|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4А Шеңбер.Геометриялық салулар. |
Мектеп: С.Ерубаев атындағы №7 жалпы орта мектеп-интернаты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Атенова Акмарал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі.
Басым бөлігі: Шеңбердің анықтамасын біледі және есеп шығарғанда қолдана алады.
Кейбір оқушылар: Формуланы пайдаланып есеп шығарады,дәлелдей алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады. Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі. Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: - нүктелердің геометриялық орны; - шеңбердің центрі -шеңбердің радиусы -шеңбердің диаметрі - хорда; - шеңбердің доғасы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - есептің шығу жолын біледі; - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді есеп шығарғанда қолдана алады; - сызбада берілгендерді сипаттай алады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Информатика, технология |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Сыныпты топқа бөлу Шеңбер элементтері арқылы топқа бөлу (радиус, хорда, диаметр) Психологиялық ахуал Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, кәне біз, Достасайық бәріміз «Жұптас,тексер!» әдісі арқылы үйге берілген
|
Слайд №1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ашық хат» әдісі арқылы біз өткен сабақты есімізге түсіреміз және жаңа тақырыпты ашамыз
«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтар постер қорғайды.Әр топ шеңбердің радиусын, хордасын, диаметрін табады.
«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға есеп беремін 1-топ. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес)
2-топ. Шеңбердің радиусы диаметрден 15 мм кіші. Диаметрді табыңдар. (r=d-15; d=?; Ш: d=2r; d=2(d-15); d=2d-30; -d=-30; d=30. 30 мм)
3-топ. Центрі О нүктесінде және R =3,5 см болатын шеңбер сызыңдар . Түрлі-түсті қарандашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер.
|
Слайд №2
Слайд №3
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Тақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің сабақты қалай түсінгенін немесе көңіл-күй деңгейін білдіреді).
|
смаилк стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Жұптас,тексер!», «Ашық хат», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан, бірік, бөліс» әдістері арқылы оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру. |
Кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу |
Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер " 7 сынып
Ашық сабақ: "Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер " 7 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4А Шеңбер.Геометриялық салулар. |
Мектеп: С.Ерубаев атындағы №7 жалпы орта мектеп-интернаты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Атенова Акмарал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі.
Басым бөлігі: Шеңбердің анықтамасын біледі және есеп шығарғанда қолдана алады.
Кейбір оқушылар: Формуланы пайдаланып есеп шығарады,дәлелдей алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады. Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі. Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: - нүктелердің геометриялық орны; - шеңбердің центрі -шеңбердің радиусы -шеңбердің диаметрі - хорда; - шеңбердің доғасы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - есептің шығу жолын біледі; - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді есеп шығарғанда қолдана алады; - сызбада берілгендерді сипаттай алады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Информатика, технология |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Сыныпты топқа бөлу Шеңбер элементтері арқылы топқа бөлу (радиус, хорда, диаметр) Психологиялық ахуал Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, кәне біз, Достасайық бәріміз «Жұптас,тексер!» әдісі арқылы үйге берілген
|
Слайд №1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ашық хат» әдісі арқылы біз өткен сабақты есімізге түсіреміз және жаңа тақырыпты ашамыз
«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтар постер қорғайды.Әр топ шеңбердің радиусын, хордасын, диаметрін табады.
«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға есеп беремін 1-топ. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес)
2-топ. Шеңбердің радиусы диаметрден 15 мм кіші. Диаметрді табыңдар. (r=d-15; d=?; Ш: d=2r; d=2(d-15); d=2d-30; -d=-30; d=30. 30 мм)
3-топ. Центрі О нүктесінде және R =3,5 см болатын шеңбер сызыңдар . Түрлі-түсті қарандашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер.
|
Слайд №2
Слайд №3
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Тақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің сабақты қалай түсінгенін немесе көңіл-күй деңгейін білдіреді).
|
смаилк стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Жұптас,тексер!», «Ашық хат», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан, бірік, бөліс» әдістері арқылы оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру. |
Кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу |
Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















