Материалдар / Ашық сабақ сенсорика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ сенсорика

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Білім беру саласы:Таным Бөлімі: Сенсорика Тақырыбы: Қуыршақтардың киімдерінің түстері. Мақсаты:Қуыршақтың киімдерінің түстері туралы түсінік беру. Төрт (қызыл, сары, жасыл, көк) түстер туралы білімдерін кеңейту. Сөздік қорын молайту. Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достыққа , мұқият тыңдауға тәрбиелеу. Қажетті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: аю ойыншық, қағаздан жасалған төрт қуыршақтар, қағаздан жасалған төрт түсті көйлектер, түрлі-түсті доптар, төрт түсті гүлдер, төрт түсті себеттер. Сөздік жұмыс: қызыл, сары, жасыл, көк. Билингвальды компонент: көйлек-платье
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
790
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ

Білім беру саласы:Таным

Бөлімі: Сенсорика

Тақырыбы: Қуыршақтардың киімдерінің түстері.

Мақсаты:Қуыршақтың киімдерінің түстері туралы түсінік беру.

Төрт (қызыл, сары, жасыл, көк) түстер туралы білімдерін кеңейту. Сөздік қорын молайту. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Достыққа , мұқият тыңдауға тәрбиелеу.

Қажетті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: аю ойыншық, қағаздан жасалған төрт қуыршақтар, қағаздан жасалған төрт түсті көйлектер, түрлі-түсті доптар, төрт түсті гүлдер, төрт түсті себеттер.

Сөздік жұмыс: қызыл, сары, жасыл, көк.

Билингвальды компонент: көйлек-платье


Оқу іс әрекетінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс -әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық - қозғаушылық

Сәлем күнім!

Сәлем досым!

Бүгінгі күн сәтті болсын!

Қонақтарға сәлем, сәлем, сәлем!

Балалар барлығы бір дауыспен қайталайды.

Ұйымдастырушылық-

ізденістік


































































Рефлексиялық түзетушілік

-Балалар жайғасып отырайық.

Балалар біреу есік қағып тұр. Кәне көрейік.

Топқа аю келеді.

-Балалар амандасайық аюмен.

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

-Балалар аю қандай?

-Аю бізге сыйлық әкелді. Кәне аю отырсын, ал біз не бар екенін көрейік. Тәрбиеші қорапты ашады. Ішінен көйлек шығарады.

-Балалар мынау не?

-Көйлектерді не киеді?

-Балалар, бізде төрт қуыршақ бар. Қуыршақтар біздің көйлексіз. Оларды біз киіндіреміз бе?

-Мынау көйлек қандай түсте?

-Мынау қуыршақтың бантигі қандай түсті, ал аяқ киімі қандай түсті?

-Дұрыс, енді қызыл көйлекті қызылтүсті қуыршаққа киіндіреміз.

-Мынау қандай түсті қөйлек?

-Дұрыс, оны қай қуыршаққа киіндіреміз.

-Тамаша, мынау қандай түсті көйлек?

-Қай қуыршаққа киіндіреміз?

-Мынау қандай түсте қөйлек?

-Бұл көйлекті қай қуыршаққа киіндіреміз?

-Жарайсыңдар!

-Қараңдаршы қандай әдемі, әсем біздің құыршақтар. Түстерді қайталайық.

Сөздік жұмыс: қызыл, сары, жасыл, көк.

Билингвальды компонент: көйлек –платье.

Сергіту сәті:

Доптар, доптар, көп доптар,

Қызыл, сары, жасыл, көк доптар,

Жинап, жинап алайық,

Қапшыққа салайық.

(Балалар доптарды қапшыққа жинайды)

Д/ойын: «Гүлдерді қуыршақтарға сыйла»

м/ты: төрт түсті ажыратуға үйрету.

Ойының шарты: үстел үстінде төрт (қызыл, сары, жасыл, көк) түсті қағаздан жасалған гүлдер жатады. Мысалы: қызыл гүлді қызыл түсті көйлек киілген қуыршаққа сыйлайды.

-Жақсы балалар! Аю сендерге өте риза, түстерді сендер білесіңдер.

-Балалар, аю үйіне барады. Аюға «рахмет» айтып, коштасамыз.

-Сау болыңдар!

Балаларды мадақтау, бағалау.

Қонақтармен қоштасу.







-Сәлеметсің бе.


-Аю үлкен.






-Бұл көйлек.

-Қуыршақ киеді.




-Иә.

-Қызыл.






-Сары.

-Сары түсте бантигы, сары түсте аяқ киімі.

-Жасыл.

-Жасыл түсте бантигы.

- Көк.

-Көк түсте бантигы, көк түсте аяқ киімі.





3-4 рет қайталап айтады.




Доптарды жинайды.






Д/оынды ойнайды. Түстерді ажыратады, қуыршаққа сыйлайды.











Қоштасады.


Балалар шапалақтайды.

Қоштасады.


Күтілетін нәтиже:

Жасайды: қуыршақтарды киіндіреді.

Түсінеді: түстерді атап, ажырата біледі.

Қолданады: жаңа сөздерді қайталап айтады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!