Пән:Әдебиеттік оқу 10-сабақ
Орта мерзімді жоспар
бөлімі:
Жанды
табиғат
Күні:
Сынып:
|
Мектеп: № 10 Ы.Алтынсарин
атындағы мектеп - лицей
Мұғалімнің аты-жөні: Смағұлова
Эльвира
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Мен қалада тұрамын
Сен ұйықтап жатқанда. Бердібек
Соқпақбаев.
Таң. Ертай Ашықбаев.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқубағдарламасына
сілтеме)
|
3.2.8.2 – эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы
өзгерістерді анықтау.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: шығарманың
мазмұнын түсінеді, ойын жеткізеді.
Көптеген
оқушылар: шығарманың
мазмұнына кесте құрады.
Кейбір
оқушылар:
шығарманың авторларымен жұмыс
жүргізеді.
|
Бағалау критерийлері
|
шығарманың
мазмұнын түсінеді, ойын жеткізеді.
шығарманың мазмұнына кесте
құрады.
шығарманың авторларымен жұмыс
жүргізеді
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқуға,
білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке
баулу.
Жеке және
топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Дүниетану,
қазақ тілі.
|
АКТ
қолдану дағдылары
|
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа
қатысты ақпаратты іздеу;
|
Ресурстар
|
Топқа бөлуге
арналған парақшалар, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер,
видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы
т.б
|
Бастапқы білім
|
Б. Кірісбайұлы. «Терек пен
қабығы»
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Шаңырақ» жаттығуы
Мақсаты : көңіл-күйін игере білуге және басқаруға ,
қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Бір – біріне жылы
лебіздерін білдіру
Жаңа топ
құру
Шаңырақ ленталарын алу арқылы топқа
бөлінеді.
1 топ сары
2 топ ақ
3 топ қызыл
4 топ жасыл
Топ ережесін
құру
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
«Серіппелі доп» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау
І топ.
Ауыл таңы. (ассоцация)
ІІ топ.
Қала таңы. (ассоцация)
ІІІ
топ.Түнгі
жұмысшылар(ассоцация)
ІҮ топ Ауыл мен қала және
ортақ қаиеті (вендиаграмма)
ҚБ: Смайлик
арқылы бір-бірін
бағалау
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сұрақтарға жауап
беру
|
Екі
шығарманың түрін
анықтайды.
|
1
|
Тәуліктің
мезгілін анықтайды.
|
1
|
Оны неден
аңғарғандығын
айтады.
|
1
|
Өз ойынан
оқиға қосады.
|
1
|
Кестемен
жұмыс
|
Екі
мәтінге ортақ тақырып
ойлайды.
|
1
|
Айырмашылығын
табады.
|
1
|
|
Оқушыларды топтарға
бөлуге арналған түрлі-түсті
ленталар.
Сұраққа жауап берген
оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары (топта,
ұжымда)
Оқылым.
Мәтінді түсініп оқы.
«Сен ұйықтап жатқанда».
Автормен танысу
айдары. Е. Ашықбаев. Б.
Соқпақбаев
Топтастыру. Топтардың қайсысы бірінші,
қайсысы екінші екенін анықтау.
1 – 2
топ. «Сен ұйықтап жатқанда»
мәтінін мазмұндап, авторы туралы
әңгімелейді.
3 – 4
топ. «Таң» өлеңін мазмұндап,
авторы туралы әңгімелейді.
ҚБ: Бағдаршам
арқылы бір-бірін
бағалау
Сергіту
сәті. «Күміс құмған -
ай»
Топтық жұмыс. «Кір жаятын
жіп» әдісі.
І
топ.Кестедегі сұрақтарға жауап
бер.
Мәтін
|
Шы-
ғарма-
ның
түрі
|
Тәуліктің қай
мезгілі
суреттел-
ген?
|
Оны
неден
аңғардың?
|
Тағы
қандай
оқиғалар қосар
едің?
|
Б.
Соқпақбаев.
«Сен ұйықтап
жатқанда»
|
Әңгіме
|
Түн
|
Түңгі
тіршілік
|
Полиция өрт
сөндіру
|
Е.Ашықев.«Таң»
|
Өлең
|
Таң
|
Таңғы
тіршілік
|
Мұғалімдер Маршрут айдайтын
жұмысшылар
|
ІІ
топ.Кестені толтыр.
Мәтін
|
Екі
мәтінге ортақ тақырып
бер
|
Айырмашы- лығы
неде?
|
Б.
Соқпақбаев.
«Сен
ұйықтап жатқанда»
|
Тәулік
|
Түн
|
Е. Ашықбаев.
«Таң»
|
Тәулік
|
Таң
|
-
-
-
-
-
-
-
ІІІ
топ.Түнде жұмыс істейтін мамандардың
еңбегі туралы айту.
-полиция
қызметкерлері
-өрт сөндіру
қызметкерлері
-поезд
қызметкерлері
-көше тазалықшылары
т.б
ІҮ топ
Ауыл мен Қала тақырыбында вендиаграмма
ҚБ: Басбармақ
арқылы бір-бірін
бағалау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмалары
|
Сабақтың
соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Жұптық
жұмыс.
№
|
Мәтіндегі
оқиғалар
|
Қай
мәтіннен
|
1
|
Бізбен бірге құстарда
оянады
|
Таң
|
2
|
Вагондарда санаулы ғана
адамдар отыр
|
Сен ұйықтап
жатқанда
|
3
|
Жемін теріп жеп жүрген
құстар
|
Таң
|
4
|
Сағат түнгі он
екі
|
Сен ұйықтап
жатқанда
|
5
|
Қаламен бірге көліктерде
оянады
|
Таң
|
Рефлексия (ұжымда)
«Алма ағашы» кері
байланыс.

Қызыл –
түсінбедім
Жасыл -
түсіндім
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері
байланыс орнату.
|