Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министірлігі
«М.О.Әуезов атындағы
педагогикалық колледжі» ҚМҚК
«Бекітемін» _______________
Колледж әдіскері: Кабимолдина
А.К.
«Келісемін» _______________
Сынып жетекшісі:А.А
_______________
Тәрбие сағатының
жоспары
Тақырыбы: «Сенім менің
серігім»
Өтетін орны: «№8 ЖОББМ»
КММ
Сынып: 9«Г»
Мерзімі: 13.10.2021
Тобы: 24
Машықкер:Тлеубекова Ақнұр
Баға: «__
» (________)
Баға: «___ » (________)
Семей 2021
-
Тәрбие сағатының мақсаты:Оқушылардың, адамдардың бір-біріне
деген сенімді қарым қатынас жасау туралы түсініктерін кеңейту. :
Оқушылардың өзіндік ойларын еркін жеткізуге,түсініктернін
қалыптастыру.
Көрнекі құралдар: кітап, дәптер, әртүрлі
суреттер.
.
Тәрбие сағатының құрылымы
Ұйымдастыру кезеңі
- «танысу» тренингі»
Кіріспе сөз; -3мин
ІІ. Негізгі кезең 10 - 20 минут
-Мақалды-мәтелді құрастыр.
-Жағдаяттарды шеш
-Постер құрастыр.
ІІІ. Қорытынды кезең 1-3 минут
- Рефлексия 1-3 минут -
Тәрбие
сағатының барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіздерме
оқушылар!Қалдарыңыз қалай?Көңіл күйлеріңіз жақсы ма?Сіздермен
тәрбие сағатын өткіземін.Бүгінгі күнге барлықтарыңызға көтеріңкі
көңіл күй және де сәттілік тілеймін.Мен сағатты ашық микрафон
әдісімен бастайық.Микрафонды алып аттарыңызды және хоббиларыңызды
айтсаңыздар.
Негізгі бөлім.
Жаңа ақпарат
МыНа өлең
жолдарын бір оқушы шығып оқып берсе.
Еңбек етсем,
ертеңгі
Бақытыма
сенемін!
Мақсатыма
жеткізер
Уақытыма
сенемін!
Достық іспен
қасты да
Жеңеріме
сенемін!
Ақыл сана білім
мен
Өнеріме
сенемін!
Арым таза, ақ
көңіл,
Адалдыққа
сенемін!
Абыройлы ақ
ниет
Адамдыққа
сенемін!
Тақпақтың
сөздеріне жақсылап мән берсеңдер,бүгінгі сағаттың тақырыбын
табасыздар.
Таныс болған
«Сенім» ұғымы туралы сұрақтарға жауап беру арқылы жақынырақ
танысайық.
Сұрақ
жауап:
Балалар сендер
сенім деген сөзді қалай түсінесіңдер?Иә балалар.
Қандай адамға
сенуге болады? Ал саған біреу сенім артқан кезде қандай сезімде
боласың?Өте тамаша жауап:
Сендер қалай ойлайсыңдар-адамдардың бәріне бірдей сене
беруге болады ма?Иә балалар менде солай ойлаймын.
Адамдар сенімді
кісіге қалай қарайды?
Тренинг
Балалар қазір
біз ортаға шығып тор құру әдісімен-жаныңда тұрған досыңның жақсы
қасиетін айтайық.Өте жақсы балалар тек бүгін ғана емес әрқашанда
бір-бірімізге жақсы қасиеттерін айту арқылы тамаша көңіл күй сыйлап
жүрейік.
Топтық
жұмыс
Қазір мен 4
топқа әр түрлі жағдаяттар Беремін,сендер сол жағдаяттың шешімін
табыңыздар.Ең алдымен топ жетекшісін сайлайық себебі сабақ соңында
әр топ бір-бірін бағалайды.Топ жетекшісін сайлап болсаңыздар
жұмысты бастайық.
