Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Тарау/Бөлім |
Қатынастар және пропорциялар |
||||||||||
Пәні: |
математика |
||||||||||
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: |
Сатханова Мульдр Аманжоловна |
||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқаны:12 |
ЕББҚ:1 |
Қатыспағаны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.3.3. Шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану; 6.3.3.4 Дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану; |
||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
қолдану |
||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 4 минут 4 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру 2. Топтарға бөлу. «qazmath.net» сайты арқылы 3 топқа біріктіру. 3. «Көршіңді сына» әдісі Үй тапсырмасын тексеру. Тақтада үйге берілген тапсырманың жауаптары көрсетіледі 1.«Миға шабуыл» әдісі.(өткенді қайталау) Тапсырма. Дөңгелек айналады. Меңзер қай сұрақты көрсете тоқтайды, сол сұрақты дауыстап оқимын.
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Сабаққа қажетті оқу құралдарын әзірлейді. Оқушылар сайтта көрсетілген топқа бірігеді. Топ басшысын сайлап, бағалау парақшасын алады. Дәптерлерін алмасу арқылы бір-бірінің жұмысын тексереді,өз жауабына сәйкес түсті мұғалімге көрсетеді Мұғалім дауыстап оқыған сұрақтың жауабын білетін оқушы қол көтере отырып жауап береді. ЕБҚ (есту қабілеті бұзылған оқушы) оқушысы экранда шыққан сұраққа жауап беру арқылы ойынға қатысып белсенділік таныта алады. |
Түстер арқылы бағалау: Жасыл түс-барлығы дұрыс Сары түс – аз қателері бар Қызыл түс- дұрысы жоқ Дескриптор: -әр дұрыс жауап «Өзін-өзі бағалау» |
https://wordwall.net/ru/myactivities Қосымша 1 |
|||||||
Сабақтың ортасы 5 минут 5 минут 7 минут 10 минут \ 5 минут |
II.Жаңа тақырыпты меңгерту « Көрсетілім» әдісі бойынша Оқушыларға шеңбердің ұзындығы.дөңгелектің ауданы туралы youtube желісінен бейнебаян көрсетуді жоспарлаймын. Бейнебаян көрсетіліп болған соң оқушыларға мына сұрақтарға жауап беру сұралады: Шеңбердің ұзындығы неге тең? Дөңгелектің ауданын қалай табамыз? Сыныпты талқылауға шақыра отырып тақтада бірнеше мысал қарастырамын. ЕБҚ оқушыға ақпараттық мәтін қағазға шығарып беріледі. 3.ЖЖ «Досыңмен жұптас» әдісі
Тапсырма 1 2. Диаметрі 10 см дөңгелектің ауданын табыңдар. 3. Дөңгелектің ауданы 113,04 . Осы дөңгелектің радуисын табыңдар. ЕБҚ оқушыға тапсырма қима қағаз түрінде беріледі 1. Радиусы 9 см болатын шеңбердің ұзындығын табыңыз. III.Есептер шығару Ж: Сараланған тапсырма. «Табысты баспалдақ» әдісі Оқушыларға 1,2,3 баспалдақтан өту үшін тапсырма ұсынылады. Тапсырмаларды оқушылар жеке орындайды.
ЕБҚ: оқушыға тапсырма қима қағаз түрінде беріледі Тапсырма: Дөңгелектің радиусы 2 см болса, оның ауданын табыңыз. ТЖ: «Бірлескен жұмыс» әдісі Функционалдық сауаттылық есебі А сылзат тігінші болып жұмыс жасайды. Оған қыз балаға арналған белдемше тігуге тапсырыс түсті. Қыз балаға арналған «күн» белдемшесінің үлгісін жасау үшін ол екі концентрлі шеңбер салды, олардың біреуінің ұзындығы «бел шеңберінің» ұзындығына тең 62,8 см, белдемшенің ұзындығы 60 см. Сұрақ:Белдемшенің төменгі жиегіне тігу үшін қанша таспа және толық белдемшеге жетуі үшін қанша мата сатып алуы керек? «Кім бірінші» әдісі бойынша «Plikers» платформасы арқылы тест тапсырмаларын орындайды №1. Сұрақ Егер D= 10м болса, шеңбердің ұзындығы қандай болады? А)314 м В)31,4 м С)62,8 м №2 сұрақ Амфитеатр аренасы шеңберінің ұзындығы 40,8 м. Аренаның радиусын табыңыз. (π=3) А)6,8 м В)13,6 м С)20 м №3 сұрақ π-ді жүздікке дейін дөңгелектеу арқылы радиусы 10м шеңбердің ауданын табыңыз. А) 62,8 ш.м. В)31, 4 ш.м. С)314 ш.м. №4 сұрақ Радиусы 8,5-ке тең шеңбердің 0,2-сіне тең доғаның ұзындығын табыңыз.π санын ондыққа дейін дөңгелектеңіз. А)52,7 м В)10,54 м С)26,35 м №5 сұрақ Шеңбердің ауданы 16π .Диаметрі неге тең? А)8π м В)4 πм С)16π м ЕБҚ оқушыға да осы тапсырмалар ұсынылады. |
Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтап алған соң, бейнебаяннан жаңа сабақ материалымен танысады. Тың ақпараттарды дәптерлеріне түртіп алып отырады. Бейнебаянда алған білімдеріне сәйкес оқушылар қойылған сұрақтарға қол көтере отырып жауап береді. Талқылауға қатысады. Шешуі.
Оқушылар тапсырманы жұпта талқылай отырып жазбаша орындайды.
ЕБҚ оқушысы формуланы қолданып, есептеуді жүргізеді
Оқушылар орнында отырып табысты баспалдақтан өту тапсырмаларын орындайды. Осы арқылы кім қай баспалдақта қалса, сәйкес деңгейде бағаланады. Көмек қажет ететін оқушылар мұғалім тарапынан қолдау табады.
Жауаптары:
|