сызу.
Табаға салып жапқаным
не? ( құрт
)
Кілегей шайқап алғаным не? ( нан
)
Сөреге кептіріп жайғаным не? ( май
)
Дескриптор:
Сөйлемді суретпен
сәйкестендіреді
Сөздегі дыбыс санын анықтайды
Сөздердегі дыбыстарды ажыратып астын
сызады.
ҚБ Смайлйктер
5-
тапсырма “Ойлан тап” Топтық
жұмыс
Жасырынған әріптерден
басталатын тағам атауларын табыңдар.
ТНК
ТБ
(тандыр нан,нарын,кілегей,
ботқа, тары ботқасы)
Дескриптор:
Жасырынған әріптерден басталатын тағам атауларын
тауып айтады.
ҚБ
Қошеметтеу
4-
жаттығу Өзіндік жұмыс “Кім
жылдам”
Өлеңді жатқа жазу, мағынасын
түсіну.
Есіңде болсын, балам,
Нан-қастерлі
тағам.
Дескриптор:
Өлеңді жатқа, қатесіз жазады.
Өлеңнін мағынасын өз сөзімен
айтады
ҚБ
Мадақтау
арқылы
|