Материалдар / Ашық сабақ: "Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: "Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Тарау/Бөлім

Қатынастар және пропорциялар

Пәні:

математика

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сатханова Мульдр Аманжоловна

Сынып: 6

Қатысқаны:12

ЕББҚ:1

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы.

Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.3.3. Шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану;

6.3.3.4 Дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:


  • шеңбер ұзындығының формуласын және дөңгелектің ауданының формуласын есептер шығаруда қолданады.


Бағалау критерийлері:

  • шеңбердің ұзындығының формуласын есептейді;

  • дөңгелектің ауданын формуласын есептейді.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

4 минут











4 минут


I.Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру

2. Топтарға бөлу. «qazmath.net» сайты арқылы 3 топқа біріктіру.

3. «Көршіңді сына» әдісі

Үй тапсырмасын тексеру.


Тақтада үйге берілген тапсырманың жауаптары көрсетіледі

1.«Миға шабуыл» әдісі.(өткенді қайталау)

Тапсырма.

Дөңгелек айналады. Меңзер қай сұрақты көрсете тоқтайды, сол сұрақты дауыстап оқимын.

  • Шеңбер дегеніміз не?

  • Дөңгелек дегеніміз не?

  • Шеңбердің радиусы дегеніміз не?

  • Шеңбердің диаметрі дегеніміз не?

  • Радиустың диаметрге қатынасы қандай?

Мұғаліммен сәлемдеседі. Сабаққа қажетті оқу құралдарын әзірлейді.


Оқушылар сайтта көрсетілген топқа бірігеді. Топ басшысын сайлап, бағалау парақшасын алады.



Дәптерлерін алмасу арқылы бір-бірінің жұмысын тексереді,өз жауабына сәйкес түсті мұғалімге көрсетеді





Мұғалім дауыстап оқыған сұрақтың жауабын білетін оқушы қол көтере отырып жауап береді. ЕБҚ (есту қабілеті бұзылған оқушы)

оқушысы экранда шыққан сұраққа жауап беру арқылы ойынға қатысып белсенділік таныта алады.





Түстер арқылы бағалау:

Жасыл түс-барлығы дұрыс

Сары түс – аз қателері бар

Қызыл түс- дұрысы жоқ





Дескриптор:

-әр дұрыс жауап

«Өзін-өзі бағалау»




Топқа бөлу • QAZ MATH












https://wordwall.net/ru/myactivities


Қосымша 1



Сабақтың ортасы

5 минут
















5 минут




















7 минут































10 минут














\









5 минут



II.Жаңа тақырыпты меңгерту

« Көрсетілім» әдісі бойынша

Оқушыларға шеңбердің ұзындығы.дөңгелектің ауданы туралы youtube желісінен бейнебаян көрсетуді жоспарлаймын.

Бейнебаян көрсетіліп болған соң оқушыларға мына сұрақтарға жауап беру сұралады:

Шеңбердің ұзындығы неге тең?

Дөңгелектің ауданын қалай табамыз?

Сыныпты талқылауға шақыра отырып тақтада бірнеше мысал қарастырамын.


ЕБҚ оқушыға ақпараттық мәтін қағазға шығарып беріледі.


3.ЖЖ «Досыңмен жұптас» әдісі


Тапсырма 1
1. Радиусы 9 см болатын шеңбердің ұзындығын табыңыз.

2. Диаметрі 10 см дөңгелектің ауданын табыңдар.

3. Дөңгелектің ауданы 113,04 . Осы дөңгелектің радуисын табыңдар.





ЕБҚ оқушыға тапсырма қима қағаз түрінде беріледі


1. Радиусы 9 см болатын шеңбердің ұзындығын табыңыз.




III.Есептер шығару

Ж: Сараланған тапсырма.

«Табысты баспалдақ» әдісі

Оқушыларға 1,2,3 баспалдақтан өту үшін тапсырма ұсынылады. Тапсырмаларды оқушылар жеке орындайды.

  1. Шеңбердің диаметрі 5 см болса, оның ұзындығын табыңыз.

  2. Радиусы 3,5 м болатын шеңбердің ұзындығын табыңыз.

  3. Шеңбердің радиусы 2 см болса, оның ауданын табыңыз.

  4. Шеңбер ұзындығы 18,84 дм. Осы шеңбермен шеңтелген дөңгелектің ауданын табыңыз.

  5. Радиусы 15 см екенін біле отырып, шеңбер ұзындығын және осы шеңбермен қоршалған дөңгелектің ауданын табыңыз.

ЕБҚ: оқушыға тапсырма қима қағаз түрінде беріледі

Тапсырма:

Дөңгелектің радиусы 2 см болса, оның ауданын табыңыз.







ТЖ: «Бірлескен жұмыс» әдісі

Функционалдық сауаттылық есебі

А сылзат тігінші болып жұмыс жасайды. Оған қыз балаға арналған белдемше тігуге тапсырыс түсті. Қыз балаға арналған «күн» белдемшесінің үлгісін жасау үшін ол екі концентрлі шеңбер салды, олардың біреуінің ұзындығы «бел шеңберінің» ұзындығына тең 62,8 см, белдемшенің ұзындығы 60 см.


Сұрақ:Белдемшенің төменгі жиегіне тігу үшін қанша таспа және толық белдемшеге жетуі үшін қанша мата сатып алуы керек?




«Кім бірінші» әдісі бойынша «Plikers» платформасы арқылы тест тапсырмаларын орындайды

1. Сұрақ

Егер D= 10м болса, шеңбердің ұзындығы қандай болады?

А)314 м В)31,4 м С)62,8 м

2 сұрақ

Амфитеатр аренасы шеңберінің ұзындығы 40,8 м. Аренаның радиусын табыңыз. (π=3)

А)6,8 м В)13,6 м С)20 м

3 сұрақ

π-ді жүздікке дейін дөңгелектеу арқылы радиусы 10м шеңбердің ауданын табыңыз.

А) 62,8 ш.м. В)31, 4 ш.м. С)314 ш.м.

4 сұрақ

Радиусы 8,5-ке тең шеңбердің 0,2-сіне тең доғаның ұзындығын табыңыз.π санын ондыққа дейін дөңгелектеңіз.

А)52,7 м В)10,54 м С)26,35 м

5 сұрақ

Шеңбердің ауданы 16π .Диаметрі неге тең?

А)8π м В)4 πм С)16π м


ЕБҚ оқушыға да осы тапсырмалар ұсынылады.


Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтап алған соң, бейнебаяннан жаңа сабақ материалымен танысады. Тың ақпараттарды дәптерлеріне түртіп алып отырады.

Бейнебаянда алған білімдеріне сәйкес оқушылар қойылған сұрақтарға қол көтере отырып жауап береді.

Талқылауға қатысады.







Шешуі.

1 есеп

2 есеп

3 есеп

C=2·9·3.14=

56.52


Жауабы: С=56,52


R=6

Жауабы: 6 см.



Оқушылар тапсырманы жұпта талқылай отырып жазбаша орындайды.



ЕБҚ оқушысы формуланы қолданып, есептеуді жүргізеді







Оқушылар орнында отырып табысты баспалдақтан өту тапсырмаларын орындайды. Осы арқылы кім қай баспалдақта қалса, сәйкес деңгейде бағаланады. Көмек қажет ететін оқушылар мұғалім тарапынан қолдау табады.



Жауаптары:

  1. Ұзындығы 15,7см.

  2. Ұзындығы – 21,98 м.

  3. Ауданы – 7850 см, ұзындығы – 314 см.

  4. Ауданы -12,56 ш.см.

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!