1
–Топ:
Сіздің сыныптас
досыңыз бар еді. Бір күні досыңыз қомақты қаржы керектігін айтып,
сізден несие алып беруін сұрады. Сіз сөзге келмей досыңызға қажетті
соманы алып бердіңіз және әр айдың аяғында несиені төлеп отыру
керектігін айттыңыз. Арада үш ай уақыт өтті. Бір күні сізге банк
қызметкері хабарласты. Ол осы уақыт аралығында банкке ешқандай
қаржы түспегенін айтып, ескерту жасады. Сіз төбеңізден жай
түскендей болдыңыз. Бұндайды досыңыздан күтпеген едіңіз. Іле-шала
досыңызға телефон шалдыңыз, алайда досыңыздың телефоны өшірулі
еді.
Сіздің келесі
әрекетіңіз қандай?
2-топ:
Мынадай
жағдайды елестетіңіз: Сіз азық- түлік дүкенінде кезекте тұрсыз.
Сіздің алдыңызда жасы 6-7жасар бала сауда жасап тұр. Сатушыға келіп
саудадан артылған ақшаны (сдача) алды. Сатушының ақшаны дұрыс
қайтармағанын сіз байқап қалдыңыз. Сіз бұл жағдаятқа қалай әсер ете
аласыз? Мұндай жағдаятта сіз қандай іс-әрекет жасар едіңіз? Өз
іс-әрекетіңді түсіндір?
3-топ
Сыныпта топтық
жұмыс болып жатыр, топтық жұмысты әрдайым белсені бір оқушы
басқарады. Басқа оқушыларда топтық жұмысты басқарғысы келеді, бірақ
белсенді оқушы оларды к Бұл жағдаятқа қалай әсер етуге болады? Сіз
мұндай жағдайда қандай іс-әрекет жасар едіңіз? Өз іс-әрекетіңізді
түсіндіріңіз.
4-топ
Сіздің ата –
анаңыз пәтерге жоғарғы дәрежедегі интернет желісін қосып, осы
қызмет үшін ай сайын 5мың теңге төлейді. Бірде, сіздің пенсионер
көршіңіз сізге интернет желіге қосылу үшін рұқсат сұрайды. Өзінің
өтінішін ол балаларының басқа қалада тұратынын, ал интернет олармен
сөйлесу үшін қажеттігін айтады. Бірақ олар ай сайын 5 мың төлей
алмайтынын айтады.
Сіздің бұл
жағдайдағы әрекетіңіз:
Жақсы балалар
мен бұл жұмысты жасату себебім кез-келген жағдайда мәселенің
жауабын тез әрі дұрыс шешіп үйренуіміз қажет екенін түсіну
мақсатында.
Ендігі кезекте
ойын-ойнайық.
Ойынның
аты-мақалды жалғастыр.
Ойын топ
бойынша ойналады.Осылай топтың белсенділігін анықтайтын
боламыз.Алдарыңдағы қағазда 4 мақал жасырылған құрнап шығаруларың
керек,
1-топ
2.Өтірігіңді
ашты-
Сенімің
қашты.
3.Айға сенген
үсіп өлер,
Байға сенген
аштан өлер.
4.Жолдастарың
күзеттегі саған сенеді,
Қырағы қыран
көзіне сенеді.
2-топ
1.Ерліктің
шарты,
Өзіне
сенгендік.
2.Бұл бақытқа
сенбе,
Келер,кетер
деме.
3.Мұзға
сүйенбе,
Жауға
сенбе.
4.Еліне сенген
...
3-топ
1.Сенімсіз
Иман
жоқ.
2.Бостан
босқақарғанба,
Саған кісі
нанбайтын болар.
3.Сенімге ие
болғандарға,
Сенімді адамдар
сыналады.
4.Өз адамның
дұрыстығына сенңмдң адам,
Сөзі анық
болады.
4-топ
1.Надандықтан
білім іздеу емес,
Өзіне
сенімділік көбірек туады.
2.Ұлы сөздің
бастамасы-
Өзіңе деген
сенімділікте жатыр.
3.Махаббат
жастар айтпақшы құмарлықпен емес,
Сенімділік пен
баяндылықтан өлшенеді.
4.Бойымыздағы
сенімділік,
Өзгелерге де
сеніммен қарауға көмектеседі.
Қорытынды
бөлім
Рефлексия
Балалар
сабақтан алған әсерлеріңді мына бетке жазсаңыздар.
Сабақ
аяқталды,келесі кездескенше сау болыңыздар.