Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
1.Сауда мен көмек : екі жақты келісімді сауда Ы. Алтынсарин« Дүние қалай етсең,табылады?» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сауда мәдениеті және тұтынушы құқығы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.6.1-мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап,негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап,негізгі ойға өз көзқарасын білдіре біледі және оны бағалай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
Берілген сурет бойынша өз болжамдарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы
№1-тапсырма:
Ж Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді, берілген жаттығуларды орындатды. |
Айтылым Ақшалай-в виде денег Берешек-задолженность Қарыз-долг Қожалық-владение Өтемақы-компенсация Тұтынушы-потребитель Сатушы-продавец Құқық-право Заң- закон Дау-спор, Айтылым. Сұраққа жауап береді.Сурет бойынша досымен сөйлеседі.
|
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Сұхбат құрады
|
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Оқылым Айтылым Мақал-мәтелдерді оқып, мағынасын айтады. Талдайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Түсіндіреді -Өз ойын дәлелдейді.
|
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
№7-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
3- тапсырма Жеке жұмыс 6-тапсырма Жеке жұмыс |
Оқылым Айтылым Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды орындайды. 1-топ: «Бес жолды өлең» тәсілі арқылы саудаға баға береді.
2-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы мәтінде не айтылғанын топтастырады.
3-топ. «Дөңгелек үстел» арқылы мәтін мазмұнын айтып шығады.
Жазылым Айтылым Берілген үлгі бойынша әлеуметтік рөлдерін жалғастырып жазады. Сұраққа жауап береді. Айтылым Аудиомәтін бойынша бір-біріне сұрақ қояды
|
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. - Тапсырамны орындайды. Топпен жұмыс жасайды -Сипаттайды -Талдайды
Дескриптор -Сөйлем құрайды -Ойын айтады
Дескриптор 3 балл -Сұрақ қояды -Мәтінді баяндайды -Тірек сөздерді жазады
|
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Интербелсенді тақта Слайдтар Кесте Суреттер топтамасы |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. 4, 5 -тапсырма |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сауда мәдениеті және тұтынушы құқығы
Ашық сабақ Сауда мәдениеті және тұтынушы құқығы
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
1.Сауда мен көмек : екі жақты келісімді сауда Ы. Алтынсарин« Дүние қалай етсең,табылады?» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сауда мәдениеті және тұтынушы құқығы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.6.1-мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап,негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап,негізгі ойға өз көзқарасын білдіре біледі және оны бағалай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
Берілген сурет бойынша өз болжамдарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы
№1-тапсырма:
Ж Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді, берілген жаттығуларды орындатды. |
Айтылым Ақшалай-в виде денег Берешек-задолженность Қарыз-долг Қожалық-владение Өтемақы-компенсация Тұтынушы-потребитель Сатушы-продавец Құқық-право Заң- закон Дау-спор, Айтылым. Сұраққа жауап береді.Сурет бойынша досымен сөйлеседі.
|
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Сұхбат құрады
|
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Оқылым Айтылым Мақал-мәтелдерді оқып, мағынасын айтады. Талдайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Түсіндіреді -Өз ойын дәлелдейді.
|
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
№7-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
3- тапсырма Жеке жұмыс 6-тапсырма Жеке жұмыс |
Оқылым Айтылым Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды орындайды. 1-топ: «Бес жолды өлең» тәсілі арқылы саудаға баға береді.
2-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы мәтінде не айтылғанын топтастырады.
3-топ. «Дөңгелек үстел» арқылы мәтін мазмұнын айтып шығады.
Жазылым Айтылым Берілген үлгі бойынша әлеуметтік рөлдерін жалғастырып жазады. Сұраққа жауап береді. Айтылым Аудиомәтін бойынша бір-біріне сұрақ қояды
|
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. - Тапсырамны орындайды. Топпен жұмыс жасайды -Сипаттайды -Талдайды
Дескриптор -Сөйлем құрайды -Ойын айтады
Дескриптор 3 балл -Сұрақ қояды -Мәтінді баяндайды -Тірек сөздерді жазады
|
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Интербелсенді тақта Слайдтар Кесте Суреттер топтамасы |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. 4, 5 -тапсырма |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
|
шағым қалдыра аласыз



























