Ашық сабақ сауат ашу негіздері Сөйлем құрай білеміз мад сыныбы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ сауат ашу негіздері Сөйлем құрай білеміз мад сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру дағдысы: Коммуникативтік

Бөлім : Сауат ашу негіздері

Мектеп:

Күні:

Мектепалды сыныбы педагогі;

Сынып: 0 "А"

Қатысқан балалар саны:

Қатыспағандар:

Тақырыбы:

Сөйлем құрай білеміз

ҰІӘ тің міндеті;

1. Сөйлем құрау жəне сөйлемді толықтыру, өз ойларын толық жеткізе білу дағдыларын жетілдіру.

2.Тілдік ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту,

3.Байланыстырып сөйлеу дағдысын жетілдіру.

4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу.

Пәнаралық байланыс:

Қатынас,әлеумет, шығармашылық

Көрнекілігі

Шаңырақ , № 2 жұмыс дəптері. Әріптер жазылған карточкалар, Құрастыру үшін пазл жануарлар суреттері т.б.

Осыған дейін меңгерілген білім

Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

ҰІӘ басы


0-5мин

Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік.

Психологиялық дайындық:

Сәлем деймін күнге мен,
Сәлем деймін мен сізге.
Сәлем деймін ұстазға,
Қонақтарға да мың сәлем.

        Шаттық шеңбері:

Біз балдырған тең басқан,

Дос құшағын кең ашқан.

Тілегіміз тыныштық,

Ашық болсын кең аспан.

Мықты болсын іргеміз,

Бәріміз де біргеміз. - Жарайсыңдар балалар.

Әріптер арқылы топқа бөліну

Педагог балаларға ортада тұрған гүлдер суретін таратып береді, және оны саусақатры мен ашады бұл балалардың қол ұсақ моторикасынасының дамуына көмектеседі. Онда әріп жазылған карточка болады. Оны балалар ашып, қандай әріп жасырынғанын табады. (Қ, Б, Т. және сол әріптен басталатын топ құру үшін балалар топтық жұмыс жасап, жануарларды құрастырады. Бір топ, Құлыншақ тобы, және бір топ, Ботақандар тобы, және бір топ Тиын тобы болады. Берілген сұрақтарға жауап берген әр бір топқа мадақтамаларды қорапқа салып, отырамын.

.

Күн суреті.



Шаңырақ







Әріптер жазылған карточка Picture 2

ҰІӘ ортасы


5-22мин

Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар сөздерге дыбыстық талдау жасадық. Қане балалар еске түсірейікші? Мысалы; Ұшақ сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз.

Жарайсыңдар

Ал енді балалар бүгін біздер сіздер мен суреттерге қарап, сөйлем құрастырамыз. Бірінші біз тобымыздың атын атап, сол сөздерге

Құлыншақ, Ботақан, Тиын сөздеріне сөйлем құрастырамыз

Әліппе-дәптер мен жұмыс.

Суреттер сөйлейді әдісі, арқылы әліппе-дәптеріміздегі суреттерде балалардың ойнап атырған ойындарын атайықшы ;

-Дұрыс, «Асық» «Батпырауық» және «Мысық тышқан» ойыны.

Осы сөздерге сөйлем құрастырамыз. .

Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын.

2-тапсырма.

Суреттердегі заттарды атаймыз Доп, Піл, Батпырауық

Әр бір сөзде П дыбысы сөздің қай жерінде есітіліп тұр,

Жарайсыңдар балалар

сергіту сәті

3. Сиқырлы сурет әдісі,

Жеке жұмыс.

3-тапсырма әліппе дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырумыз керек ол үшін біз сиқырлы сурет әдісін пайдаланамыз қай топ қандай суретті бастыратынын қазір біз әр топтан бір бала мына қорапшадағы бір суреттен алу арқылы біліп аламыз, соң мен сіздердің әр қайсысыңызға жеке сызықтарды бастыруға алдыларыңызға сурет беремін.

Балаларға парақтар таратылып беріледі суретті бояйды.


4.«Бөлмедегі заттар сөйлейді» ойыны.

Педагог: - ал балалар мен қазір сіздерден кезектегі қойылатын сұраққа сұрақ қоймай атырып сұрап алайыншы бүгінгі ҰІӘ бойынша қойылатын сұраққа кім жауап береді?

Педагог қағаз береді қағазда қандай сурет болса сол суреттегі зат болып сөйлейді, бүгінгі ҰІӘ, өзінің оған қатысы туралы сөйлейді. Мысалы: «Мен партамын. Бүгін маған тыныштық болмады. Алдымен, топқа бөліну үшін құлағымнан ұстап алып жан-жаққа сүйреледі. Содан соң үстіме қағаздар жайып тастап, қағаздарды жапсырды, сызды.








Picture 3
















ҰІӘ

Рефлексия.

3мин

Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма?

Кері байланыс

Ат Жарысы.

Picture 16 Picture 23




Мадақтамалар









Күтілетін нәтиже: суретке қарап сөйлем құрайды, сөйлемге қажетті сөзді қосады.

Түсінеді: сөздердің жалпы атауын, көп-аз ұғымын түсінеді.

Қолданады: дыбыстарды ,сөйлемнін сызбасын ажыратады,

Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды.















Picture 2 Picture 3









































































































Рисунок 7 Рисунок 5 Оқушыларға жеміс-жидектер таратып,олардың түрлеріне қарай топқа бөлуге болады.Мысалы; «Алмалар» тобы, «Апельсиндер» тобы, т.б.


































Тәуелсіз, еркін елде біз

Дүниеге келгенбіз.

