Ашық сабақ: "Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер " 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер " 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім бойынша жазылған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы





Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.4А Шеңбер.Геометриялық салулар.

Мектеп: С.Ерубаев атындағы №7 жалпы орта мектеп-интернаты


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Атенова Акмарал


Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу;

7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу;


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

Шеңбердің анықтамасын біледі.


Басым бөлігі:

Шеңбердің анықтамасын біледі және есеп шығарғанда қолдана алады.


Кейбір оқушылар:

Формуланы пайдаланып есеп шығарады,дәлелдей алады.

Бағалау

критерийлері

Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі

Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады.

Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі.

Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

- нүктелердің геометриялық орны;

- шеңбердің центрі

-шеңбердің радиусы

-шеңбердің диаметрі

- хорда;

- шеңбердің доғасы

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- есептің шығу жолын біледі;

- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді есеп шығарғанда қолдана алады;

- сызбада берілгендерді сипаттай алады;


Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу.


Пәнаралық байланыстар

Информатика, технология

Тақырып бойынша алдыңғы білім



Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы









Ұйымдастыру кезеңі


Сәлемдесу.

Сыныпты топқа бөлу

Шеңбер элементтері арқылы топқа бөлу (радиус, хорда, диаметр)

Психологиялық ахуал

Ертеңгілік шеңбері

Қол алысып, кәне біз,

Достасайық бәріміз


«Жұптас,тексер!» әдісі арқылы үйге берілген





Слайд №1


Сабақтың ортасы













































Ашық хат» әдісі арқылы біз өткен сабақты есімізге түсіреміз және жаңа тақырыпты ашамыз

  1. Біз қалай тұрмыз?

  2. Шеңбер дегеніміз не?

  3. Шеңбердің элементтерін ата?

  4. Радиус дегеніміз не?

  5. Диаметр дегеніміз не?

  6. Хорда дегеніміз не?

  7. Дөңгелектің ауданын қалай табамыз?

  8. Шеңбердің ұзындығын қалай табамыз?

  9. Шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығы қандай?


«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтар постер қорғайды.Әр топ шеңбердің радиусын, хордасын, диаметрін табады.

Дескриптор

Балл

Есептің шартын жазады.

1

Радиусын есептейді

1

Шеңбердің диаметрін есептейді және салады.

1



«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға есеп беремін

1-топ. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес)

Дескриптор

Балл

Радиусы 2,5 см шеңбер салады.

1

Есеп шартын жазады.

1

Жауабын айтады және дәлелдейді.

1

2-топ. Шеңбердің радиусы диаметрден 15 мм кіші.

Диаметрді табыңдар.

(r=d-15; d=?; Ш: d=2r; d=2(d-15); d=2d-30; -d=-30; d=30. 30 мм)

Дескриптор

Балл

Есептің шартын жазады.

1

Шеңбердің радиусын анықтайды.

1

Радиусы бойынша шеңбердің суретін салады.

1

3-топ. Центрі О нүктесінде және R =3,5 см болатын шеңбер сызыңдар . Түрлі-түсті қарандашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер.

Дескриптор

Балл

Есептің шартын жазады.

1

Радиусы 3,5 см шеңбер салады.

1

Шеңбердің диметрін есептейді және салады.

1









Слайд №2













Слайд №3








































Сабақтың соңы


Тақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің сабақты қалай түсінгенін немесе көңіл-күй деңгейін білдіреді).

смаилк

стикер

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«Жұптас,тексер!», «Ашық хат», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан, бірік, бөліс» әдістері арқылы оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру.

Кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу

Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2017
1461
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі