Сабақтың тақырыбы: Сәулет композициясының заңдылықтары
Сабақтың мақсаты: Симметрия, ассиметрия, контраст, нюанс, динамика,статика, композиция ережелері мен заңдылықтарының негізгі қасиеттерін студенттерге түсіндіру.
Білімділік: Кез келген көркем туындының композициялық құрылымын талдау, сәулет графикасының әр түрін, терминдерді меңгеру, сәулет композициясының негізгі теорияларын білу.
Дамытушылық: Сәулет композициясы құрылымын зерттеу теориясының негіздерін қарастырады, тәжірибелік практикалық сабақтар жүргізу көмегімен оқу материалын анағұрлым сапалы жүргізуге дамыта оқиды
Тәрбиелік: Көлемді- кеңістік формалардың негізгі композициялары мен қасиетерін меңгеруге тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: онлайн /қашықтықтан өткізу/
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру
Сабақтың көрнекілігі: презентация, композиция түрлеріне суреттер, топқа бөлу Пәнаралық байланыс: сурет, сызу, геометрия
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Студенттердің іс-әрекеті |
||||||
|
Ұйымдастыру |
2 мин. |
Студенттерді түгендеу, амандасу Топты үшке бөлу |
Студенттер үш топқа бөлінеді. |
||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
3 мин |
Т-кестесі арқылы үй тапсырмасын сұралады
|
Т-кестесін топ студенттері өткен тақырыптар бойынша еске түсіру арқылы толтырады |
||||||
|
Жаңа тақырыпты ашу |
1 мин |
Қандай суреттер көріп отырсыңдар |
Жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады |
||||||
|
Білу, түсіну |
10 мин |
Студенттерге жаңа тақырып слайд арқылы түсіндіріледі
|
Студенттер жаңа тақырып бойынша конспектті оқиды |
||||||
|
Қолдану |
6 мин |
Суреттер ұсынылады және тапсырманы орындау үшін композииялық сурет көрсетіледі, Берілген фигуралардан 2-3 модуль алып композиция құру
|
Студенттер суреттерден фигуралар алып тапсырманы орындайды |
||||||
|
Жинақтау |
3 мин |
Студенттер білемін, білдім, білгім келеді стратегиясы бойынша өз ойларын жазады
|
Студенттер білемін, білдім, білгім келеді стратегиясы бойынша өз ойларын жазады, бірнешеуі ғана топта дауыстап оқиды |
||||||
|
Рефлекция |
2 мин |
Студенттерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін смайлик ретінде бейнелейді |
Смайлик бейнелеп, көңл күйлерін көрсетеді |
||||||
|
Бағалау |
2 мин |
Оқытушы студенттерді сабақ барысындағы белсенділігіне қарай бағалайды. |
Студенттер бағаланады. |
||||||
|
Үйге тапсырма |
1 мин |
Сәулет композициясының заңдылықтарына сурет салу |
Үй тапсырмасын жазып алады. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сәулет композициясының заңдылықтары
Ашық сабақ Сәулет композициясының заңдылықтары
Сабақтың тақырыбы: Сәулет композициясының заңдылықтары
Сабақтың мақсаты: Симметрия, ассиметрия, контраст, нюанс, динамика,статика, композиция ережелері мен заңдылықтарының негізгі қасиеттерін студенттерге түсіндіру.
Білімділік: Кез келген көркем туындының композициялық құрылымын талдау, сәулет графикасының әр түрін, терминдерді меңгеру, сәулет композициясының негізгі теорияларын білу.
Дамытушылық: Сәулет композициясы құрылымын зерттеу теориясының негіздерін қарастырады, тәжірибелік практикалық сабақтар жүргізу көмегімен оқу материалын анағұрлым сапалы жүргізуге дамыта оқиды
Тәрбиелік: Көлемді- кеңістік формалардың негізгі композициялары мен қасиетерін меңгеруге тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: онлайн /қашықтықтан өткізу/
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру
Сабақтың көрнекілігі: презентация, композиция түрлеріне суреттер, топқа бөлу Пәнаралық байланыс: сурет, сызу, геометрия
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Студенттердің іс-әрекеті |
||||||
|
Ұйымдастыру |
2 мин. |
Студенттерді түгендеу, амандасу Топты үшке бөлу |
Студенттер үш топқа бөлінеді. |
||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
3 мин |
Т-кестесі арқылы үй тапсырмасын сұралады
|
Т-кестесін топ студенттері өткен тақырыптар бойынша еске түсіру арқылы толтырады |
||||||
|
Жаңа тақырыпты ашу |
1 мин |
Қандай суреттер көріп отырсыңдар |
Жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады |
||||||
|
Білу, түсіну |
10 мин |
Студенттерге жаңа тақырып слайд арқылы түсіндіріледі
|
Студенттер жаңа тақырып бойынша конспектті оқиды |
||||||
|
Қолдану |
6 мин |
Суреттер ұсынылады және тапсырманы орындау үшін композииялық сурет көрсетіледі, Берілген фигуралардан 2-3 модуль алып композиция құру
|
Студенттер суреттерден фигуралар алып тапсырманы орындайды |
||||||
|
Жинақтау |
3 мин |
Студенттер білемін, білдім, білгім келеді стратегиясы бойынша өз ойларын жазады
|
Студенттер білемін, білдім, білгім келеді стратегиясы бойынша өз ойларын жазады, бірнешеуі ғана топта дауыстап оқиды |
||||||
|
Рефлекция |
2 мин |
Студенттерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін смайлик ретінде бейнелейді |
Смайлик бейнелеп, көңл күйлерін көрсетеді |
||||||
|
Бағалау |
2 мин |
Оқытушы студенттерді сабақ барысындағы белсенділігіне қарай бағалайды. |
Студенттер бағаланады. |
||||||
|
Үйге тапсырма |
1 мин |
Сәулет композициясының заңдылықтарына сурет салу |
Үй тапсырмасын жазып алады. |
||||||
шағым қалдыра аласыз













