Материалдар / Ашық сабақ. Сауат ашу. Әә дыбысы мен әрпі

Ашық сабақ. Сауат ашу. Әә дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман мен студенттерге кқмекші қүрал бола алады. Қмж құрап жазуға үлгі бола алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
348
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Күні: 10.04.2018жСынып: 1 «в»Пәні: сауат ашу Мектеп: №158Мұғалімі:Алмаханова. К.А.
Сабақтың тақырыбыМектеп асханасы.Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдану.1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады : Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдана аладыОқушылардың басым бөлігі :Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстайды.Кейбір оқушылар . Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжай алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысМатематика. көркем еңбек, дүниетану.
АКТ қолдану дағдыларывидеоролик , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікАсхана-столовая. Аспазшы –повар.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минут









































Үй тапсырмасын сұрау.7 минут
Сәлемдесу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру. Күн жарығын алақанға саламын,Жүрегіме басып ұстай қаламын.Әрі ізгі, әрі жарық, мейірімді.Болып кетер сонда дереу жан – жағым. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

ТОПҚА ТОПТАСТЫРУ.
  • ТОП ЫДЫСТАР
  • ТОП СУСЫНДАР
  • ТОП КӨГӨНІСТЕР
  • ТОП ЖЕМІСТЕР




  • Өлеңді мәнерлеп оқу .






    Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін күн бейнесін жасай тұрып , бүгінгі күнге сәттілік айту













    СУРЕТТЕР АРҚЫЛЫ ТОПТАСТЫРУ









    Жеке жұмыс түрі.Бағдаршаммен бағалау
    Видеоролик көрсету

    Сабақтың ортасы

    20минут



    Мектеп асханасын видеороликпен көрсету және

    1-жаттығуМәтінді түсініп оқы Аспазшы сәбіз, орамжапырақ, картоп, қызанақты ұсақтап тұрайды. Туралған көгөністерден дәмді тағамдар даярлайды. Оларды турағанда аспазшының қолы қолына жұқпайды. Мен:-Қалай тез турайсыз?-деп сұрадым Аспазшы:- әр іс көп жаттығуды керек етеді ғой , -деп жауап берді.Шынжыр сөз құрау әдісі: екі-екі топқа жуан дауысты және жіңішке дауысты дыбыстардан шынжыр сөз құрау2-жаттығуЖұмбақтың шешуін тап. Аспай піскен, Қайнамай түскен.3-жаттығуРебусты шешіңдер. Постер қорғау: Әр топ жемістер мен көгөністердің суреттерін жапсырмалап , сөздерді жазып, дыбыстарды ажыратып айтып беру.


    Таныстырылым,









    оқулықпен жұмыс























    Топпен жұмыс







    Мадақтау арқылы бағалау







    Топпен жұмысБасбармақпен бағалау
    Сергіту сәті1 минутВидеороликтен би қимылдарын қайталау арқылы сергіту жасауСергіту сәтіне арналған видеоролик
    Аяқталуы7минут

    4-жаттығуЖаңылтпашты жатқа жаз.Сөздердегі ы,і дыбыстарының бір-біріне ұқсастығы мен бір-бірінен өзгешелігі неде екенін айтып көр.

    Оқулық, дәптерлер.Мөрмен бағалау

    Сабақтың соңы2 минут

    Рефлексия. Кері байланыс. Себетке алманың түстеріне қарап жапсырмалау .

    Себет толы жеміске.
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