Ашық сабақ. Сауат ашу. Әә дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Сауат ашу. Әә дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман мен студенттерге кқмекші қүрал бола алады. Қмж құрап жазуға үлгі бола алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісінің меңгерушісі:



Күні: 10.04.2018ж

Сынып: 1 «в»

Пәні: сауат ашу

Мектеп: №158

Мұғалімі:Алмаханова. К.А.

Сабақтың тақырыбы

Мектеп асханасы.

Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдану.

1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.

1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады : Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдана алады

Оқушылардың басым бөлігі :Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстайды.

Кейбір оқушылар . Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжай алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Математика. көркем еңбек, дүниетану.

АКТ қолдану дағдылары

видеоролик , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Асхана-столовая. Аспазшы –повар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут






















Үй тапсырмасын сұрау.7 минут

Сәлемдесу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Әрі ізгі, әрі жарық, мейірімді.

Болып кетер сонда дереу жан – жағым.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!



ТОПҚА ТОПТАСТЫРУ.

  1. ТОП ЫДЫСТАР

  2. ТОП СУСЫНДАР

  3. ТОП КӨГӨНІСТЕР

  4. ТОП ЖЕМІСТЕР





Өлеңді мәнерлеп оқу .




Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін күн бейнесін жасай тұрып , бүгінгі күнге сәттілік айту








СУРЕТТЕР АРҚЫЛЫ ТОПТАСТЫРУ






Жеке жұмыс түрі.

Бағдаршаммен бағалау

Видеоролик көрсету


Сабақтың ортасы


20минут



Мектеп асханасын видеороликпен көрсету және



1-жаттығу

Мәтінді түсініп оқы

Аспазшы сәбіз, орамжапырақ, картоп, қызанақты ұсақтап тұрайды. Туралған көгөністерден дәмді тағамдар даярлайды. Оларды турағанда аспазшының қолы қолына жұқпайды.

Мен:

-Қалай тез турайсыз?-деп сұрадым

Аспазшы:- әр іс көп жаттығуды керек етеді ғой , -деп жауап берді.

Шынжыр сөз құрау әдісі:

екі-екі топқа жуан дауысты және жіңішке дауысты дыбыстардан шынжыр сөз құрау


2-жаттығу

Жұмбақтың шешуін тап.

Аспай піскен,

Қайнамай түскен.

3-жаттығу

Ребусты шешіңдер.

Постер қорғау:

Әр топ жемістер мен көгөністердің суреттерін жапсырмалап , сөздерді жазып, дыбыстарды ажыратып айтып беру.


Таныстырылым,






оқулықпен жұмыс













Топпен жұмыс





Мадақтау арқылы бағалау





Топпен жұмыс

Басбармақпен бағалау

Сергіту сәті

1 минут

Видеороликтен би қимылдарын қайталау арқылы сергіту жасау

Сергіту сәтіне арналған видеоролик

Аяқталуы

7минут


4-жаттығу

Жаңылтпашты жатқа жаз.

Сөздердегі ы,і дыбыстарының бір-біріне ұқсастығы мен бір-бірінен өзгешелігі неде екенін айтып көр.


Оқулық, дәптерлер.

Мөрмен бағалау


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия. Кері байланыс. Себетке алманың түстеріне қарап жапсырмалау .


Себет толы жеміске.

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
408
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі