Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру кубик
әдісі.
Топқа
бөлу. Рондом
әдісі
Өткен тақырыпқа
шолу:
«Бинго»
ойыны
Жаңа тақырыпты ашу «Ой
қозғау» әдісімен жүреді.:
Ойлан
-Суреттерге назар
аудар.
Спортшылардың әрекетінен кейін
шайба, доп, жебе қандай өзгеріске үшырайды деп ойлайсың?
Неліктен?
- Олай болса бүгінгі
сабағымызда күш туралы оқып білетін
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Кубикті
бақтырып бір-біріне көңіл күй
сыйлайды.
Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді.
Денелер күштің әсерінен
жылдамдығын өзгертеді.
Тақырыпты
шығарады.
|
Сұрақтарға жауап
берген оқушыны «Білім заряды»
әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
Дескриптор:
- Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді
|
Кубик
Экран
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
Сен
білесің бе?
Күш дегеніміз – бір дененің
екінші бір денеге әсер етуі, итеру немесе тарту әрекеті. Күштің
бағыты болады.
А) Заттарды екі топқа
бөл.
Серпімді дене: доп, сызғыш,
серіппе
Серпімсіз дене:
ермексаз.
Серпімді денелер деген оған
күш әсер еткен кезде қайтадан қалпына келетін
денелер.
Ойлан
Құтақарушылар қалай әрекет
етеді? Серпімділік күші қайда бағытталған?
Әртүрлі материалдан жасалған
ұзындығы бірдей денелер қалай созылады?
Сергіту сәтінде
нейрожаттығу
«Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісімен жүзеге
асырылады.
Зертте.
Зерттеу сұрағы: Ұзындығы
бірдей әртүрлі материалдан жасалған денелер қалай
созылады?
Зерттеу қорытындысы: түрлі
материалдардан бірдей ұзындықта кесіп алынған денелердің созылуы
әртүрлі.Серпімділік күші дене жасалған затқа
байланысты.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Суретті
талдайды.
Тапсырманы
орындайды.
Жаттығу
жасайды
Суретті талдайды. Тәжірибе
жасайды. Сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор:
-күш туралы
түсінеді;
Заттарды екі топқа
бөледі;
Дескриптор:
Құтақарушылардың әрекет ету
тәсілін айтады
|
сурет
экран
Оқулық
Резеңке
Пакет
кесіндісі
Жіп, сым, сызғыш, штатив,
жүк
|