Материалдар / Ашық сабақ сенсорика "Қорапшаларға орналастыр"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ сенсорика "Қорапшаларға орналастыр"

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша мекемелерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
3886
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялык картасы. Технологическая карта организованной учебной деятельности Flowchartoforganizedtrainingactivities «Ертегі» І- кіші топКүні/дата/date Тәрбиеші/воспитатель/educator Білім беру саласы /Образовательная область/Educational area: «Таным» Бөлімі /Раздел /Section:Сенсорика Тақырып /Тема/Theme: «Қорапшаларға орналастыр» Мақсат/Цель/Purpose: Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіруМіндеттері/Задачи/Objectives: Білімдік/Обучающая/Training: Ауызша нұсқау мен үлгіге қарай отырып тапсырмаларды орындауға үйрету.Дамытушылық/Развивающая/Developmental: Қарпығышты, аулағышты, шөмішті, балғаны қолдануды жетілдіру. қол саусақ моторикасын,сөздік қорын дамыту,Тәрбиелік/Воспитательная/Educational: Қайырымдылыққа тәрбиелеу.Сөздік жұмысы/Словарная работа/Dictionary work: тіктөртбұрыш, үшбұрыш.Көп тілдік компонент (Билингвальный компонент)/Poly-lingual component: тіктөртбұрыш - прямоугольник, үшбұрыш - треугольникӘдіс тәсілі/Методы/Methods: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауаптар. Құрал-жабдықтар/Оборудование/ Equipment: матрёшка, тіктөртбұрыш пен үшбұрыш (әртүрлі көлемде) бейнеленген 2 қорапша, 3 үлкен және кішкентай тіктөртбұрыш пен үшбұрыш.
Іс-әрекет кезендеріЭтапы деятельностиActivities stagesПедагог іс-әрекетіДействия педагогаTeacher actions

Балалардың әрекетіДеятельность детейActions childrenЕсепУчетAccounting(+)ЕсепУчетAccounting(-)
Мотивациялық -қозғаушыМотивационно – побудительный Motivation - incentiveЖағдаяттан шығу: Матрёшка балаларға қонаққа келеді, оларға геометриялық пішіндері бар қорапшалар сыйлайды.Балалар матрёшкамен амандасып, сыйлығы үшін алғыстарын айтады



Іздену -ұйымдастырушыОрганизационно – поисковыйOrganizational - searcһБалалар, матрёшка пішіндердің барлығын қорапшаларға салып, ретке келтіруімізді сұрайды.Сөздік жұмыс: тіктөртбұрыш, үшбұрыш.-Қорапшалардын, сыртында пішіндер суреті жапсырылған, сол бойынша біз пішіндер тауып, қажетті қорапшаға салуымыз керек.Біз мына қорапшаға тіктөртбұрышты пішіндерді саламыз. Олар - үлкен және кішкентай.Оларды тауып, осындай суреті бар қорапшаға салыңдар.-Ал мына қорапшаға басқа пішіндерді саласыңдар, мынандай үшбұрыштарды. Олар да - үлкен және кішкентай.

Билингвальды компонент:тіктөртбұрыш - прямоугольник, үшбұрыш-треугольник.

Балалармен жұмыс жүргізеді
Балаларқорапшалардыжәне пішіндердіқарайды.Балалар «тіктөртбұрыш»,«үшбұрыш»сөздерінқайталайды.Балалар тіктөртбұрышты пішіндерді алып (үлкен жәнекішкентай) тіктөртбұрыштың суреті бейнеленген қорапшаға салады.





Үшбұрыштарды да осылай салады.





Рефлексивті -коррекциялаушы Рефлексивно – корригирующийReflexive correctingДидактикалық ойын. «Матрёшкадантығылайық!»Педагог: «Тығылайық!» - деп бұйрық береді, содан кейін: «Қыдырайық!» -деп бұйрық береді.Балалар тізебүге отыра қалып, беттерін колдарыменжабады. Келесібұйрықта топішінде қыдырып жүреді.



Күтілетін нәтижесі /Ожидаемые результаты/ Expected results:Жаңғыртады/Воспроизводит/ Reproduce: заттардың көлемі мен пішініне қарай топтастырудыТүсінеді/Понимает/ Understand:. бірлесе жұмысты орындау дағдысынҚолданады/Применяет/Use: 2 жаңа фигураны (тіктөртбұрыш және үшбұрыш) және 2 көлемді фигураны (үлкен және кішкентай).

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!