Көк ту мен елтаңбамыз,

Бар біздің өз теңгеміз.










































































































































Picture 117 Picture 117




АСТАНА АСТАНА

























Picture 120 Picture 120



АЛМАТЫ АЛМАТЫ





























































































































«Алжасқан ертегі».

ойыны




















Picture 19



«Арқаға сурет салу»

Бұл ойында барлық әрекеттерді үнсіз жасау керек. Оқушылар екі топқа бөлініп, бірінің артынан екіншісі тұрып, сап түзейді. Мұғалім ең артында тұрған оқушыларға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады (мәселен, алма, алмұрт, жүзім, гүл, кітап, ағаш,автомашина т.б). Тапсырма: соңында тұрған оқушы үндемей, алдында тұрған оқушының арқасына әлгі заттың суретін саусағымен салады. Арқасына сурет салынған оқушы алдында тұрғанның арқасына өзінің арқасына салынған затты салады.

Суреттер салынып біткеннен кейін мұғалім соңғы оқушыдан арқасына салынған заттың атын сұрап, оны қағазда жазылғанмен салыстырады.

«Бөлмедегі заттар»

Сабаққа рефлексия жасау үшін әр оқушы бөлмедегі бір жансыз заттың атын жазады. Қағаздар жиналып, әр оқушы бір қағаздан суырып алады да, сол заттың атынан бүгінгі сабақ, өзінің оған қатысы туралы сөйлейді. Мысалы: «Мен үстелмін. Бүгін маған тыныштық болмады. Алдымен, топқа бөліну үшін құлағымнан ұстап алып жан-жаққа сүйреледі. Содан соң үстіме қағаздар жайып тастап, постер сызды.



«Əріптестер»

Əр оқушыға не жауабы бар, не сұрағы бар қағаз беріңіз. Оқушылар сынып ішінде жүріп, сəйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді. Күрделілік деңгейін арттыру үшін, оқушылар үндемей орындай алады.


Әріптер мен сандар»

Қатысушыларға мұғалім қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз. Сергіту кезінде немесе жағымды ахуал туғызу сәтінде қолдануға болады 64. «Биографиялық поэма» (Биопоэма)

Тақтаға немесе әрбір оқушыға параққа жазылып, өзі туралы мынандай сауалдарға жауап беру тапсырылады:

  1. Есімім (Өз есіміңізді келтіріңіз)

  2. Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім келтіріңіз).

  3. Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби)

  4. Неден қорқамын, сескенемін?(Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз)

  5. Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз)

  6. Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын-жазушыларды ұнатасыз?)

  7. Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды ұнатасыз?)

  8. Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, оқуда, жұмыста қандай жетістіктеріңіз бар?)

  9. Менің арманым (Бір арманыңызды атаңыз)

  10. Тегім

Бұл тапсырманы орындауға оқушыларға 4-5 минуттай уақыт берілген соң, олар жазғандарын шағын топ ішінде немесе бүкіл сыныпқа (егерде оқушылар саны аз болып немесе уақыт жеткілікті болса) оқып береді.Биопоэмаларды оқығаннан кейін, оқушылардың бір-біріне сұрақтар қойып, таныстығын тереңдете түскені дұрыс.

Бұл тәсілді бастары жаңадан қосылған оқушылармен ғана қолданбай, бұрыннан бір-бірін білетін топ ішінде де қолдануға тиімді, өйткені көп жағдайда келтірілген сұрақтар оқушыларды бұрын ескерілмеген жаңа бір қырынан ашады.

Picture 7






Ойынның мақсаты: Дауыстап санауға, қорытынды санды есте сақтауға үйрету.
1-нұсқа.
Тәрбиеші үстелді бірнеше рет соғады. Балалар іштерінен санайды. Тәрбиеші 2-3 баладан қанша рет соғылғанын сұрайды, балалар тақтаға цифрымен көрсетеді.
Егер жауаптар әртүрлі болса, тағы да соғып, қайта санатады.
2-нұсқа.
Балалар жауап бермейді, дыбыстың санына байланысты цифрды көрсетеді.
Тәрбиеші балаларға екі түрлі үйдің суретін көрсетеді.
- Үйлердің бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?
(Биік – аласа, тар – кең, үлкен – кіші).



















«Алжасқан ертегі».

Шағын жүйелі деңгейдегі ертегілермен жұмыс, шағын жүйелі элементтерін дәйектілікпен өзгерту.

Мысалы: «ертеде бір қыз болыпты, оның атын сары телпек деп атапты».

Балалар: «Сары емес, Қызыл!».

Педагог: «Ия, Қызыл! Оны әкесі солай атапты…»

Балалар: «Әкесі емес, анасы!»

1 жолы: Балалар жөндегеннен кейін ертегіні шынайы баяндап, арасында шатастырып, мәнін ауыстыруға болады.

2 жолы: ертегінің мәнін ауыстыру арқылы жаңа кейіпкерлерді енгізе отырып, әрі қарай балалармен баяндауға болады.

«Әрі қарай не болды».

Балалар жақсы көретін кейіпкерінен ажырағысы келмей, ертегінің жалғасының не болғанын білгісі келеді. Ертегінің соңында балаларға «әрі қарай не болды?» деп ойлануға ұсыныс тастауға болады немесе, ең қызық жерінен үзіп тастап «Әрі қарай не болды?» деп ойландыру керек.

Мысалы: «Күлшеқыз күйеуге шыққаннан кейін оның хрусталь аяқкиіміне не болды?»

«Тірек сызбасы арқылы ертегі шығару»

Балаларға схемалық бейнелер суреттелген скарточкалар беріледі. Балалар карточкаларды қолдана отырып әңгіме немесе ертегі құрастыра алады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2024
560
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі